Dat denk ik dan ook.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:23 schreef wonderer het volgende:
Weet ik, maar de meesten hebben echt interesse getoond en gevraagd hoe en wat. Ik heb gewoon toffe vrienden, denk ik
We hebben het een tijdje terug geprobeerd, naar GC verhuizen. Maar yvonne kiepte ons meteen weer terug.quote:
Wat flauw... Zijn er nog redenen voor, anders dan historische?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef wonderer het volgende:
We hebben het een tijdje terug geprobeerd, naar GC verhuizen. Maar yvonne kiepte ons meteen weer terug.
is "het is yvonne" reden genoeg?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat flauw... Zijn er nog redenen voor, anders dan historische?
Tja, op empirische basis lijkt het me wel reden genoeg..quote:Op donderdag 5 november 2009 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
is "het is yvonne" reden genoeg?Want het was volgens mij wel vooral "jullie zijn hier begonnen dus jullie gaan hier ook dood" zeg maar.
't Is meer welke jongens er rondlopen dan dat er jongens rondlopen. Met een bepaalde bezetting past het beter in GC (of in SEX of in R&Pquote:Op donderdag 5 november 2009 20:37 schreef Alicey het volgende:
Het was meer dat het me opviel.Meisjes zullen wel serieuzer zijn.
Daar zit ook wel weer wat in, en om het nu iedere keer te gaan wisselen van subforum gaat ook wel weer ver.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is meer welke jongens er rondlopen dan dat er jongens rondlopen. Met een bepaalde bezetting past het beter in GC (of in SEX of in R&P).
Och, het staat toch al hier en daar. Therapie, hormonen, (borst)operatie. En daarna zie ik wel verder wat ik wel of niet wil.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:50 schreef Vanyel het volgende:
De GCjongens uit het homotopic hangen dan ook veel hier rond (lijkt me zo).
Ik ben heel benieuwd wat voor stappen je wil zetten. Als ik jou was zou ik dat waarschijnlijk niet op openbaar forum kwakken. Voel je dus vooral vrij om deze opmerking te negeren.
Ziek? Moet ik teruglezen?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:56 schreef Alicey het volgende:
En nog maar wat valeriaanthee er achteraan. Wie weet slaap ik dan wel lang en goed vannacht.
En wie weet ben ik morgen zo erg uitgerust dat ik er met plezier uit spring, maar ik ga er voorlopig vanuit dat dat wishful thinking is.
Neej, niet ziek, al heb ik wel veel hoofdpijn deze week. Ik slaap alleen slecht en kom 's ochtends mijn bed niet uit deze week.quote:
Ohja, dat kan ook erg vervelend zijn. En ik zou niet raar opkijken als die hoofdpijn daar ook vandaan komt.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neej, niet ziek, al heb ik wel veel hoofdpijn deze week. Ik slaap alleen slecht en kom 's ochtends mijn bed niet uit deze week.
Zou best kunnen.. Dank je, hoop vooral vannacht even goed te slapen.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ohja, dat kan ook erg vervelend zijn. En ik zou niet raar opkijken als die hoofdpijn daar ook vandaan komt.
Sterkte ermee.
Geen idee. Soms heb ik van die weken dat ik slecht slaap en slecht wakker word en soms heb ik energieke weken dat ik prima slaap en zo mijn bed uit spring 's ochtends.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:09 schreef wonderer het volgende:
Is de oorzaak mentaal of fysiek? Of weet je dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |