neem een uitkering, dan pak je weer iets terug van de staatquote:Op zondag 1 november 2009 03:50 schreef Sounddragon het volgende:
Wouter Bos is een tyfuslul die ons land naar de financiële klote helpt; geef die flapdrol een spuitje voor we weer in plaggenhutten wonen![]()
En Nederland hééft geen trots meer, dat heeft Balkie allang verkocht geruild voor een paar vaten olie![]()
Onze voorvaderen; die hadden trots; die vochten voor hun idealen. Wij daarentegen werken alleen maar voor de schatkist, wat voor trots ontleen je daaraan ?
ow verkeerd topicquote:Op zondag 1 november 2009 03:59 schreef woads het volgende:
OT: Pics or it didn't happen.
Héb ikquote:Op zondag 1 november 2009 03:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
neem een uitkering, dan pak je weer iets terug van de staat
niet zeuren danquote:
Ja, laat ze het weten! Dat is pas vechten voor de idealen inderdaad! Onze voorvaderen zouden trots op je zijn!quote:
Ja geweldig he zo'n crisisquote:Op zondag 1 november 2009 04:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, laat ze het weten! Dat is pas vechten voor de idealen inderdaad! Onze voorvaderen zouden trots op je zijn!
Da's Unilever eigenlijk ook...quote:Op zondag 1 november 2009 09:43 schreef Jorwol het volgende:
Shell is half Nederlands.. Dus gewoon een soort allochtoon
Aegon is er ook nog, SHV, Gasterra, AkzoNobel, DSM, KLM etc. etc.quote:De omzet van Vitol lag in 2007 op 107,2 miljard euro, een toename van 15,4 procent ten opzichte van het voorgaande jaar. Winstcijfers zijn niet bekend.
Dan heb je geen toffe baanquote:
Vitol handelt in olie geloof ikquote:Op zondag 1 november 2009 13:57 schreef revolutionarymen het volgende:
Zie je nou wel! alles is HALF Nederlands, En wtf is vitol :S
maargoed mijn conclusie is waar? alles is niet meer nederlands maar de helft?
Men had DSM niet vergeten.quote:Op zondag 1 november 2009 14:02 schreef Lone_Gunman het volgende:
De NS![]()
En inderdaad, Shell en Unilever zijn al sinds oudsher Anglo-Dutch![]()
Trouwens, hier nog eentje die men vergeet: DSM
http://www.vitol.com/quote:Op zondag 1 november 2009 14:05 schreef revolutionarymen het volgende:
vitol was dat nou weer voor een bedrijf xD een bedrijf die een omzet van 107,2 miljardt heeft maar staat niet op wiki xD
Heeft volgens mij wel het hoofdkantoor in Nederland ja.quote:
Hoe wisselen ze eigenlijk geld met die gigantische inflatiecijfers?quote:Op zondag 1 november 2009 14:12 schreef Gummibeer79 het volgende:
Waarom heeft niemand Spar genoemd?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spar_(supermarkt)
Zelfs in Zimbabwe hebben ze spar
HAHAH meer please!quote:Op zondag 1 november 2009 14:46 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Hoe wisselen ze eigenlijk geld met die gigantische inflatiecijfers?![]()
[ afbeelding ]
Hier koop je twee eieren en een stuk brood van in Zimbabwe
De Zaanse Schans? Die verzamelplek voor Jappen? Hollands Trots inderdaadquote:Op zondag 1 november 2009 03:47 schreef stevenmac26 het volgende:
de Zaanse Schans, al is dat niet echt een bedrijf
Fok!
Q-dance en Id&T
XTC!
Ach ik woon er dichtbij en het valt mee met de jappen, tegewoordig wel heel veel russenquote:Op zondag 1 november 2009 15:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De Zaanse Schans? Die verzamelplek voor Jappen? Hollands Trots inderdaad
Corus enzo?
In Delft idd, maar dat maakt het bedrijf niet Nederlands van oorsprong.quote:Op zondag 1 november 2009 14:36 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Heeft volgens mij wel het hoofdkantoor in Nederland ja.
Hoofdkantoor staat in Nederland (Den Haag)quote:
ja, ik ook.quote:Op zondag 1 november 2009 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach ik woon er dichtbij en het valt mee met de jappen, tegewoordig wel heel veel russen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |