Ik hoop het niet, maar hij heeft behoorlijk wat mensen(homofoben) op de teentjes getrapt.quote:Op maandag 23 november 2009 23:33 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
Zo ver zal het niet gaan denk ik.![]()
Het is jammer dat zijn zang niet goed was ja, maar toch zijn veel media lovend over gisteravond. Hij heeft zich toch mooi in de spotlight weten te werken. En hij heeft nu nog zat kansen om te bewijzen dat hij een geniale zanger is.
Ik ben vooral benieuwd hoe het buitenland op hem gaat reageren en dan met name Engeland.
Gelukkig kon hij wel bij de Early Show terecht.quote:Op woensdag 25 november 2009 07:27 schreef Cee het volgende:
Vandaag zou Adam te gast zijn bij GMA (Good Morning America), op ABC, waar hij in een speciaal mini-concert wat nummers ten gehore zou brengen.
Dat is gisteren door ABC afgelast vanwege de 'controverse', bang dat een gelijkend optreden 's ochtends vroeg zou worden uitgevoerd.
ABC can suck my balls.
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:46 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
Gelukkig kon hij wel bij de Early Show terecht.![]()
interview:
Bekijk deze YouTube-video
Ik geloof dat dit kanaal alle optredens van Adam tijdens AI heeft:quote:Op maandag 30 november 2009 16:50 schreef dollce het volgende:
toch maar even een postje plaatsen hier,
ben adam gaan volgen doordat ik dit topic vaak voorbij zag komen,
maar nu ben ik een beetje adam-verslaafd geworden![]()
![]()
maar meestal volg ik AI wel redelijk, alleen dit seizoen dus net niet,
weet iemand of er toevallig een link is of een youtube-account van iemand,
waar je de show nog een keer kan kijken?
haha ja iddquote:Op maandag 30 november 2009 17:21 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit kanaal alle optredens van Adam tijdens AI heeft:
http://www.youtube.com/user/SarcaCynicWitticist#p/u
En wat grappig zeg, dat je dankzij dit topic fan bent geworden. Doen we toch nog wat goed.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Cool, dollce!
Welkom bij de Adam club. Beetje vreemd, maar wel lekker.
Ik wacht nog steeds op de CD. Ga hem nog steeds pas helemaal luisteren wanneer ik het lelijke kreng zelf in handen heb. Volhardend he.
Ghehe, ik ook, mocht ik hem toevallig krijgen met kerst. Ik voelde de noodzaak niet meer om hem zelf meteen aan te schaffen enzo.quote:Op maandag 30 november 2009 22:03 schreef Cee het volgende:
Cool, dollce!
Welkom bij de Adam club. Beetje vreemd, maar wel lekker.
Ik wacht nog steeds op de CD. Ga hem nog steeds pas helemaal luisteren wanneer ik het lelijke kreng zelf in handen heb. Volhardend he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |