Opa's braadworst op 't stratums end in Eindhoven jonge, echtquote:
Jaja...quote:Op zondag 1 november 2009 04:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Opa's braadworst op 't stratums end in Eindhoven jonge, echt
Ik was ook niet met de fietsquote:
Denk 'tquote:
Kan ik ook in mijn schuurquote:Op zondag 1 november 2009 05:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Denk 't
Sowieso kun je in Eindhoven je fiets gratis bewaakt stallen
da's niet dicht bij 't endquote:
Ligt eraan waar het einde isquote:
En in Eindhoven kan je "vanaaf" zeggen zonder dat mensen je raar aankijkenquote:Op zondag 1 november 2009 05:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
Denk 't
Sowieso kun je in Eindhoven je fiets gratis bewaakt stallen
Waarom zou iemand de sleutels er van binnenuit in doen, laat staan laten zitten?quote:Op zondag 1 november 2009 04:44 schreef Drinky het volgende:
Klacht: Mensen die de sleutel volledig in het slot laten zitten
Zodat niemand aan de andere kant gebruik die deur kan openen, omdat er dus al een sleutel in zit?quote:Op zondag 1 november 2009 05:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom zou iemand de sleutels er van binnenuit in doen, laat staan laten zitten?!
Ja, dan sluit je toch bewust mensen buiten die nog naar binnen moeten?quote:Op zondag 1 november 2009 05:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zodat niemand aan de andere kant gebruik die deur kan openen, omdat er dus al een sleutel in zit?
Zo'n uitspraak verdient een eigen topic, met klacht en subklacht!quote:Op zondag 1 november 2009 05:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben ook net terug.
Risk gspeeld, daarna naar een raar halloween feestje geweest, met een meisje van 17 gezoend, een boete gekregen voor op een dak klimmen. Toen nog aangehouden worden door een agent in burger, wtf was dit voor nacht.
quote:
Ik ben net weer wakkerquote:Op zondag 1 november 2009 06:07 schreef Sapstengel het volgende:
Het klachtwaardige is, ik lig hier nu in bed maar ruik nog steeds haar parfum. En nu kan ik niet slapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |