quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef sinadO het volgende:
Ja maar ze hebben er zulke fantastisch lekkere kassameisjes...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef sinadO het volgende:
Ja maar ze hebben er zulke fantastisch lekkere kassameisjes...
Ja godverdomme post dan ook een foto van dat ene smatje met die zwarte haren en die prachtige blauwe ogen en die modieuze bril van de AH in Roermond, god hoe heet ze nou toch... Die ene, de lekkerste!quote:
O die hoer die iedereen achter in het magazijn neemt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja godverdomme post dan ook een foto van dat ene smatje met die zwarte haren en die prachtige blauwe ogen en die modieuze bril van de AH in Roermond, god hoe heet ze nou toch... Die ene, de lekkerste!
Racist. Een beetje onze moslimbroeders tegen het hoofd stoten met je sletterige losse harenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef Tassiepassie het volgende:ik heb er ook ff gewerkt en nog zonder hoofddoek ook
IK GA DAAR OOK SOLLICITEREN!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef FB14 het volgende:
[..]
O die hoer die iedereen achter in het magazijn neemt?
Wil je ook in je sterretje genomen worden in het magazijn danquote:
Beter ga je nou niet haten jonge!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:38 schreef FB14 het volgende:
[..]
Wil je ook in je sterretje genomen worden in het magazijn dan
En ik ben dus een racist omdat ik aangeef er geen te dragen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:37 schreef FB14 het volgende:
[..]
Racist. Een beetje onze moslimbroeders tegen het hoofd stoten met je sletterige losse haren
Jamaar wat is haar haarkleur jeweetquote:
Jumbo in Groningen is ook maar gaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:40 schreef JDude het volgende:
Grappig. Hier is het bij de Jumbo juist gaarheid alom, terwijl de AH puik is.
In Breda (princenhage) is-ie net zo kut als waar ik woonquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:40 schreef JDude het volgende:
Grappig. Hier is het bij de Jumbo juist gaarheid alom, terwijl de AH puik is.
Euh duhuh... 19:00... wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:40 schreef WammesWaggel het volgende:
In Amsterdam bij verschillende AH vestigingen is iedere keer na 19.00 uur het brood op
Lijkt Roemenie wel
Kies dan ook een van de andere 13 AH's in Breda. Valkenierspleinquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:41 schreef FB14 het volgende:
In Breda (princenhage) is-ie net zo kut als waar ik woonDie cassieres moeten eens een maand bij de Aldi werken, leren ze tenminste scannen en doorwerken.
Ik heb ook kassa gedraaid (zucht) en geef mij een goede reden waarom IK wel hard moet werken terwijl de horde vrouwen achter mij lekker op hun gemakje bezit zijn... Krijg je per aanslag betaald of per uur...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:41 schreef FB14 het volgende:
[..]
In Breda (princenhage) is-ie net zo kut als waar ik woonDie cassieres moeten eens een maand bij de Aldi werken, leren ze tenminste scannen en doorwerken.
Ja maar hoeveel kassasletjes nam je per dag achter in het magazijn?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb ook kassa gedraaid (zucht) en geef mij een goede reden waarom IK wel hard moet werken terwijl de horde vrouwen achter mij lekker op hun gemakje bezit zijn... Krijg je per aanslag betaald of per uur...
In de statistieken stond ik altijd als een van de snelleren genoteerd (hoera) maar desondanks ga je er na een aantal jaartjes er toch uit omdat je 'je werk wel goed doet maar gewoon te oud bent'. Er zou potdomme een kratje bier of een H&M bon van 25 euro op moeten staan om het stelletje bliepmeubels op gang te werken, voor 3,15 (loon 16jarige) zou ik me, als het even kan, ook niet als een gek in het zweet werken.
Tot zover 4 jaren opgekropte emotie
1 voor 1 moesten we op pauze... Veel 1 op 1 aandacht was er niet mogelijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel kassasletjes nam je per dag achter in het magazijn?
Da's dubbel kut...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 voor 1 moesten we op pauze... Veel 1 op 1 aandacht was er niet mogelijk
hier ga je al de fout in...dat is nl. gewoon onzinquote:Alles is minimaal 10% duurder dan bij andere supermarkten
Als je iedere dag tot 21.00 open bent en iets simpels als brood is iedere dag al op om 19.00 dan schort er duidelijk iets aan de organistie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh duhuh... 19:00... wat denk je zelf?
Dat wel, maar 19:00 is het hier sowieso altijd op, en als er na 1900 nooit geregistreerd wordt hoeveel brood er verkocht wordt (0) dan gaat er ook niets gebakken worden omdat men niet kan inschatten hoevéél er verkocht zal gaan worden. En afboeken is duurder dan niet verkopen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je iedere dag tot 21.00 open bent en iets simpels als brood is iedere dag al op om 19.00 dan schort er duidelijk iets aan de organistie.
Wow, een vicieuze cirkel! Of is dit nou een Catch 22?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat wel, maar 19:00 is het hier sowieso altijd op, en als er na 1900 nooit geregistreerd wordt hoeveel brood er verkocht wordt (0) dan gaat er ook niets gebakken worden omdat men niet kan inschatten hoevéél er verkocht zal gaan worden. En afboeken is duurder dan niet verkopen.
Dat heb je zeker niet zwart op wit gekregen? Dat noemen ze leeftijdsdiscriminatie en volgens AH doen ze daar niet aan. Is ook niet toegestaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb ook kassa gedraaid (zucht) en geef mij een goede reden waarom IK wel hard moet werken terwijl de horde vrouwen achter mij lekker op hun gemakje bezit zijn... Krijg je per aanslag betaald of per uur...
In de statistieken stond ik altijd als een van de snelleren genoteerd (hoera) maar desondanks ga je er na een aantal jaartjes er toch uit omdat je 'je werk wel goed doet maar gewoon te oud bent'. Er zou potdomme een kratje bier of een H&M bon van 25 euro op moeten staan om het stelletje bliepmeubels op gang te werken, voor 3,15 (loon 16jarige) zou ik me, als het even kan, ook niet als een gek in het zweet werken.
Tot zover 4 jaren opgekropte emotie
Dunno... ik vind het een slechte zaak, maar weet gewoon wel hoe het werkt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:52 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wow, een vicieuze cirkel! Of is dit nou een Catch 22?
Afboeken is vaak nog goedkoper dan schade aan het imago, zoveel mensen delen namelijk mijn klacht en het is altijd hetzelfde liedje bij die vuile monopelist AHquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat wel, maar 19:00 is het hier sowieso altijd op, en als er na 1900 nooit geregistreerd wordt hoeveel brood er verkocht wordt (0) dan gaat er ook niets gebakken worden omdat men niet kan inschatten hoevéél er verkocht zal gaan worden. En afboeken is duurder dan niet verkopen.
Contractverlenging > blablabla beschikbaarheid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat heb je zeker niet zwart op wit gekregen? Dat noemen ze leeftijdsdiscriminatie en volgens AH doen ze daar niet aan. Is ook niet toegestaan.
Omdat ze daarvoor personeel nodig hebben die ze ophalen om dan vervolgens bij de ingang te zetten. Ik hoef je niet uit te leggen wat dat zal inhouden per uurnorm aan personeelskosten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:54 schreef sinadO het volgende:
Oh ja oh ja wacht! Renesite! Waarom hebben ze bij de AH nooit de mandjes vooraan bij de ingang staan maar zijn die altijd op en staan die altijd allemaal bij de kassa zodat je eerst de halve winkel door moet om een mandje te scoren???
Nee, beter boeken alle klanten hem regelrecht naar de kassa's om door de rijen wachtenden te beuken op zoek naar een mandje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat ze daarvoor personeel nodig hebben die ze ophalen om dan vervolgens bij de ingang te zetten. Ik hoef je niet uit te leggen wat dat zal inhouden per uurnorm aan personeelskosten.
Of je gaat gewoon naar Ulvenhout, prima AH daarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Kies dan ook een van de andere 13 AH's in Breda. Valkeniersplein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |