abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  ESF Reporter dinsdag 1 december 2009 @ 07:27:49 #101
87554 Cee
Welluk?
pi_75171472
quote:
Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef dutchie88 het volgende:

[..]

Zit je nog te wachten?! Ik had hem toch maar via bol.com besteld en ik kreeg hem vorige week dinsdag binnen.
I know, I know... Maar ik was gewaarschuwd. Dus ik heb mezelf erop voorbereid. Ik gok dat ie deze week in m'n bus wordt geslingerd.
pi_75186024
oh de cd is dus gewoon via bol te bestellen,
ik op allerlei moeilijke sites kijken
I tried to tease it, but i just pissed it off
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:55:11 #103
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_75187267
Gewoon via Amazon bestellen, mits je een creditcard hebt. Binnen 3 dagen op de deurmat, en altijd 40% goedkoper dan Nederlandse sites. Heb cd van Adam en Kris voor 17 euro gehaald.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_75193428
Zal Whattaya Want From Me de volgende single worden? Hij zingt hem vaak live.
  dinsdag 1 december 2009 @ 19:53:21 #105
215192 iPat
pi_75193957
Volgens mij wel. Hij heeft het zelf niet bevestigd, maar iedereen kondigt het aan als zijn nieuwe single voordat hij optreedt.
It's never over..
It's never over..
pi_75256813
ABC, het netwerk dat Adam's optreden bij Good Morning America annuleerde na zijn optreden bij de AMA's, heeft nu ook zijn optredens bij Jimmy Kimmel Live en Dick Clark’s New Years Rockin’ Eve geschrapt.

Wat een ongelooflijk bekrompen volk kan het toch zijn.
  donderdag 3 december 2009 @ 20:05:58 #107
215192 iPat
pi_75258232
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:24 schreef dutchie88 het volgende:
ABC, het netwerk dat Adam's optreden bij Good Morning America annuleerde na zijn optreden bij de AMA's, heeft nu ook zijn optredens bij Jimmy Kimmel Live en Dick Clark’s New Years Rockin’ Eve geschrapt.

True, terwijl ze waarschijnlijk iets van 6x zoveel meer kijkers trekken als ze hem gewoon wel laten optreden. Amerikanen...

Het album is trouwens als 3e geeindigd met aantal verkopen deze week, 198.000 stuks als het goed is. Hiermee heeft hij Rihanna en Lady Gaga verslagen. Susan Boyle had 701.000
It's never over..
It's never over..
pi_75258492
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:05 schreef iPat het volgende:

[..]

True, terwijl ze waarschijnlijk iets van 6x zoveel meer kijkers trekken als ze hem gewoon wel laten optreden. Amerikanen...

Het album is trouwens als 3e geeindigd met aantal verkopen deze week, 198.000 stuks als het goed is. Hiermee heeft hij Rihanna en Lady Gaga verslagen. Susan Boyle had 701.000
Susan Boyle. Ik begrijp die hype nog steeds niet. Maar nette cijfers voor Adam hoor.

Hij zei trouwens net in een interview dat ze volgend jaar zijn album internationaal gaan promoten.
  ESF Reporter donderdag 3 december 2009 @ 20:25:36 #109
87554 Cee
Welluk?
pi_75259012
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef dutchie88 het volgende:

[..]

Susan Boyle. Ik begrijp die hype nog steeds niet. Maar nette cijfers voor Adam hoor.

Hij zei trouwens net in een interview dat ze volgend jaar zijn album internationaal gaan promoten.
Ik dacht eerst "shit, volgend jaar,..." en realiseerde me daarna dat volgend jaar al over 4 weken is.
pi_75265604
quote:
Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik dacht eerst "shit, volgend jaar,..." en realiseerde me daarna dat volgend jaar al over 4 weken is.

ik las trouwens ergens dat adam in de top 10 staat van, barbara walters, Most Fascinating" List ofzo staat.
Of dat iets heel ergs bijzonders is weet ik niet, maar een nieuwtje is altijd leuk
  donderdag 3 december 2009 @ 23:28:43 #111
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75267018
quote:
Op donderdag 3 december 2009 19:24 schreef dutchie88 het volgende:

Oh my, inderdaad wel superbekrompen.
Hier is nog geen spoor van de CD van Adam in de winkels te zien trouwens, maar AI wordt hier toch op prime time uitgezonden. In de UK ligt ie toch zeker wel gewoon in de schappen??
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_75277500
En Susan Boyle haar album ligt hier wel overal. Pfff...... Vind ik ook niks aan, dat wijf.

Ik had Adam's CD via ITunes besteld maar in het echie zou ook leuk zijn.
  ESF Reporter vrijdag 4 december 2009 @ 19:29:02 #113
87554 Cee
Welluk?
pi_75293499
Ik wacht nog steeds op m'n CD.
Gedulllllld...gedulllllld....
pi_75294965
Hopelijk heb je hem nog voor zijn volgende CD uitkomt.

'Whata Ya Want From Me' is trouwens inderdaad de nieuwe single. Hij gaat er ook een clip voor opnemen.
Ik heb zo'n hekel aan dat nummer.
pi_75301821
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef dutchie88 het volgende:
Hopelijk heb je hem nog voor zijn volgende CD uitkomt.

'Whata Ya Want From Me' is trouwens inderdaad de nieuwe single. Hij gaat er ook een clip voor opnemen.
Ik heb zo'n hekel aan dat nummer.
hm jammer dat het die wordt, dat vind ik ook 1 van de mindere
pi_75302140
eminem zingt/rapt over adam,

en dit twittert adam erover:
quote:
Wow eminem mentioned me in a song?! I must be doin something right!? Even if he used the f word.... Whtev
pi_75360831
ABC heeft waarschijnlijk meer klachten gehad van het feit dat ie gecanceled voor 2 programma's dan dat ze klachten hadden gekregen voor zijn AMA optreden want hij mag nu bij ABC's The View komen optreden a.s donderdag.
Maar ze zijn nog steeds bang want het word van te voren opgenomen zodat ze eventuele vunzigheid er op tijd uit kunnen knippen
  maandag 7 december 2009 @ 10:53:45 #118
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75363451
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:16 schreef bibian het volgende:
ABC heeft waarschijnlijk meer klachten gehad van het feit dat ie gecanceled voor 2 programma's dan dat ze klachten hadden gekregen voor zijn AMA optreden want hij mag nu bij ABC's The View komen optreden a.s donderdag.
Maar ze zijn nog steeds bang want het word van te voren opgenomen zodat ze eventuele vunzigheid er op tijd uit kunnen knippen
Daar zou ik dan dus mooi voor bedankt hebben als ik Adam was
pi_75366229
Adam is een forgiving mens. Gelukkig maar voor ABC.

Nee, Whattaya want from me luister ik nooit. Matig nummer. En verder vind ik bijna alle nummers van het album toppie.

M'n beste vriendin die niet eens van pop houdt is ook dol op Adam z'n album en ze vindt z'n versie van Soaked nog beter dan die van Muse. Hij spreekt allerlei soorten mensen aan.
pi_75385769
hij gaat optreden bij de finale van sytycd!!
quote:
Adam Lambert has lined up yet another television appearance, but this time he'll be returning to the network that gave him his start — and in primetime.

The singer will return to FOX for the first time since the "American Idol" finale, appearing on the season finale of "So You Think You Can Dance" on December 16.

VIEW THE PHOTOS: Keepin' It Real With TV's Hottest Reality Stars!

FOX announced the news on Monday. Adam will perform "Whataya Want From Me" on the program.

And the singer has several other television appearances on the horizon. On Friday, ABC and Adam both confirmed he would perform on "The View" in the coming days
pi_75386829
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:15 schreef dollce het volgende:
hij gaat optreden bij de finale van sytycd!!
[..]

Wel jammer dat het weer dat rotnummer is. Ik wil Music Again of Fever.
pi_75390521
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef dutchie88 het volgende:

[..]

Wel jammer dat het weer dat rotnummer is. Ik wil Music Again of Fever.
tja dat is minder ja, alhoewel ik hem nu ,ik hem wat meer geluisterd heb, ik het nummer wel beter vind worden.
  ESF Reporter maandag 7 december 2009 @ 22:19:39 #123
87554 Cee
Welluk?
pi_75391712
Vandaag in de brievenbus.
GEEN CD
  maandag 7 december 2009 @ 22:23:11 #124
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_75391869
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:19 schreef Cee het volgende:
GEEN CD
Sorry, ik moest lachen..

Hij komt vast deze week Cee!!!!
pi_75392335
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:19 schreef Cee het volgende:
GEEN CD
CD-WOW of niet? Ik rende vandaag ook heel hoopvol naar de brievenbus maar exact hetzelfde verhaal.. Hoop heel erg op morgen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')