volgens mij heeft of pokerface of just dance wel op 1 gestaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:19 schreef Cee het volgende:
Ik denk het ook niet. Zelfs GaGa heeft nog nooit een nummer 1 gehad (voor zover ik weet). Sowieso snap ik weinig van al die verschillende hitlijsten die we tegenwoordig hebben. Volgens mij is de Mega Top 50, die op 3fm wordt gedraaid, ook gebaseerd op airplay. En de Dutch Charts top 40 op downloads en verkoop.
Ooh daar heb ik er ook meerdere van gezien maar dan van Engeland. Allemaal op de foto, armpje van Adam op hun schouderquote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
Doe maar Pokerface.
Oh ik mag niet kiezen?Ach ja, ik weet het niet precies. Ik heb me net jaloers zitten maken door een youtube filmpje te kijken van een stel duitse meiden die sehr gemütlich met Adam op de foto aan het gaan zijn en uitgebreid posters, cd's en de hele meuk laat signeren.
Da's een fase.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:51 schreef zeebeschuit het volgende:
Oh ik zie al dat hij dezelfde debiele vrouwelijke fans als Justin Bieber/ Tokio Hotel achter zich aan krijgt.
haha ja ik las dat hier vandaar:pquote:Op donderdag 8 april 2010 19:18 schreef bibian het volgende:
Er waren plannen om hem in mei naar NL te laten komen Dollce maar hij heeft zo'n druk schema dat ik niet weet of dat nog gaat gebeuren. Heb er helaas nog niets over gehoord![]()
Ik wacht het allemaal maar rustig af.....alhoewel....rustig!!
quote:Op maandag 12 april 2010 19:11 schreef bibian het volgende:
Ik hoop dat ik je nu heel blij ga maken Dollce en alle anderen![]()
Lees en huiver!!!!!!!!!!!!!!!
TUESDAY 27th APRIL DEPART UK
Destination: LHR to catch BA flight # tbc to Amsterdam.
Wat bedoel je hier nou allemaal mee?quote:Op maandag 12 april 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:
Lol. Hij was ook al in Duitsland toch?
Hij komt om 7:05 aan of om 11:45. Weet alleen niet wat BA betekent want British Airways vliegt niet van LAX naar AMS.
okee, even lezen...
9:20, 10:45, 14:10, 15:30, 18:15, 20:15, 22:10 dus
quote:Op maandag 12 april 2010 19:11 schreef bibian het volgende:
Ik hoop dat ik je nu heel blij ga maken Dollce en alle anderen![]()
Lees en huiver!!!!!!!!!!!!!!!
TUESDAY 27th APRIL DEPART UK
Destination: LHR to catch BA flight # tbc to Amsterdam.
Nee hoor, hij is er niet alleen om over te stappen. Niels Hoogland van radio 538 heeft mij een bevestiging gegeven dat hij echt komt. Hij weet alleen nog niet of hij naar de radio komt of dat ze in A'dam iets gaan opnemen.quote:Op maandag 12 april 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
't Zal denk ik een flitsbezoek zijn langs radiostations en zo.
Of het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij moet overstappen op een andere vlucht naar de VS of zo.Vorige maand was Kris in Brussel om die reden.
Potverdikkie ik krijg de kriebels.
Waar woon jij Dollce?quote:
ik in utrecht, dus dat is nog te doenquote:Op maandag 12 april 2010 21:37 schreef bibian het volgende:
[..]
Waar woon jij Dollce?
Ik woon helemaal in Zeeland. Je weet wel, dat gat daar aan het andere eind van Nederland![]()
oh houd ons op de hoogte!!quote:Op maandag 12 april 2010 22:46 schreef bibian het volgende:
Oh da's inderdaad niet zo ver.
Pfoee..nou ik ga er heen, als ik er ten minste achter kom waar hij heen gaat. Morgen even wat telefoontjes plegen want ik moet en zal hem in het echt ontmoeten. Nu kan het nog, nu er nog geen hordes fans om hem heen dartelen.![]()
Dat wist je toch wel?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:46 schreef bibian het volgende:
Heb jij hem al een keer gezien??? Waar, wanneer?
Je zou bijna denken dat 't echt een vrouw isquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wist je toch wel?Bij de American Idols tour vorig jaar.
Had ik dit plaatje nog geschoten achteraf.
[ afbeelding ]
Da's Adam die zodoet.
Dan hebben de mensen geluk die 'm willen ontmoeten. Mediapark is gewoon toegankelijk en er is geen enkele beveiliging oid en maar 1 ingangquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:16 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand net 3fm gehoord? Over 2 weken komt ie bij Michiel Veenstra live zingen!![]()
Ik ben nu al zenuwachtig aan het doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:37 schreef NoNickOne het volgende:
Michiel @ Twitter:
Okee. Adem in adem uit. Ik ga volgende week bekend maken hoe je erbij kan zijn als Adam Lambert te gast is in @metmichiel. #3FM
haha ja ik ook, krijg helemaal de kriebels hierquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben nu al zenuwachtig aan het doen.
MetMichiel, begint om 7 uur 's avonds, zou ik kunnen redden als ik op tijd vertrek van werk.
Als ik binnen mag natuurlijk.
Lees gewoon eerst eens rustig wat hierboven staat en wacht dat af druktemakertje.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:15 schreef bibian het volgende:
Zooo mailtje gestuurd en vanaf nu maar 's avonds naar de radio luisteren hahaha...
Ik hoor van Niels Hoogland van 538 ook niks dus stap ik per direct over naar de concurrent![]()
Oh maar dat heb ik gedaan hoor. Daarom ga ik ook naar 3fm luisteren.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:25 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Lees gewoon eerst eens rustig wat hierboven staat en wacht dat af druktemakertje.
Yah, rightquote:Op woensdag 14 april 2010 16:39 schreef bibian het volgende:
[..]
als ik hem eenmaal ontmoet ben ik de kalmheid zelfe![]()
Ok, dat weet ik echt niet meer, da's alweer zooo lang geledenquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wist je toch wel?Bij de American Idols tour vorig jaar.
Had ik dit plaatje nog geschoten achteraf.
[ afbeelding ]
Da's Adam die zodoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |