Whataya Want From Me vind ik behoorlijk tegenvallen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:57 schreef NoNickOne het volgende:
De volledige versie van Whataya Want From Me!
En de volledige versie van Masterplan die ik overigens niet bij de album lijst had zien staan?
Meningen graag!![]()
Ja, dit dus. Op de Kris Allen cd na.quote:Op zondag 15 november 2009 00:29 schreef Cee het volgende:
Ik heb hem nooit echt als Rock artiest gezien. Als je kijkt naar waar hij steeds mee op de proppen komt op z'n twitter (hij gooit er af en toe een link op naar een clip van een bevriend artiest of Lady GaGa) en da's altijd van dat soort electro-pop muziek. De ene keer goed, de andere keer eh...minder.![]()
Zijn stem leent zich natuurlijk prima voor rocky nummers en daarom zong hij die vaak in Idol, ook merendeels omdat dit vaker paste in het thema-plaatje dan de kant die hij uiteindelijk op gaat.
Eerste albums van Idols zijn altijd een resultaat van snelle productie en weinig bewegingsruimte.
Ik hoop op een paar mooie akkoestische versies van de wat wildere nummers te horen, in de nabije toekomst. Who knows.
Heb trouwens een mailtje binnengekregen vandaag dat de cd van Kris Allen is geshipped. En nu duurt het nog 7 tot 10 dagen voor hij binnen is.
Ben ik het wel mee eens ja. Beetje geforceerd op zoek naar een "epic" geluid. Maar aan de andere kant had de single wel wat meer productie kunnen gebruiken. Ik luister er amper nog naar, zo saai. Whataya Want From Me vind ik veel beter. En wat we gehoord hebben van Sleepwalker klinkt echt fantastisch.quote:Op maandag 16 november 2009 15:03 schreef iPat het volgende:
Op basis na het volledig beluisteren van Kris' cd en Adam's singles en snippets, kan ik zeggen dat de cd van Kris Allen wat meer spontaner en 'straight from the heart' overkomt, en dat die van Adam naar mijn mening overgeproduceerd is. Het is dan ook pop/glamrock/electro/dance, maar op basis van de snippets komt het te geforceerd en te gelikt over (laten we hier even een gitaarsolo'tje plakken, hier even wat synths erbij, en strijkorkesten niet vergeten natuurlijk). Less is more zeg ik maar. Nummers als Sleepwalker en Broken Open zijn dan wel weer goed.
De cd van Kris is lekker simpel. Standaard zang, gitaar, bas en drums, helemaal niks mis mee. Beste nummers zijn Let It Rain en I Need To Know.
Twee nummers van gehoord, en het is niet echt bepaald hoogstaand. Ik heb Adam nog nooit zo laag horen zingen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:41 schreef NoNickOne het volgende:
Heeft iemand trouwens het andere album van Adam al gechecked?
Het album heet "Take One" en is 10 November uitgekomen. Tevens ook op internet te vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |