Haha, knullig.quote:Op zondag 1 november 2009 15:42 schreef Disana het volgende:
Op de chat post iemand die zegt dat The Bunker niet continue gestreamd gaat worden maar tussen de programma's van Johan door. En allemaal op Ustream, de bedoeling is straks dat je per stream een browser venster open zet.
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmixquote:Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben het linkje naar de stream kwijt, mag die ergens centraal?
Ik ga echt geen vier vensters openzetten hiervoor. Ik heb een kanjer van een beeldscherm maar streams zijn zelden dermate interessant dat je niets anders wilt kunnen doen op je computer.quote:Op zondag 1 november 2009 15:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha, knullig.
Dat gaat leuk worden voor de mensen met een wat mindere computer.
Dankquote:Op zondag 1 november 2009 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix
Staat eventueel ook in de openingspost.quote:Op zondag 1 november 2009 15:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben het linkje naar de stream kwijt, mag die ergens centraal?
Ik hoop dat HiDiHo dan toch binnen de kortste keren weer een vier-streams-in-een uitzending gaat doenquote:Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga echt geen vier vensters openzetten hiervoor. Ik heb een kanjer van een beeldscherm maar streams zijn zelden dermate interessant dat je niets anders wilt kunnen doen op je computer.
Laat ik Heidi nou vergeten!quote:Op zondag 1 november 2009 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat HiDiHo dan toch binnen de kortste keren weer een vier-streams-in-een uitzending gaat doen
Persoon in kwestie zei echter dat het bij Ustream zou blijven en dat we vier vensters open moeten hebben. We zullen wel zien.quote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat vensterverhaal is maar relatief, net als Youtube kan je 't embedden. Zelfs op FOK! (alleen FA's hebben html-rechten, anders stond ie al in OP). Als dat echt gebeurt heeft Hidi in 1 uurtje een site voor elkaar met 4 streams op 1 pagina.
Sorry het streamen zit me niet meer in het bloedquote:
Komt snel genoeg weerquote:Op zondag 1 november 2009 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry het streamen zit me niet meer in het bloed![]()
Heidi come back please, I didn't mean it I love you.
OMG ook dat nog. Ik had geprobeerd het te verwijderen en bleef in de poging steken.quote:Op zondag 1 november 2009 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt snel genoeg weer![]()
Je webicon is dood trouwens, misschien ff de url bij webicon in je profiel verwijderen
Mwah queue brandblusser, nepbloed gereed?quote:Op zondag 1 november 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
"Dus Herman, je gaat zo je nieuwe single voor ons zingen. Waar gaat het nummer ove ... Oh wacht! Breaking news! Ik hoor net van de regisseur dat in The Bunker Karel Katinka de hersenen heeft ingeslagen met de brandblusser. We schakelen direct over!"
Zoiets?
Die vraag van jou in de chat, of de site ook last had van waterschade. LOLquote:
hiquote:Op zondag 1 november 2009 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Komt snel genoeg weer![]()
Je webicon is dood trouwens, misschien ff de url bij webicon in je profiel verwijderen
Dat was een beetje gemeen he?quote:Op zondag 1 november 2009 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die vraag van jou in de chat, of de site ook last had van waterschade. LOL![]()
hoi judasquote:Op zondag 1 november 2009 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die vraag van jou in de chat, of de site ook last had van waterschade. LOL![]()
hoi wj, zit je ook te genieten van de spraakmakende streamsquote:
Mogen ze eerst de internetlijn upgraden.quote:Op zondag 1 november 2009 16:09 schreef Disana het volgende:
Okee, volgende: de vier Ustreams kunnen samen op een pagina ingebed worden en daarbij kun je dus ook het geluid per stream regelen. Komt dus helemaal goed.
WJquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |