Die wordt goed pispaalquote:Op zondag 1 november 2009 18:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er van Fok nog in durft.
Oh feest, daar zitten we echt op te wachten, en die gaat na vertrek uit de bunker echt wel alle commentaar napluizenquote:Op zondag 1 november 2009 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, een beetje net als wij, 'Johan was even in beeld' enzo. En ik zag er trouwens ook nog dit (off topic):
Re: Vlemmix chat
« Antwoord #5 Gepost op: Vandaag om 14:14:38 »
Het idee is ook mensen van diverse forums in de bunker te stoppen dus wie weet ga ik namens nowlive
Mwah, ik kan me wel wat leuke beelden voorstellen als het iemand is die verbaal een beetje sterk is.... Die lult Sly zo onder tafel.quote:
Lachen toch? Ik vraag me alleen af hoe hij eraan komt.quote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh feest, daar zitten we echt op te wachten, en die gaat na vertrek uit de bunker echt wel alle commentaar napluizen
Ach dan hebben we iig íetsquote:Op zondag 1 november 2009 18:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh feest, daar zitten we echt op te wachten, en die gaat na vertrek uit de bunker echt wel alle commentaar napluizen
Ik bedoel de pispaal van de redactie... om alle lelijke dingen die we hier gepost hebbenquote:Op zondag 1 november 2009 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me wel wat leuke beelden voorstellen als het iemand is die verbaal een beetje sterk is.... Die lult Sly zo onder tafel.
Ik heb niet zoveel vertrouwen in het inschattingsvermogen van Sly en al helemaal niet in het omgaan met emoties als hij dingen ziet waarin hij echt enorm afgezeken wordt.quote:Op zondag 1 november 2009 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Lachen toch? Ik vraag me alleen af hoe hij eraan komt.
Dat is een aangebrand type inderdaad dat voor enorm veel (leed)vermaak kan zorgen. Rookt hij ook? Nog leuker.quote:Op zondag 1 november 2009 18:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel vertrouwen in het inschattingsvermogen van Sly en al helemaal niet in het omgaan met emoties als hij dingen ziet waarin hij echt enorm afgezeken wordt.
Het is maar goed dat die tafel vast staat.quote:Op zondag 1 november 2009 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me wel wat leuke beelden voorstellen als het iemand is die verbaal een beetje sterk is.... Die lult Sly zo onder tafel.
Staat die tafel vast??? Waar blijven de waterschade foto's van die tafel dan??quote:Op zondag 1 november 2009 18:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is maar goed dat die tafel vast staat.
Ik bedoel meer waar hij achteraf toe in staat is.... het is volgens mij een enorm wraakzuchtig mannetje.quote:Op zondag 1 november 2009 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is een aangebrand type inderdaad dat voor enorm veel (leed)vermaak kan zorgen. Rookt hij ook? Nog leuker.
Zijn wij klaar voor toch? Laat hem maar komen, Danny lust hem rauw.quote:Op zondag 1 november 2009 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoel meer waar hij achteraf toe in staat is.... het is volgens mij een enorm wraakzuchtig mannetje.
En zelfs dat bedoelde ik niet.... het lijkt me meer iemand die mensen privé gaat bedreigenquote:Op zondag 1 november 2009 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn wij klaar voor toch? Laat hem maar komen, Danny lust hem rauw.
Dat gooien we toch gewoon direct in de groep zodat iedereen het weet?quote:Op zondag 1 november 2009 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zelfs dat bedoelde ik niet.... het lijkt me meer iemand die mensen privé gaat bedreigen
Dat idee is er al heel lang. Ze gaan voor 't gemak aan 't feit voorbij dat niemand erin wil / durft. Ik zie 't van FOK! uit iig niet gebeuren.quote:Op zondag 1 november 2009 18:02 schreef Disana het volgende:
Het idee is ook mensen van diverse forums in de bunker te stoppen dus wie weet ga ik namens nowlive
Ik hoor het voor het eerst. Nee ik zie Fokkers niet staan te trappelen, er was er eentje die wel wilde maar die niet kon, die moest naar Dakar ofzo.quote:Op zondag 1 november 2009 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat idee is er al heel lang. Ze gaan voor 't gemak aan 't feit voorbij dat niemand erin wil / durft. Ik zie 't van FOK! uit iig niet gebeuren.
Dat dan wel weer.... ik gok zo dat Danny er dan weinig moeite mee heeft dat privéberichten openbaar gemaakt wordenquote:Op zondag 1 november 2009 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat gooien we toch gewoon direct in de groep zodat iedereen het weet?
Ja gok ik ook.quote:Op zondag 1 november 2009 18:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dan wel weer.... ik gok zo dat Danny er dan weinig moeite mee heeft dat privéberichten openbaar gemaakt worden
Mera is aan de telefoon. Ze babbelt alsof het een lieve lust is. Wel lastig volgens mij want ze weet dat ze te zien is.quote:Op zondag 1 november 2009 18:25 schreef Dementor het volgende:
Wel alles cappen he, mocht die pop van bordkarton nog bewegen.
Ik ga ook nog niet hieperdepiep roepenquote:Op zondag 1 november 2009 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Vooralsnog valt het me een beetje tegen
Ja, had je erg hoge verwachtingen?quote:Op zondag 1 november 2009 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Vooralsnog valt het me een beetje tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |