abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74267694

Adam Mitchel Lambert (born January 29, 1982) is an American singer, songwriter, and actor from San Diego, California. In May 2009, he finished as the runner-up on the eighth season of American Idol. Lambert is currently working on a solo debut album, For Your Entertainment, due out on November 23, 2009.

Vorig deel
pi_74267730
Tweede topic alweer.

Ik heb maar even een foto van het internet geplukt en een quote uit de Engelse Wiki gevist. Als iemand wat leukers weet voor in de OP laat het maar weten.
  zondag 1 november 2009 @ 01:30:44 #3
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_74267932
Je had de albumcover in de OP moeten zetten
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  ESF Reporter zondag 1 november 2009 @ 01:43:55 #4
87554 Cee
Welluk?
pi_74268166
quote:
Op zondag 1 november 2009 01:30 schreef iPat het volgende:
Je had de albumcover in de OP moeten zetten
God bewaar me
Time
Voor
Piracles. Of Peen

Trouwens vanmiddag tijdens de top 50 op 3fm, bij het afkondigen van de plaat van Muse, zei de DJ dat er nu een demo van een oud Muse-nummer rondgaat op internet omdat "...een kandidaat van de Amerikaanse Idols, Adam Lambert, dit nummer op zijn debuutalbum gaat coveren."
Ik vond het wel een gaaf dat hij op NL radio met naam en toenaam vernoemd werd.
  zondag 1 november 2009 @ 01:54:36 #5
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74268313
Zo zeg, deel 2 al.

Crazy Cee!! Peen
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_74269602
De single is wel ok. Was beter geweest als er wat climax zat in het laatste refrein. Nu gaat het een beetje dood na de bridge en motiveert het niet om er nog eens naar te luisteren. Sowieso ben ik niet echt dol op de sound van Dr. Luke.

Wist niet dat sommigen van jullie ook op ontd_ai zitten, alhoewel dat wel te verwachten was natuurlijk. Wat een drama daar de hele tijd met de mods.
  zondag 1 november 2009 @ 09:25:28 #7
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_74270408
TVP!!
pi_74277460
yeah deel 2
Have you had your kezzzzzz today???
pi_74305894
Time for Miracles blijft een kippenvel nummer. Hij was even te horen voor This is it in de bios!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_74308176
is het album ook in nederland verkrijgbaar straks?
pi_74320452
@kezz, via het web is het album natuurlijk al snel voor Nederland beschikbaar... Bangcd heeft 'm voor ¤ 8,30, nette prijs

Nog 3 weken en Adam's plaat ligt in de schappen! Kan niet wachten.
Single is wel wat aan de foute kant; maar als hij fout doet doet hij het goed! Lekkere plaat die prima past bij Kiss And Tell, een singletje uit het verleden. Ook erg fout, maar damn wat een lekker nummer! Als homo heeft Adam wel gevoel voor wat 'goed' fout is en wat 'fout' fout is.

Ik hoop op variatie op de CD en zou erg teleurgesteld zijn als de single een afspiegeling is van de plaat. Maar als feesttrack is het geslaagd.
pi_74320942
thanks
pi_74350309
Je kunt nu van alle nummers van het album naar de previews luisteren.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002VDR0TS/ref=sr_1_album_8_rd?ie=UTF8&child=B002VDWZ3E&qid=1257255567&sr=1-8

Ik denk niet dat jullie teleurgesteld gaan zijn. Wat een heerlijke muziek. En heel anders dan FYE.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:57:51 #14
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_74350719
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:47 schreef dutchie88 het volgende:
Je kunt nu van alle nummers van het album naar de previews luisteren.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B002VDR0TS/ref=sr_1_album_8_rd?ie=UTF8&child=B002VDWZ3E&qid=1257255567&sr=1-8

Ik denk niet dat jullie teleurgesteld gaan zijn. Wat een heerlijke muziek. En heel anders dan FYE.
Dankjewel Dutchie!!!!!!!

Dat stelt me inderdaad gerust. Van wat ik kan horen zijn 1-5-6-10-12-14 (maar die laatste kende ik al ) fantastisch en is met name 8 vreselijk, samen met 2 natuurlijk.

Pfieuwwww!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_74352237
Ik heb sowieso het album besteld

vanavond even rustig luisteren als de kinderen op bed liggen

[ Bericht 39% gewijzigd door kezz op 03-11-2009 15:52:22 ]
pi_74353461
Ik heb de previews geluisterd en het is best simpel. De nummers met een rockachtergrond zijn lekker. Die met een popachtergrond mogen vergeten worden.

1. "Music Again" +
Geschreven door The Darkness zanger Justin Hawkings

3. "Whataya Want from Me" +/-
Geschreven door Pink

5. "Soaked" +
Geschreven door Muse

7. "A Loaded Smile"
Geschreven door zangeres van 4 Non Blondes

9. "Pick U Up"
Geschreven door Weezer

14. "Time for Miracles" (Bonus track)
Geschreven door de mensen van Queens of the Stone Age

Mooiste is dat 6 liedjes zijn geproduceerd door Rob Cavello. Dat is mijn favo producer en mijn gevoel zegt dat dat de bovenstaande zijn...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_74359326
Gelukkig, ElizabethR.

Mijn favorieten tot nu toe zijn Music Again, Soaked, Pick U Up, Sleepwalker en Broken Open. Maar dat kan allemaal nog veranderen als ik wat meer dan 30 seconden fragmentjes krijg.
  ESF Reporter dinsdag 3 november 2009 @ 19:50:15 #18
87554 Cee
Welluk?
pi_74360780
Ik luister nu ik luister nu omg omg. Ik typ terwijl ik luister

1. Music Again: LOVE

2. FYE: pas 1 keer gehoord nu hoor ik weer een stukje en ik vind 'm al beter!

3. What do you want from me: oké, weer heel anders, lekker rocky, I like

4. Strut: LEKKER

5. Soaked: haha ik zag de titel net pas en dacht 'wow, Muse achtig' maar dit is dus Soaked. LOVE. IT.

6. Surefire winners: hmm, minder. Tekst is ook een beetje lame.

7. Loaded smile: nee, is het ook nog niet helemaal maar wel een lekkere afwisseling tussen al het geweld.

8. If I had you: Adam for Eurovision Songcontest 2010! Leukkkk.

9. Pick U up: ook, wederom, alweer, een lekkertje.

10. Fever: JA, OOK WEER BINGO. Ga zo door meneer Lambert.

11. Sleepwalker: ook weer een welkome 'rustigere' track en klinkt goed.

12. Aftermath: beetje minder, maar ok

13. Broken open: niet echt mijn ding.

14. Time for miracles: we know that one.

Overall verdict, zo op het eerste luister-rondje af:
Oh God. Ja, ik kan niet wachten. Goed!

Nog een klein bericht aan Adam; of ie even een nieuwe tweet wil maken want ik begin een beetje plaatsvervangende schaamte te krijgen van 'mijn' naam al 4 dagen bovenaan z'n pagina.
Het levert trouwens 32 nieuwe followers op, zoiets.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cee op 03-11-2009 19:57:01 ]
pi_74361321
4, 5, 9 en 10 lijken me wel wat 13 misschien.
Ik moet zeggen dat ik het nogal een bij elkaar geraapt zooitje vind...
Ik hoop dat het is om hem in de markt te zetten en dat er een tijd komt dat ie echt zijn eigen weg gaat.
pi_74363412
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:50 schreef Cee het volgende:
Het levert trouwens 32 nieuwe followers op, zoiets.
Glamberts.
En fijn dat bij bijna iedereen het album toch wel in goede smaak lijkt te vallen.
  ESF Reporter dinsdag 3 november 2009 @ 21:43:14 #21
87554 Cee
Welluk?
pi_74365412
Bij cdwow.com kan je 'm voor 9,49 Euro alvast bestellen! Dus dat ga ik maar eens doen dan. Op de tracklisting ontbreekt wel 'Pick U Up' maar ik ga ervan uit dat het gewoon dezelfde CD is met 14 nummers als dat op andere sites verkrijgbaar zijn.

Natuurlijk ga ik op de 23e de CD wel even op *kuch andere manieren kuch* tot mijn beschikking stellen, want ik ga niet wachten totdat dat felbegeerde pakketje bij mij wordt bezorgd na de 23e. Kan nog een week duren.
Ik ben een ongeduldig mens.
Ik ga meteen ook Kris z'n CD bestellen, hebben we dat ook weer gehad.
pi_74368285
Net ook even bij cdwow zowel de cd van Adam als Kris besteld!
pi_74371167
Zo zeg, ik was jullie even kwijt. Moest het helemaal gaan vragen hahahahaha...
Wist ik veel dat een topic na 300 post gesloten werd en er weer een nieuwe kwam.
Na ja, dat weten we dan ook weer.

Goed, ik heb geluisterd en ik vind het eigenlijk wel een beetje teleurstellend. Het is wat Elizabeth zei, ik mis de bombast, het drama, het theatrale, het echte Adam geluid. Of moet ik zeggen het American Idol geluid?
Ik weet het niet. Er zitten hele toffe nummers tussen maar ook een hoop 13 in een dozijn nummers.
Maar goed, wellicht veranderd mijn mening nog als ik de nummers in zijn geheel hoor.

Hier krijg je ze allemaal achter elkaar te horen, hoef je ze niet telkens aan te klikken

Bekijk deze YouTube-video
pi_74401253
CD-Wow is de laatste tijd er-rug traag met leveren. Daar ga ik echt niet op wachten bij Adam's album
BangCD is erg vlot, soms als met 3 dagen. En ook nog eens erg goedkoop. Daar heb ik de Top2 besteld...
Kan niet wachten. Kris is vast aardig, zoethoudertje voor een weekje. Dan komt Adam de speler in en weet ik niet hoe vaak Kris nog aandacht krijgt.
pi_74420383
Ik koop hem wel bij de ITunes Store. Daar kan je de single FYE ook kopen vanaf vandaag. Ze zijn er toch snel bij dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')