zie al die huisvrouwtjes uit hun dak gaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:20 schreef Cee het volgende:
If I Had You
bij Oprah. Toch wel m'n favoriete nummer op het album tot nu toe.
Echt klote dat het promoten binnen de VS zo'n monsterklus is, zolang hij daar nog geen stevige voet aan de grond heeft in sales verwacht ik hem niet heel snel de grote oversteek naar Europa te maken.
Tenzij hij hard faalt in de VS en het buitenland zijn 'last resort' wordt, maar ik wens hem dat niet toe.
ok tnx is dat ook weer duidelijkquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:15 schreef bibian het volgende:
The Sectret is een boek die gaat over de kracht van het universum. Ik vind het wel een interessant boek.
Maar Adam zeg er inderdaad fantastisch uit bij Oprha.
Vorig jaar stond het hele album van David Archuleta in de afspeellijst.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:41 schreef iPat het volgende:
Moest mijn ma ophalen van Schiphol vandaag, en ik vroeg of ze de magazines uit het vliegtuig (waarin staat welke films er gedraaid worden en welke nummers er worden afgespeeld tijdens de vlucht) mee kon nemen. Hoe grappig/weird is het dan dat het nummer FYE gewoon een nummer is in een van de afspeellijsten
nou ik vind het wel een leuke vraag hoor!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
We zijn afwachtende, in spanning.
Waarop, weet ik niet. Adam is zijn rondes aan het maken langs de amerikaanse media voor zijn nieuwe single en binnenkort maakt hij de oversteek naar Groot Brittannië! Ook gaat in Duitsland zijn cd uitkomen dus wie weet, misschien horen we hem ergens dit jaar ook door de nederlandschen ether schallen.
Een tijdje geleden was er een chat voor leden een fangroep/site van Adam waar ik wel eens post. Je mocht vantevoren vragen inzenden en ik heb twee uur lang m'n hersens uit de kop zitten peinzen over een interessante vraag maar ik zou de slechtste journalist ooit zijn want ik kwam maar niet op een idee.
Tot overmaat van ramp besloot ik dan maar te vragen of ie ooit verliefd is geweest op een tekenfilmfiguur en natuurlijk werd die vraag gesteld aan 'm.Maar hij lachte er wel om.
![]()
Video van de chat is hier te vinden.
Hoorde hem van de week ook al, ja! Haha.. ik helemaal blij, verder wist niemand wie het was.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:22 schreef dollce het volgende:
adam was vandaag op radio 538 met whataya want from me
Echt?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:22 schreef dollce het volgende:
adam was vandaag op radio 538 met whataya want from me
haha ja ik en mn collega zaten ook helemaal vanquote:Op maandag 1 maart 2010 15:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hoorde hem van de week ook al, ja! Haha.. ik helemaal blij, verder wist niemand wie het was.
Weheh. Hij twitterde al dat ie in Austrailia was aangekomenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:25 schreef Cee het volgende:
Ik zit de uitslag van SYTYCD Australia te kijken (is een paar uur geleden daar uitgezonden), kondigt de presentatrice aan dat Adam deze uitzending komt optreden!![]()
oeh leuk!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:25 schreef Cee het volgende:
Ik zit de uitslag van SYTYCD Australia te kijken (is een paar uur geleden daar uitgezonden), kondigt de presentatrice aan dat Adam deze uitzending komt optreden!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |