abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77048705
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:20 schreef Cee het volgende:
If I Had You

bij Oprah. Toch wel m'n favoriete nummer op het album tot nu toe.
Echt klote dat het promoten binnen de VS zo'n monsterklus is, zolang hij daar nog geen stevige voet aan de grond heeft in sales verwacht ik hem niet heel snel de grote oversteek naar Europa te maken.
Tenzij hij hard faalt in de VS en het buitenland zijn 'last resort' wordt, maar ik wens hem dat niet toe.
zie al die huisvrouwtjes uit hun dak gaan

Volgens mij breekt Adam zo door hier. Ik bedoel, ik heb sowieso al mn halve vriendinnengroep adam-verslaafd gemaakt dus de rest zal ook wel lukken

oh enne, wat is 'the secret' ?
I tried to tease it, but i just pissed it off
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:13:05 #177
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_77049587
Met de juiste marketing gaat het hem wel lukken denk ik. Ik denk alleen dat ze voorlopig proberen om hem in de VS succesvol te maken.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_77064674
Ik vind het maar niks dat If I Had You. Kan me niet voorstellen dat dat ooit ergens een hit wordt. Maar WWFM doet het goed!
pi_77164477
The Sectret is een boek die gaat over de kracht van het universum. Ik vind het wel een interessant boek.

Maar Adam zeg er inderdaad fantastisch uit bij Oprha.
pi_77185141
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:15 schreef bibian het volgende:
The Sectret is een boek die gaat over de kracht van het universum. Ik vind het wel een interessant boek.

Maar Adam zeg er inderdaad fantastisch uit bij Oprha.
ok tnx is dat ook weer duidelijk
pi_77504917
adam bij de grammys

maandag 1 februari 2010 @ 16:41:24 #182
215192 iPat
pi_77517344
Moest mijn ma ophalen van Schiphol vandaag, en ik vroeg of ze de magazines uit het vliegtuig (waarin staat welke films er gedraaid worden en welke nummers er worden afgespeeld tijdens de vlucht) mee kon nemen. Hoe grappig/weird is het dan dat het nummer FYE gewoon een nummer is in een van de afspeellijsten
It's never over..
It's never over..
  ESF Reporter maandag 1 februari 2010 @ 19:03:19 #183
87554 Cee
Welluk?
pi_77522703
quote:
Op maandag 1 februari 2010 16:41 schreef iPat het volgende:
Moest mijn ma ophalen van Schiphol vandaag, en ik vroeg of ze de magazines uit het vliegtuig (waarin staat welke films er gedraaid worden en welke nummers er worden afgespeeld tijdens de vlucht) mee kon nemen. Hoe grappig/weird is het dan dat het nummer FYE gewoon een nummer is in een van de afspeellijsten
Vorig jaar stond het hele album van David Archuleta in de afspeellijst.
pi_77554559
Serieus?! Lachen! Met welke maatschappij vloog ze dan en waar kwam ze vandaan.
Ik ga van de zomer ook weer vliegen dus ben wel benieuwd of ik het dan ook te horen krijg.

Trouwens, in april komt ie naar Engeland dus al die engelse fans gaan inmiddels helemaal uit hun dak.
  woensdag 3 februari 2010 @ 13:37:29 #185
215192 iPat
pi_77589043
Het was een vlucht richting Zuid-Oost Azië. Ik vond het eerder opvallend omdat dat nummer amper airplay en promotie heeft gehad, en natuurlijk door zijn 'obscene' optreden op de AMA.
It's never over..
It's never over..
pi_78312660
Waar is iedereen? Geen reacties meer in lange tijd.
  ESF Reporter maandag 22 februari 2010 @ 21:08:20 #187
87554 Cee
Welluk?
pi_78319848
We zijn afwachtende, in spanning.

Waarop, weet ik niet. Adam is zijn rondes aan het maken langs de amerikaanse media voor zijn nieuwe single en binnenkort maakt hij de oversteek naar Groot Brittannië! Ook gaat in Duitsland zijn cd uitkomen dus wie weet, misschien horen we hem ergens dit jaar ook door de nederlandschen ether schallen.

Een tijdje geleden was er een chat voor leden een fangroep/site van Adam waar ik wel eens post. Je mocht vantevoren vragen inzenden en ik heb twee uur lang m'n hersens uit de kop zitten peinzen over een interessante vraag maar ik zou de slechtste journalist ooit zijn want ik kwam maar niet op een idee.

Tot overmaat van ramp besloot ik dan maar te vragen of ie ooit verliefd is geweest op een tekenfilmfiguur en natuurlijk werd die vraag gesteld aan 'm. Maar hij lachte er wel om. Video van de chat is hier te vinden.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 08:24:52 #188
215192 iPat
pi_78332003
Nieuws is dat hij If I Had You als 3e single uit gaat brengen, ik heb geen flauw idee waarom dat nummer.
Oh, en hij had tijdens een unplugged concert WWFM onderbroken om een telefonerende dame uit het publiek te attenderen dat haar gedrag ongepast was, en het bleek dat ze met haar oma aan het bellen was om haar mee te laten genieten van haar concert . Verder zal hij binnen een paar weken waarschijnlijk optreden bij het nieuwe seizoen van AI.
It's never over..
It's never over..
pi_78368687
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
We zijn afwachtende, in spanning.

Waarop, weet ik niet. Adam is zijn rondes aan het maken langs de amerikaanse media voor zijn nieuwe single en binnenkort maakt hij de oversteek naar Groot Brittannië! Ook gaat in Duitsland zijn cd uitkomen dus wie weet, misschien horen we hem ergens dit jaar ook door de nederlandschen ether schallen.

Een tijdje geleden was er een chat voor leden een fangroep/site van Adam waar ik wel eens post. Je mocht vantevoren vragen inzenden en ik heb twee uur lang m'n hersens uit de kop zitten peinzen over een interessante vraag maar ik zou de slechtste journalist ooit zijn want ik kwam maar niet op een idee.

Tot overmaat van ramp besloot ik dan maar te vragen of ie ooit verliefd is geweest op een tekenfilmfiguur en natuurlijk werd die vraag gesteld aan 'm. Maar hij lachte er wel om. Video van de chat is hier te vinden.
nou ik vind het wel een leuke vraag hoor!
zou niet weten wat ik zou vragen,
pi_78592995
adam was vandaag op radio 538 met whataya want from me
  maandag 1 maart 2010 @ 15:48:54 #191
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_78594055
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:22 schreef dollce het volgende:
Hoorde hem van de week ook al, ja! Haha.. ik helemaal blij, verder wist niemand wie het was.
  ESF Reporter maandag 1 maart 2010 @ 19:50:12 #192
87554 Cee
Welluk?
pi_78605301
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:22 schreef dollce het volgende:
Echt?

Nogmaals
pi_78607743
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:48 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Hoorde hem van de week ook al, ja! Haha.. ik helemaal blij, verder wist niemand wie het was.
haha ja ik en mn collega zaten ook helemaal van
en de rest echt
pi_78626192
Joehoeeee.......heb hem al meerdere keren gehoord op 538!
Komt ie notabene naar Emgeland maar daar hebben ze hem nog niet gehoord op de radio.
  ESF Reporter donderdag 4 maart 2010 @ 19:25:58 #195
87554 Cee
Welluk?
pi_78742627
Ik zit de uitslag van SYTYCD Australia te kijken (is een paar uur geleden daar uitgezonden), kondigt de presentatrice aan dat Adam deze uitzending komt optreden!
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:26:45 #196
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_78742675
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:25 schreef Cee het volgende:
Ik zit de uitslag van SYTYCD Australia te kijken (is een paar uur geleden daar uitgezonden), kondigt de presentatrice aan dat Adam deze uitzending komt optreden!
Weheh. Hij twitterde al dat ie in Austrailia was aangekomen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  ESF Reporter donderdag 4 maart 2010 @ 19:31:30 #197
87554 Cee
Welluk?
pi_78742889
Had ik gelezen ja! Ik telde 1 + 1 niet op en was dus toch verbaasd.
pi_78751989
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:25 schreef Cee het volgende:
oeh leuk!
gelijk kijken zo!
  ESF Reporter donderdag 4 maart 2010 @ 22:40:46 #199
87554 Cee
Welluk?
pi_78752393
Ik zat net op weg naar huis in de auto en om bepaalde redenen 'zap' ik de laatste tijd wel eens over op 538 in de hoop om Adam! Op! De! Nederlandse! Radio! te horen. Helaas, wederom niet gelukt maar wél in een promo over nieuwe muziek, werd een stukje gedraaid en zei de zwoele radio-stem "Adam Lambert...What do you want from me?"

en ik gilde.
pi_78753249
Weet iemand waar je dat controversieel concert kunt vinden waar Glambert zich een aantal tvshows mee door de nieuws heeft geboort?
Death solves all problems: no man, no problem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')