I know, I know...quote:Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
Zit je nog te wachten?! Ik had hem toch maar via bol.com besteld en ik kreeg hem vorige week dinsdag binnen.
![]()
True, terwijl ze waarschijnlijk iets van 6x zoveel meer kijkers trekken als ze hem gewoon wel laten optreden. Amerikanen...quote:Op donderdag 3 december 2009 19:24 schreef dutchie88 het volgende:
ABC, het netwerk dat Adam's optreden bij Good Morning America annuleerde na zijn optreden bij de AMA's, heeft nu ook zijn optredens bij Jimmy Kimmel Live en Dick Clark’s New Years Rockin’ Eve geschrapt.![]()
Wat een ongelooflijk bekrompen volk kan het toch zijn.
Susan Boyle.quote:Op donderdag 3 december 2009 20:05 schreef iPat het volgende:
[..]
True, terwijl ze waarschijnlijk iets van 6x zoveel meer kijkers trekken als ze hem gewoon wel laten optreden. Amerikanen...
Het album is trouwens als 3e geeindigd met aantal verkopen deze week, 198.000 stuks als het goed is. Hiermee heeft hij Rihanna en Lady Gaga verslagen. Susan Boyle had 701.000
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:12 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
Susan Boyle.Ik begrijp die hype nog steeds niet. Maar nette cijfers voor Adam hoor.
![]()
Hij zei trouwens net in een interview dat ze volgend jaar zijn album internationaal gaan promoten.
quote:Op donderdag 3 december 2009 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]Ik dacht eerst "shit, volgend jaar,..." en realiseerde me daarna dat volgend jaar al over 4 weken is.
Oh my, inderdaad wel superbekrompen.quote:Op donderdag 3 december 2009 19:24 schreef dutchie88 het volgende:
ABC, het netwerk dat Adam's optreden bij Good Morning America annuleerde na zijn optreden bij de AMA's, heeft nu ook zijn optredens bij Jimmy Kimmel Live en Dick Clark’s New Years Rockin’ Eve geschrapt.![]()
Wat een ongelooflijk bekrompen volk kan het toch zijn.
hm jammer dat het die wordt, dat vind ik ook 1 van de minderequote:Op vrijdag 4 december 2009 20:01 schreef dutchie88 het volgende:
Hopelijk heb je hem nog voor zijn volgende CD uitkomt.![]()
'Whata Ya Want From Me' is trouwens inderdaad de nieuwe single. Hij gaat er ook een clip voor opnemen.
Ik heb zo'n hekel aan dat nummer.
quote:Wow eminem mentioned me in a song?! I must be doin something right!? Even if he used the f word.... Whtev
Daar zou ik dan dus mooi voor bedankt hebben als ik Adam wasquote:Op maandag 7 december 2009 09:16 schreef bibian het volgende:
ABC heeft waarschijnlijk meer klachten gehad van het feit dat ie gecanceled voor 2 programma's dan dat ze klachten hadden gekregen voor zijn AMA optreden want hij mag nu bij ABC's The View komen optreden a.s donderdag.
Maar ze zijn nog steeds bang want het word van te voren opgenomen zodat ze eventuele vunzigheid er op tijd uit kunnen knippen![]()
quote:Adam Lambert has lined up yet another television appearance, but this time he'll be returning to the network that gave him his start — and in primetime.
The singer will return to FOX for the first time since the "American Idol" finale, appearing on the season finale of "So You Think You Can Dance" on December 16.
VIEW THE PHOTOS: Keepin' It Real With TV's Hottest Reality Stars!
FOX announced the news on Monday. Adam will perform "Whataya Want From Me" on the program.
And the singer has several other television appearances on the horizon. On Friday, ABC and Adam both confirmed he would perform on "The View" in the coming days
quote:Op maandag 7 december 2009 20:15 schreef dollce het volgende:
hij gaat optreden bij de finale van sytycd!!![]()
[..]
tja dat is minder ja, alhoewel ik hem nu ,ik hem wat meer geluisterd heb, ik het nummer wel beter vind worden.quote:Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
![]()
Wel jammer dat het weer dat rotnummer is.Ik wil Music Again of Fever.
Sorry, ik moest lachen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |