quote:
Geeft een andere betekenis aan 'Hey, hier met die bal, jongen'quote:Op zondag 1 november 2009 02:33 schreef TeaserRay het volgende:
The New Kids On The Block Suck A Lot Of Dick, Patty Brard Just Makes Me Sick
Maar de New Kids On The Block kunnen / konden er ook wat van.. iemand die vrouw is en dagdroomt bij die 'rave-teven', komt bedrogen uit. Zij zuigen, likken en verwennen geen vrouwen, zij zuigen andere kerels.
jij heb ook een lg?? en hoe is het op onzin,com?? je mocht weer posten zag ikquote:
Ik ben een trotse eigenaar van een 50" scherm. Hiervoor had ik een 37" Samsung. Dit scherm is zoveel beter.quote:Op zondag 1 november 2009 03:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij heb ook een lg?? en hoe is het op onzin,com?? je mocht weer posten zag ik
3.2.1 is wel kut maar accoustimas 10 is geil. En samsung is ook niet echt denderend qua kwaliteitquote:Op zondag 1 november 2009 03:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben een trotse eigenaar van een 50" scherm. Hiervoor had ik een 37" Samsung. Dit scherm is zoveel beter.
Jij bent zeker ook iemand die loopt te janken dat Bose slechte audio levert?
Wat wel?quote:Op zondag 1 november 2009 03:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En samsung is ook niet echt denderend qua kwaliteit
Panasonicquote:Op zondag 1 november 2009 03:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat wel?
Kom eens met bronnen en feiten. Je mag anders ook vertellen waarom LG zo slecht is.
Kijk voor beeld maakt het niet zo heel veel uit als je digitaal kijkt maar het gaat er meer om welke materialen er gebruikt worden waarom de lg in mijn ogen minder is. Ze hebben gewoon een mindere lange levensduur. En heb zelf van een gast van LG gehoord dat de door hun gebruikte faroudja chip vrij snel mankementen vertoontquote:Op zondag 1 november 2009 03:37 schreef Edwinuss het volgende:
Kan je me dan vertellen waarom LG slecht is?
Je hebt plasma??quote:Op zondag 1 november 2009 03:44 schreef Edwinuss het volgende:
Dat zullen we dan op lange termijn wel zien![]()
Ik ben echt in love op mijn tv. Geweldige kleuren en een superhelder scherm. Gamen en films kijken is echt super.
quote:
WTF laten we nou niet elkaar afvallen. Er is ergens in NL een stuk teringherrie dat zich Patty Brard noemt dat aan de beurt is om de hel in gevloekt te worden. Dus laten we even werk en plezier gescheiden houdenquote:Op zondag 1 november 2009 03:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij heb ook een lg?? en hoe is het op onzin,com?? je mocht weer posten zag ik
Ik ziet er best wel dicht op.quote:Op zondag 1 november 2009 03:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Maat van me heeft laatst een 65 inch plasma gekochtom te gamen en voetbal te kijken
![]()
Het is dat ik het gewoon niet kwijt kan anders had ik er ook wel 1 gekocht, hoe ver zit jij van je toestel af dan?
Hehe ja doe dat eens.quote:Op zondag 1 november 2009 03:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ziet er best wel dicht op.
Ik zal eens een foto maken...
maak je eigen sc topic anders eventjesquote:Op zondag 1 november 2009 03:53 schreef TeaserRay het volgende:
Zal ik beginnen dan?
Patty Brard is een emotieloos, eigenwijs, mediageil, stuk vreten...
Ron Brandsteder had 'r al lang geleden op moeten knopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |