Met plakband en schaar?quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:17 schreef Stali het volgende:
!@%#@^$E#%^$E&^%
Bijna anderhalf uur bezig geweest om een film te repareren en nu is het klaar en kan ik als nepbikkel zijnde mooi naar bed..
quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:31 schreef svann het volgende:
Een frans rapje met inhoud -rechts de engelse min-of-meer-vertaling.
Het leven is zwaar en daarom is er muziek!quote:Op zaterdag 14 november 2009 05:17 schreef sig000 het volgende:
Het leven is zwaar en ga zometeen omvallen.
Jah, als het zo makkelijk zou gaan.quote:
Adam Sandler is met Reign over me en Punch Drunk Love trouwens vreselijk onderschat als acteur.quote:Op zondag 15 november 2009 02:40 schreef Stali het volgende:
[..]
Jah, als het zo makkelijk zou gaan..
Wat een ellende want het bleek nog niet gelukt en heb vanavond een andere film gezien: Punch Drunk Love.
Bizarre film maar ik vond het erg leuk om te kijken. Was ook ineens blij dat ik enig kind ben..
reign niet gezien maar in PDL was ie sterkquote:Op zondag 15 november 2009 02:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Adam Sandler is met Reign over me en Punch Drunk Love trouwens vreselijk onderschat als acteur.
Maar jij begreep toch wel hoe die film in elkaar stak he?quote:Op zondag 15 november 2009 02:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Adam Sandler is met Reign over me en Punch Drunk Love trouwens vreselijk onderschat als acteur.
En terecht, compleet met de geweldige aftitelsong van Eddie Vedder/Pearl Jam die The Who covered.quote:
Trusten. Ik heb mezelf de afgelopen dagen zo uitgehongerd dat ik nu nog even aan t genieten ben van toastjes met ubervette brie.quote:Op maandag 16 november 2009 01:30 schreef Stali het volgende:
Oja, die film heb ik inmiddels binnen trouwens.
Ga nu maar niet meer kijken want moet vroeg op.
Morgenavond kijken.
Trusten semibikkels.
Maar toch lullig als je zo jong doodgaat, alhoewel het FOK!kers geen fuck kan schelen als het iemand anders betreft, in het nieuws ofzo, dan moet er om gelachen worden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:02 schreef sig000 het volgende:
Deze post plaats ik in nagedachtenis aan Sebasser met zijn nietszeggende posts.
Sorry voor mijn wat nietszeggende post.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
Met andere woorden, ik ben het een beetje zat om in 3387 topics te lezen over Sebasser. Heel sneu allemaal hoor, maar is 1 of misschien dan nog 2 topics niet genoeg??
Ach, je kunt je niet blijven excuseren hé??quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sorry voor mijn wat nietszeggende post.
Klopt, daarom is het ook schijnheilig, maar het is idd wel sneu.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
Met andere woorden, ik ben het een beetje zat om in 3387 topics te lezen over Sebasser. Heel sneu allemaal hoor, maar is 1 of misschien dan nog 2 topics niet genoeg??
Ik kan het baggeren niet laten nu, blame me.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach, je kunt je niet blijven excuseren hé??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |