Dit jaar mogen jullie en de dobbelsteen wederom bepalen waar wij heen gaan op vakantie. Na tientallen afleveringen van
The Diceman in herhaling te hebben gezien en het succesvolle eerste grote dobbelsteenavontuur gaan we het weer doen.

Links Costadibalkoni, rechts UIO_AMS.

De dobbelsteen en een heel gelukkige serveerster.

De voorbereiding, belevenissen foto's en filmpjes van dat eerste grote dobbelsteenavontuur kunnen jullie nalezen in onderstaande topics:
UIO's grote dobbelsteenavontuurUIO's grote dobbelsteenavontuur #2, vertrek 2 mei!UIO's & Costa's grote dobbelsteenavontuur #3: Het verslag!UIO's & Costa's grote dobbelsteenavontuur #4: De nasleep!Wanneer we gaan, is afhankelijk van ons werk en de studie die ik daarnaast volg. De exacte data moet ik even nazoeken, maar dat wordt einde voorjaar 2010. Daar kan dus geen dobbelsteen over beslissen, maar waar we heen gaan is een heel ander verhaal.
Jullie mogen opties geven voor de dobbelsteen. Om het nog enigszins betaalbaar te houden is er wel een beperking:
het moet een land in Europa zijn.
Eerst moeten we dus komen tot een land of collectie landen als het geen groot land is. Ditmaal zal ik zelf geen optie voor de dobbelsteen geven.
Vul maar aan:
1. ...
2. ...
3. ...
4. ...
5. ...
6. ...
7. ...
8. ...
etc.
Iedereen mag tot morgenavond 1 optie opgeven. Om 18.00 uur stopt de inschrijving. Op maandagavond ontmoeten we meestal Re en MissBliss (en soms Zhenar, Dizer, El_Che en Mitä_Kuuluu). In hun bijzijn zal de dobbelsteen beslissen.

PS -
Waarschijnlijk doen we ook weer iets met de weblog. Het vorige resultaat mocht er ook wezen:
[ Bericht 0% gewijzigd door UIO_AMS op 02-11-2009 07:43:39 ]