Dat was bij de American Music Awards maar clips daarvan worden als een malle van youtube af gehaald vanwege rechten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:58 schreef Rechterbal het volgende:
Weet iemand waar je dat controversieel concert kunt vinden waar Glambert zich een aantal tvshows mee door de nieuws heeft geboort?
ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:26 schreef Cee het volgende:
JONGENS HIJ IS DE 3FM MEGAHIT VOLGENDE WEEK
WTF WTF.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:30 schreef dollce het volgende:
is adam trouwens al getwitterd dat die deze week de megahit is/heeft?
Je hebt een retweet van Lambert?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:01 schreef Cee het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het maar. Ik twitterde het meer in m'n dolle enthousiasme dan dat ik echt denk dat hij het tussen al die andere meuk die hij iedere minuut binnen krijgt, leest, laat staan erop reageert.
Maar die domme Hallopeen-retweet van vorig jaar heeft me onnodig hoopvol gemaakt op een herhaling.
Was alweer een tijd geleden (zie eind vorige topic).quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:40 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Je hebt een retweet van Lambert?
Ja, dat was wel lachen. Maar blijkbaar heeft ie oog voor de rare vragen van jou hahahahaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:01 schreef Cee het volgende:
Ik zou zeggen, probeer het maar. Ik twitterde het meer in m'n dolle enthousiasme dan dat ik echt denk dat hij het tussen al die andere meuk die hij iedere minuut binnen krijgt, leest, laat staan erop reageert.
Maar die domme Hallopeen-retweet van vorig jaar heeft me onnodig hoopvol gemaakt op een herhaling.
als we het nou allemaal gaan proberen, gaat die misschien wel even een tussenstop maken van groot-brittanie naar duitsland, of gaat die van duitsland naar engeland?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:01 schreef Cee het volgende:
Wat een idee!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef dollce het volgende:
[..]
MIsschien kunnen we hem gelijk overhalen om ook een fok-account te nemen zodat die ook kan posten hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |