Je probeert een vakantiebudget te creeren dmv pokeren tegen mensen die slecht zijn in het spel?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb net even een sms gestuurd naar de anderen. Mitä_Kuuluu kan alvast niet.
Kunnen HW en Ripley een beetje pokeren?
Niet doorvertellen.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:47 schreef Fogel het volgende:
Je probeert een vakantiebudget te creeren dmv pokeren tegen mensen die slecht zijn in het spel?
Wat goed is, komt langzaam.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:57 schreef Hik het volgende:
Ja, eh... is er nou nog niet gegooid...![]()
Als iedere worp zo lang duurt kunnen jullie beter een sabatical uittrekken voor dat avontuur!
Ik kan de 28e of 5e evt een gastworp doen of getuige zijn.quote:
Als jij tegen die tijd weer 6 epicentra van aardbevingen of iets dergelijks hebt gevonden, is dat prima.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef Fogel het volgende:
Ik kan de 28e of 5e evt een gastworp doen of getuige zijn.
Dobbel eerst maar eens waar je heen gaat, dan zoek ik daarna wel weer aparte dingen opquote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als jij tegen die tijd weer 6 epicentra van aardbevingen of iets dergelijks hebt gevonden, is dat prima.
Daar wordt aan gewerkt. En tof.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:20 schreef Fogel het volgende:
Dobbel eerst maar eens waar je heen gaat, dan zoek ik daarna wel weer aparte dingen op
Tuurlijk, mits je daarbij op de foto gaat.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:27 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan niet pokeren, mag ik nu gooien?
Dat geeft helemaal niets.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan, to-taal niet pokeren trouwens.
Vrijdag is het gelukkig de 6e.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef Ripley het volgende:
Ik kan wel pokeren, maar ik hebde 8e eigenlijk een wrapparty. Dilemma
Alleen als ik m'n kleren aan mag houdenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tuurlijk, mits je daarbij op de foto gaat.
Van mij welquote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Alleen als ik m'n kleren aan mag houden
Met of zonder kleren, het is mij om het even. Zolang het maar niet de aandacht afleidt van de essentie: de dobbelsteen.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:34 schreef Pien85 het volgende:
Alleen als ik m'n kleren aan mag houden
Tofquote:Op woensdag 4 november 2009 11:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Met of zonder kleren, het is mij om het even. Zolang het maar niet de aandacht afleidt van de essentie: de dobbelsteen.
Ik bedoelde uiteraard vrijdag, wij hebben nooit feestjes op zondagquote:Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar wordt aan gewerkt. En tof.![]()
[..]
Tuurlijk, mits je daarbij op de foto gaat.
[..]
Dat geeft helemaal niets.
[..]
Vrijdag is het gelukkig de 6e.
Vrijdag dus.quote:
Zal ik de Wii meenemen? Of nee, we gaan tegen elkaar trivial persuiten op de iPhone!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:54 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan wel een beetje pokeren, maar, zoals bekend, doe ik het niet.
Ik ga er wel weer suf bijzitten ofzo.
Tofquote:
Hou toch 's op over die iPhonequote:Op woensdag 4 november 2009 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal ik de Wii meenemen? Of nee, we gaan tegen elkaar trivial persuiten op de iPhone!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |