quote:Op zondag 1 november 2009 16:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
WJ![]()
![]()
Nee niet eens, ik deed gewoon oprecht vriendelijk en hulpvaardig tegen Disana..... en ja, ik weet dat dat voor sommige mensen een schok is, en hun zondagmiddag wellicht verpest maar het is niet anders
Yepquote:Op zondag 1 november 2009 16:15 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
![]()
geeft niet hoor. ze is immers ook een mens entiteit![]()
hoe is het met de verkering, dik an?
Ach nu chatten ze tenmninste nog.quote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep![]()
OT: er is een lege bar in beeld..... met een laptop zonder bijbehorende lap erop
hoe kan ik dat zien? vond geen linkje net, so if you pleasequote:Op zondag 1 november 2009 16:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep![]()
OT: er is een lege bar in beeld..... met een laptop zonder bijbehorende lap erop
Nee, ik bedoelde Mera ook.quote:
In dat geval is het een complimentquote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde Mera ook.
kusje Mera![]()
ow, sorry piet, zat her en daar typo's te verbeteren..hahaquote:Op zondag 1 november 2009 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hoi wj, zit je ook te genieten van de spraakmakende streams?
dank je welquote:Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef Disana het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix
houde ze er u al weer mee op?quote:Op zondag 1 november 2009 16:26 schreef Disana het volgende:
4:26 studiovlemmix1: straks geen ustream meer
Dat komt er ook. De huidige stream staat inmiddels ook op johanvlemmix.tv, inclusief de chatbox.quote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat vensterverhaal is maar relatief, net als Youtube kan je 't embedden. Zelfs op FOK! (alleen FA's hebben html-rechten, anders stond ie al in OP). Als dat echt gebeurt heeft Hidi in 1 uurtje een site voor elkaar met 4 streams op 1 pagina.
Dat doen ze al máándenquote:Op zondag 1 november 2009 16:36 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen Mera en Dottey geen hints doen?
hee jij, kom je weer de boel afzeiken?quote:Op zondag 1 november 2009 16:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat doen ze al máánden![]()
![]()
ik ben vóór Alsido![]()
wat kan ie winnen?![]()
mijn tenalady is nog helemaal droog heurquote:Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee jij, kom je weer de boel afzeiken?![]()
![]()
wel grappig, dementor zeikt nu ook, zomaar opeens
o als er straks een Fann gaat meedoen ikke ook niet hoorquote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef Leandra het volgende:
Welke idioot heeft mijn naam in gebruik genomen op die chat bij de streams??
Anyway.... als er dus een Leandra meechat dan ben ik dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |