abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74638244
Op de site hitpredictor.com zijn van 5 nummers langere previews te horen (of nou ja, bijna het hele nummer).

If I Had You - 0:00
Music Again - 2:45
Pick U Up - 5:03

Sleepwalker - 0:00
Whataya Want From Me - 2:44

Music Again, Sleepwalker en Pick U Up. Al vind ik ze eigenlijk allemaal wel wat hebben.

En nog een interview met de Rolling Stone waarin hij o.a. over zijn album en band praat.
http://www.rollingstone.c(...)r_your_entertainment

[ Bericht 7% gewijzigd door dutchie88 op 12-11-2009 16:36:33 ]
pi_74654186
Klinkt goed, vooral Music Again maar had graag een langere preview gehoord van één van de ballades.
pi_74705124
De volledige versie van Whataya Want From Me!

En de volledige versie van Masterplan die ik overigens niet bij de album lijst had zien staan?

Meningen graag!

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2009 21:03:21 ]
pi_74705453
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:57 schreef NoNickOne het volgende:
De volledige versie van Whataya Want From Me!

En de volledige versie van Masterplan die ik overigens niet bij de album lijst had zien staan?

Meningen graag!
Whataya Want From Me vind ik behoorlijk tegenvallen.

Masterplan komt niet op het album, het is een bonustrack voor mensen die de Deluxe versie hadden besteld. Ik vind hem niet zo bijzonder.
  ESF Reporter zaterdag 14 november 2009 @ 23:36:12 #30
87554 Cee
Welluk?
pi_74709301
Ik zit ook niet echt te stuiteren hier.
Maar voor zover ik weet vond ik Whatya want from me niet een van de allerbeste 'snippets' toen ze uitkwamen.
pi_74709888
Ik was na die 30 seconden snippets al helemaal klaar met stuiteren. Heb maanden gestuiterd van opwinding maar dat is wel over nu.
Ik vind een aantal nummers best o.k. maar het had net zo goed door iemand anders gezongen kunnen worden, dan had ik het ook best o.k. gevonden!
Adam is 1 en al rock. Hij rockte tijdens AI, hij rockte behoorlijk tijdens de live shows, hij is gewoon een rock god. Die tendens heeft ie alleen niet door gezet op zijn eigen album. Nu is het ineens pop allemaal, op een paar uitzonderingen na misschien.
Ik moet zeggen...ik ben keihard van mijn roze wolk gevallen!!
pi_74710339
Mwoah, over de meeste nummers ben ik nog wel enthousiast. Vooral nummers als Music Again, Pick U Up (ik heb er altijd een hekel aan als ze 'you' vervangen door 'U' ), Soaked en Sleepwalker vind ik fijn klinken.

Het was me al duidelijk dat hij niet volledig de rock kant op wilde gaan. Hij had al vrij vroeg gezegd dat zijn album electro pop en dance elementen zou bevatten. Eigenlijk is het precies wat ik ervan verwacht had en sommige nummers bevallen nu eenmaal beter dan andere.
En je moet niet vergeten dat ze dit album heel snel in elkaar moesten zetten. Een volgend album zal nog wat meer in zijn stijl zijn denk ik.

Ik heb nu vooral zin om hem zijn nummers live te zien doen.
  ESF Reporter zondag 15 november 2009 @ 00:29:31 #33
87554 Cee
Welluk?
pi_74710654
Ik heb hem nooit echt als Rock artiest gezien. Als je kijkt naar waar hij steeds mee op de proppen komt op z'n twitter (hij gooit er af en toe een link op naar een clip van een bevriend artiest of Lady GaGa) en da's altijd van dat soort electro-pop muziek. De ene keer goed, de andere keer eh...minder.
Zijn stem leent zich natuurlijk prima voor rocky nummers en daarom zong hij die vaak in Idol, ook merendeels omdat dit vaker paste in het thema-plaatje dan de kant die hij uiteindelijk op gaat.

Eerste albums van Idols zijn altijd een resultaat van snelle productie en weinig bewegingsruimte.

Ik hoop op een paar mooie akkoestische versies van de wat wildere nummers te horen, in de nabije toekomst. Who knows.

Heb trouwens een mailtje binnengekregen vandaag dat de cd van Kris Allen is geshipped. En nu duurt het nog 7 tot 10 dagen voor hij binnen is.
pi_74710947
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:29 schreef Cee het volgende:
Ik heb hem nooit echt als Rock artiest gezien. Als je kijkt naar waar hij steeds mee op de proppen komt op z'n twitter (hij gooit er af en toe een link op naar een clip van een bevriend artiest of Lady GaGa) en da's altijd van dat soort electro-pop muziek. De ene keer goed, de andere keer eh...minder.
Zijn stem leent zich natuurlijk prima voor rocky nummers en daarom zong hij die vaak in Idol, ook merendeels omdat dit vaker paste in het thema-plaatje dan de kant die hij uiteindelijk op gaat.

Eerste albums van Idols zijn altijd een resultaat van snelle productie en weinig bewegingsruimte.

Ik hoop op een paar mooie akkoestische versies van de wat wildere nummers te horen, in de nabije toekomst. Who knows.

Heb trouwens een mailtje binnengekregen vandaag dat de cd van Kris Allen is geshipped. En nu duurt het nog 7 tot 10 dagen voor hij binnen is.
Ja, dit dus. Op de Kris Allen cd na.

Waar halen jullie trouwens Adam's cd vandaan? Ik heb hem van Amazon.co.uk besteld. Kom ik er nu achter dat hij ook op bol.com staat.
  ESF Reporter zondag 15 november 2009 @ 00:55:28 #35
87554 Cee
Welluk?
pi_74711285
bol.com? Potverdomme.
Ik heb hem bij cdwow.com besteld, daar was ie 9,49 Euro maar ik heb net gekeken en ze hebben de prijs opgekrikt naar 10,99 Euro? Strange.... Maar goed, ik heb 'm dus nog 'goedkoop', besteld samen met die van Kris. Maar ze komen dus niet gezellig in een pakketje in m'n brievenbus terecht. En misschien pas over 30 jaar maar voor die tijd zal het heus wel via andere wegen zolang verkrijgbaar zijn.

Op bol.com is hij bijna 19 Euro dus ik wil best wel wat langer op 't schijfje wachten voor die paar Euro's minder. En ik blijf het spuug- en spuuglelijke artwork vinden, iedere keer dat ik een foto van de cd zie.
pi_74748205
Ik ga het bij bangcd.com proberen, daar is ie maar ¤8,30! Heb veel bij cdwow besteld maar dat duurt altijd weken en arriveert in kapotte doosjes, dus ben het een beetje zat.

Kris ga ik ook bestellen, wat een geweldig album is dat zeg. Weet niet eens zeker of Adam het kan overtreffen.
  maandag 16 november 2009 @ 15:03:26 #37
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_74748816
Op basis na het volledig beluisteren van Kris' cd en Adam's singles en snippets, kan ik zeggen dat de cd van Kris Allen wat meer spontaner en 'straight from the heart' overkomt, en dat die van Adam naar mijn mening overgeproduceerd is. Het is dan ook pop/glamrock/electro/dance, maar op basis van de snippets komt het te geforceerd en te gelikt over (laten we hier even een gitaarsolo'tje plakken, hier even wat synths erbij, en strijkorkesten niet vergeten natuurlijk ). Less is more zeg ik maar. Nummers als Sleepwalker en Broken Open zijn dan wel weer goed.

De cd van Kris is lekker simpel. Standaard zang, gitaar, bas en drums, helemaal niks mis mee. Beste nummers zijn Let It Rain en I Need To Know.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_74752268
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:03 schreef iPat het volgende:
Op basis na het volledig beluisteren van Kris' cd en Adam's singles en snippets, kan ik zeggen dat de cd van Kris Allen wat meer spontaner en 'straight from the heart' overkomt, en dat die van Adam naar mijn mening overgeproduceerd is. Het is dan ook pop/glamrock/electro/dance, maar op basis van de snippets komt het te geforceerd en te gelikt over (laten we hier even een gitaarsolo'tje plakken, hier even wat synths erbij, en strijkorkesten niet vergeten natuurlijk ). Less is more zeg ik maar. Nummers als Sleepwalker en Broken Open zijn dan wel weer goed.

De cd van Kris is lekker simpel. Standaard zang, gitaar, bas en drums, helemaal niks mis mee. Beste nummers zijn Let It Rain en I Need To Know.
Ben ik het wel mee eens ja. Beetje geforceerd op zoek naar een "epic" geluid. Maar aan de andere kant had de single wel wat meer productie kunnen gebruiken. Ik luister er amper nog naar, zo saai. Whataya Want From Me vind ik veel beter. En wat we gehoord hebben van Sleepwalker klinkt echt fantastisch.

Van Kris vind ik Before We Come Undone het beste nummer. Heerlijk mooi gezongen die coupletten en dan dat meeslepende refrein.
pi_74754685
Tja, ik zat op een roze wolk he, dus heb niet zo goed naar Adam geluisterd vrees ik in wat hij nou werkelijk wilde met zijn muziek.
Ik begin aan zijn nummers te wennen. Ik vind ze al o.k. maar ik ga er nog niet van uit mijn dak eerlijk gezegd. Ik zal eens naar nummers van Kriss gaan luisteren.
  maandag 16 november 2009 @ 18:18:20 #40
215192 iPat
pi_74755179
Bovendien vind ik het nummer 'Music Again' iets wat helemaal bij Mika zou passen mocht ie de rock kant opgaan, en het nummer 'If I Had You' Eurovisie Songfestival materiaal.
It's never over..
It's never over..
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:24:54 #41
215192 iPat
pi_74781658
Volledige album is te luisteren op zijn iLike op Facebook : FYE
It's never over..
It's never over..
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:38:34 #42
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74782102
Ik heb het albim nog niet besteld, en ik ben bang dat ik het ook niet meer ga doen. Ben net als Bibian nogal op aarde teruggekeerd, en vind de CD toch wel tegenvallen. In ieder geval neit goed genoeg om te kopen.

Ik mis echt heel erg het bombastische en theatrale, en de rock kant natuurlijk.
Jammer.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_74786612
Zo, eindelijk alle nummers kunnen beluisteren. Wat een lekker album.
Het is nog beter dan ik had gedacht.

En ' A Loaded Smile' is hier nu ineens een grote favoriet. Wat een stem heeft die man toch.
pi_74791276
Heeft iemand trouwens het andere album van Adam al gechecked?
Het album heet "Take One" en is 10 November uitgekomen. Tevens ook op internet te vinden!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2009 19:56:52 ]
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:17:21 #45
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74792568
Daar staat ie zelf niet achter als ik de gegevens op het net mag geloven. Zijn allemaal nummers die in 2005 zijn opgenomen en waarvan niets door Adam zelf is geschreven. Het is een heruitgave van het album: ' On with the show" dat begin 2009, pre-idol uitkwam.

Ik vermoed dat het gewoon is uitgegeven door iemand die ook een graantje wil meepikken ofzo.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 17 november 2009 @ 21:25:20 #46
215192 iPat
pi_74795423
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef NoNickOne het volgende:
Heeft iemand trouwens het andere album van Adam al gechecked?
Het album heet "Take One" en is 10 November uitgekomen. Tevens ook op internet te vinden!
Twee nummers van gehoord, en het is niet echt bepaald hoogstaand. Ik heb Adam nog nooit zo laag horen zingen.
It's never over..
It's never over..
  ESF Reporter dinsdag 17 november 2009 @ 21:40:42 #47
87554 Cee
Welluk?
pi_74796152
Oeh. Ik ga een paar nummertjes meepikken. En dan m'n oordeel vellen.
ElizabethR, wat jammer.
  ESF Reporter dinsdag 17 november 2009 @ 22:19:46 #48
87554 Cee
Welluk?
pi_74797911
Heb er nu een paar geluisterd, en....
wat een heerlijke bak herrie. Ik vind het leukkkkk!
pi_74799472
Tja, ik ga nu echt iets onvoorstelbaars zeggen vrees ik maar na het beluisteren van alle volledige nummers moet ik concluderen dat dit album toch wel erg o.k. is.
Ik wil nog steeds meer rock horen zoals Fever, dat nummer moet je gewoon keihard door je kamer laten schallen :-)
Maar toch.....het is toch wel een lekkere plaat. Ik was door die stomme 30 seconden snippets compleet van mijn wolk gedonderd maar nu ik de volledige nummers hoor kom ik toch een beetje terug op wat ik eerder zei. Er staan 2 ongelooflijke zeiknummers op maar verder is ie best wel o.k.
Maar volgende keer iets meer rock meneer Lambert.
  woensdag 18 november 2009 @ 00:50:00 #50
215192 iPat
pi_74803685
-

[ Bericht 99% gewijzigd door iPat op 18-11-2009 00:52:49 ]
It's never over..
It's never over..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')