quote:Op maandag 7 december 2009 22:33 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
CD-WOW of niet? Ik rende vandaag ook heel hoopvol naar de brievenbus maar exact hetzelfde verhaal.. Hoop heel erg op morgen!
Laat me raden, vandaag weer geen cd.quote:Op maandag 7 december 2009 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Terwijl die van Kris toch binnen een week na release in de bus lag.
Ik bedoel, ik hoef er geen strikje om of zo, lieve mensen van cd wow! Doe maar gewoon in een doosje en stuur maar op die hap.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Laat me raden, vandaag weer geen cd.
Heb ik ook gehad. Heb poeslieve mails en haatmails gestuurd, maar na een maand of twee stuurden ze me pas opnieuw cd's toe.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Nein.
Ik wacht nog 1 dag en dan ga ik cdwow mailen dat ze niet zo wow zijn.
mooi de hoes heeft dezelfde kleur als je kerstballenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:07 schreef Cee het volgende:
The Eagle Has Lambert, eh, Landed!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:40 schreef NoNickOne het volgende:
Vandaag eindelijk de cd binnen gekregen! Wat een supervet hoesje!
It's a Christmas Miracle!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:07 schreef Cee het volgende:
The Eagle Has Lambert, eh, Landed!
[ afbeelding ]
hoop het ook, doe maar fever.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:54 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
[..]
It's a Christmas Miracle!![]()
En, wat vinden jullie ervan?
Adam was trouwens bij de View vandaag. Leuk interview en zijn optreden was heel goed, maar weer dat stomme pokkenummer.![]()
Ik hoop dat hij met een andere single Europa ingaat.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:51 schreef Cee het volgende:
Zo, inmiddels het album een aantal keer beluisterd, vanochtend in de sportschool calorieën op verbrand en ik kom tot de conclusie dat ik het een ZEER aangenaam debuut vind, er zit eigenlijk geeneen draak tussen, een paar middelmaatjes en een stel nummers die ik zo op de nederlandse ether zou zwengelen met wat goede promotie erachteraan en een lichte overtuiging dat het dan nog eens hits zouden kunnen worden ook.
Zelfs Whatdya Want From Me? vind ik nu leuk!
Mijn favorieten zijn momenteel toch wel 'Music Again' en 'If I had you'.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef wonderer het volgende:
Het is een leuke plaat ja, maar is het echt een GLambert plaat?
Zo heb ik hem leren kennen en ben ik hem gaan waarderen. Ik had wel het idee dat hij daar meer de vrijheid had om te doen wat hij echt wilde dan met die CD.quote:Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef Cee het volgende:
Maar is het AI geluid dan het Lambert-geluid? AI is nog een groter keurslijf dan het album dus wat dat betreft heb ik het idee dat het album meer GLambert is dan dat hij bij AI was.
Jij ook al.quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Cee het volgende:
Trouwens wel grappig, op NL3 vandaag een reportage van BNN over het Burning Man festival, ik moest steeds aan Adam denken.
Ik heb The View nog niet gekeken.quote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef wonderer het volgende:
Ik volg hem op twitter, da's het enigeJullie kijken ook al die shows enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |