En vergeet Willem Alexander nietquote:Op zondag 1 november 2009 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi.
Nou, voorlopig moeten we het doen met Mera, Dottey, Alsido en Johan.
Johan was net even kort in beeld. Misschien moet ie nog dweilen. Je weet het niet hè?quote:
Wel handig om hem in huis te hebben ivm watermanagement.quote:
Hai BQ, Alsido en Johan ken ik, wie van de dames heeft krulletjes in haar haar ?quote:Op zondag 1 november 2009 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi.
Nou, voorlopig moeten we het doen met Mera, Dottey, Alsido en Johan.
Dottey is die met dat zwarte jasje en witte streep. Yep, we bufferen vrolijk verder.quote:Op zondag 1 november 2009 14:49 schreef Nostalgist het volgende:
Hai BQ, Alsido en Johan ken ik, wie van de dames heeft krulletjes in haar haar ?
jeetje, de eerste buffers hier al.....
Je valt in herhaling.quote:Op zondag 1 november 2009 14:53 schreef Copycat het volgende:
Wie zijn er nu allemaal als een malle aan het werk om alles ASAP draaiende te krijgen?
Okidoki, dank je !quote:Op zondag 1 november 2009 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dottey is die met dat zwarte jasje en witte streep. Yep, we bufferen vrolijk verder.
Dat is Kai.quote:Op zondag 1 november 2009 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, dan heb ik 'm gemist. Hoe heet de hond dan
?
Ex-vriend volgens mij.quote:
Doe ik altijd als ik geen antwoord krijg.quote:
Oh, ook al? Tijd van het jaar hè. Bridget ook al.quote:
Dat van Bridget en Pepijn schijnt een publiciteitsstunt te zijn. Kutwijf.quote:Op zondag 1 november 2009 15:05 schreef Noek het volgende:
Oh, ook al? Tijd van het jaar hè. Bridget ook al.
Man man! Er wordt niet geknokt tegenwoordig, dat gaat maar uitelkaar en wie zijn de dupe..?
Wij!
Zolang er niemand op de loonlijst staat en je niets verkoopt daar binnen is het geen probleem.quote:Op zondag 1 november 2009 15:38 schreef Laysa het volgende:
Ik heb zomaar een hele serieuse vraag....zoals ik het begrijp wordt er daar gewerkt....is het dus zeg maar een studio....en op werkplekken mag toch niet meer gerookt worden tegenwoordig....
daar heb je een punt.quote:Op zondag 1 november 2009 15:38 schreef Laysa het volgende:
Ik heb zomaar een hele serieuse vraag....zoals ik het begrijp wordt er daar gewerkt....is het dus zeg maar een studio....en op werkplekken mag toch niet meer gerookt worden tegenwoordig....
aha oke.....maar het feit dat johan die ruimte een cafe noemt maakt ook niet uit?quote:Op zondag 1 november 2009 15:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zolang er niemand op de loonlijst staat en je niets verkoopt daar binnen is het geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |