abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 maart 2000 @ 00:03:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250584
Streamverslagen van 05-03 voor degenen die de streams niet kunnen zien.

Post hier alleen verslagen. Commentaar en opmerkingen kunnen in een ander topic geplaatst worden.

Iedereen wordt uitgenodigd om de verslagen aan te vullen.

Bagwan

  zondag 5 maart 2000 @ 00:25:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250585
Büllent: seki gaat roken en ik ga met hem mee.
Jop: we zouden gaan slapen, zei je
Bülent: nee, seki gaat roken en ik ga ff met hem mee.

Seki tegen Büllent: die twee komen ook zo let maar op..
gegiechel van Seki en Büllent.


Seki heeft pijn en Büllent vraagt offie een paracetamolletje wil.
Seki zegt, het is vanzelf gekomen, dus Moet het ook vanzelf weer weggaan.

Büllent:"ik zei het je toch dat ie erachteraan zou komen, Aziz, ik wil je wel waarschuwen, het is koud hoor"

Trommelgeroffel van buiten de schutting.

Het is buiten nogal koud, Büllent gaat naar bed want hij wil niet ziek worden.
Hij vraagt aan Aziz of die even wil kijken of er nog een fles chemicalieen is .

Aziz:"kom sek.."

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 05 Maart 2000).]

pi_250586
0:21 Ik weet niet wat er aan de hand is, maar Seki heeft ergens pijn. Waar is mij niet duidelijk. Hij zit te kreunen en te steunen. Eerst dacht ik dat dit was omdat hij zich zit op te drukken, maar hij staat en blijft maar kreunen. Eerder op de avond werd hem al gevraagd hoe het met hem gaat. Kennelijk heeft hij zijn been gestoten of zo. Toch lijkt het mij stug dat hij gewond is, want ik mag toch aannemen dat hij medische hulp kan krijgen van SBS
pi_250587
Seki heeft iets aan zijn rechterbeen, het doet verdomd pijn als je het mij vraagt. Eerder op de avond had hij het over iets aan zijn lies of een of ander spiertje. Hij stelde dat als het morgen niet dragelijk was dat hij de dokter ernaar zou laten kijken.
Blijft zich verbazen
  zondag 5 maart 2000 @ 00:55:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250588
de slaapkamer.

Iemand:"iedereen gaat eruit, behalve Jop"


Het licht gaat uit.(00.35)
De redactie verwacht kennelijk iets spannends.Antoinet en Jop. De nachtcamera staat gericht op deze twee.

Tessa heeft het over vroeg slapen gaan i.v.m de nominaties van morgenochtend.(dat lukt dus niet echt, want buiten is het zeer rumoerig en bij het noemen van namen van de buspassagiers, blijven ze toch alert om te horen wat men buiten over hen zegt en schreeuwt)

jop en Antoinet rollen nu samen over de andere mensen heen
Tessa krijst, "lekker hoor een elleboog in m'n kruis"
Ze rollen weer terug op hun plekkie.

Jop en Aziz praten nu over positief en negatief....
(waar het precies over gaat, joost mag het weten)


  zondag 5 maart 2000 @ 01:04:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250589
terloops had iemand het net over in groepsvorm gaan lepelen

(uitleg: men doelt op de lepeltjeshouding tijdens het slapen)

Iwan schuift Antoinets haar nu aan de kant, en ligt gezellig tegen haar aan.Aan de andere kant van haar ligt Jop.

Iwan:'wat is het toch moeilijk om op die 50 cm te gaan slapen"

Jop:"Wilde Tessa pakt ze allemaal"

Jop: we liggen nu met z'n vieren op anderhalf kastje, 1 kastje, heb ik uitgerekend , is 30 cm....


  zondag 5 maart 2000 @ 01:06:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250590
* Quenda® heeft geen geluid meer.
  zondag 5 maart 2000 @ 01:15:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250591
Aziz en Jop zitten nu , gewikkeld in slaapzakken ,bij Büllent en Seki op de bank.
(die keken ff niet blij)
kan dus nog steeds nix horen, want het geluid is nog steeds weg


* Quenda® gaat slapen en wenst de rest van de streamverslaggevers een nacht vol met geluid.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 05 Maart 2000).]

pi_250592
Half twee. Nog steeds geen geluid Misschin omdat ze een beetje teveel over de nominaties van morgen kletsen?

P.S. Willeke kan morgen gewoon lopend naar huis!!!

pi_250593
1.35
bullent en job drinken en praten (nog steeds geen geluid. er staat nog iemand voorin bij het gasstel. ik kan niet zien wie.
ah, ik zie het, aziz is ook nog op.
1.44
het aantal wakkeren groeit gestaag. inmiddels heb ik ook antoinet en bart gesignaleerd. nog steeds geen geluid.

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 05 Maart 2000).]

pi_250594
Vijf voor twee,

Volgens mij drentelen ze op Willeke na inmiddels alllemaal door de bus.
Nog steeds geen geluid!!

Willeke slaapt gewoon door, want die heeft naar oud Hilvarenbeekse gewoonte eikels in de oren.

  zondag 5 maart 2000 @ 01:57:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250595
Renaisy
!!!!^*^welkom^*^!!!!

Je hebt gelijk, alle buspassagiers zijn klaarwakker.

SBS WIJ WILLEN GELUID!

(misschien is er buiten veel herrie?)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 05 Maart 2000).]

pi_250596
quote:
op 03-05-2000 om 01:57 AM schreef Quenda® het volgende:
Renaisy
!!!!^*^welkom^*^!!!!

Je hebt gelijk, alle buspassagiers zijn klaarwakker.

SBS WIJ WILLEN GELUID!


EN WEL NU!!!!!!!!

(misschien is er buiten veel herrie?)


pi_250597
02.15

Het is denk geen onwil maar een technisch probleem. Zonet had ik een halve seconde geluid. Iemand per ongeluk het goede stekkertje er in gedaan en er gelijk weer uitgehaald.

pi_250598
Iedereen is nog op, maar geen geluid :-)
  zondag 5 maart 2000 @ 02:58:00 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250599
* Quenda® had lekker een HELE seconde geluid.
pi_250600
Mazzelaar.......
pi_250601
3.28

Iedereen slaapt nu echt. Geen gesnurk, dus nog steeds geen geluid.

geeft er nog iemand een rondje???

pi_250602
9:30 Ik heb wel beeld, maar geen geluid. Ze zijn druk aan het opruimen en Tessa praatte even met de camera's. Iedereen is wakker en zich aan het voorbereiden om naar de volgende plaats te gaan.

9:35 Bart is bezig met zn haar en doet er een hoop gel in. Het lijkt erop dat hij een beetje verkleed gaat.

9:45 Het is een drukte vanmorgen. Iedereen is nog steeds bezig met wakker worden, wassen en opruimen. nNog geen geluid trouwens.

Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
  zondag 5 maart 2000 @ 10:52:00 #20
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250603
10.45

Men loopt nog steeds te drentelen door de bus.
De dames zijn al geruime tijd bezig met hun ochtendritueel.(make-up)

pi_250604
11:00 Streams op blauw. De bus rijdt
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_250605
19:00 Nog geen streams, maar het is al wel bekend dat de bus in Arnhem staat en wel IN Burgers' Zoo.
Het nomineren zou rond 19:00 beginnen, dus we zullen nog wel even moeten wachten.
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_250606
JAJA, bovenstaande gegevens zijn juist, enne, nomineren is geweest:
BART IS ERUIT!!!
Hij kreeg 4 stemmen.
De andere genomineerden waren Iwan met 2 en Aziz met 1 stem.
Alles flux?
pi_250607
22:53 Jop en Aziz hebben woorden over Antonet. Aziz zegt: "Ik hou afstand, ik wil jou niet kwetsen, ik wil je maatje blijven. Laten we dit afspreken, wanneer Antonette aanhankelijk naar me wordt dan doe ik een stap terug. Ik ben geen matennaaier. Je hebt het tegen me gezegd. ik weet nu waar ik aan toe ben" (Het feit dat Jop het niet leuk vind dat Aziz Antonette ook leuke vind).
Seki zit weer als een lama met obstipatie te lachen (wie zei dat ook al weer) omdat Jop een grapje over een giraffe maakte. De clou is mij ontgaan.

pi_250608
23:01 Esmeralda en Bullent hebben het over BArt die er dus uit is. Esmeralda: "Ik hoop dat ze hem een beetje sparen (wie?). Ik probeer me niet schuldig te voelen".
pi_250609
23:45 Bullent heeft op Bart gestemd. Seki valt Bullent hier op aan. Seki verwijt Bullent dat hij Bart heeft weggestemd omdat Bul ook op Essie valt. Bul zegt dat er niets gaande is tussen Essie en hem, maar wel voor Essie open staat. Seki vindt Bul desondanks nog schijnheilig. Bul ontkent en loopt weg.

  maandag 6 maart 2000 @ 00:23:00 #28
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250611
Bülent wil eens een keertje proberen om alle slaapzakken aanelkaar te ritsen.
Bülent denkt dat hetgeen wat vanavond allemaal is voorgevallen, genoeg is om de komende weken over te roddelen.
Jop:"hij weet als ie dat zegt, dan gooit ie z'n eigen ruiten in"
Seki:"ik heb het ook gezegd...de laatste paar dagen veranderde hij bizar, hij begon schoon te maken , bemoeide zich meer met de groep.enzo, ....geluid weg
terwijl die weken ervoor, je hoorde hem bijna niet, je zag hem bijna niet....Geluid weg
ik wou alleen niet zeggen dat hij ze eige liep te profileren, misschien is dat ook niet zo, GW

Seki is nogal boos op Aziz geloof ik.Hij zegt:"voor mij heeft ie gewoon afgedaan, offie nou op nummer 1 of 2 staat.
Vorige week kwam ie nog naar me toe en wilde ie wat in m'n oor fluisteren, en toen zij ik dus n, niet fluisteren, en toen zei ie, Seki, ik ben geen flikker hoor.

Jop:"ff serieus"
Seki:"hij is de poort nog niet uit, dat is toch godverdomme hetzelfde, je man of je vrouw is dood, en die is nog niet begraven en je ligt al met een ander.
Ik heb nooit iemand bedrogen, wat is nou de grootste vernedering.
Seki vind dat het een gebrek is als je vreemd gaat tijdens een relatie, omdat de ander zich altijd zal blijven afvragen "wat is er mis met mij" "wat heeft die ander wat ik niet heb".
Ze vinden dat Esmeralda weer lekker terug naar d'r schooltje moet gaan.
(Ik weet niet meer over wie het nu gaat, maar er schijnt wel het een en ander gebeurt te zijn)

* Quenda® excuseert zich voor het warrige verhaal, snap er geen fok meer van.

Jop:"ik ga strax slapen, want ik heb bijna geen shag meer
Seki:"ik heb ook bijna nix"
Jop:"kijk, ik heb alleen maar gruis hier"
Seki:"moeten we gewoon ff voorzichtig doen".

  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2000 @ 03:50:00 #29
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_250612
Hee, waarom is dit topic eigenlijk nooit op slot gegooid?
Hebben we nog iets te goed van 5 maart?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')