quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef sinadO het volgende:
Ja maar ze hebben er zulke fantastisch lekkere kassameisjes...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:32 schreef sinadO het volgende:
Ja maar ze hebben er zulke fantastisch lekkere kassameisjes...
Ja godverdomme post dan ook een foto van dat ene smatje met die zwarte haren en die prachtige blauwe ogen en die modieuze bril van de AH in Roermond, god hoe heet ze nou toch... Die ene, de lekkerste!quote:
O die hoer die iedereen achter in het magazijn neemt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja godverdomme post dan ook een foto van dat ene smatje met die zwarte haren en die prachtige blauwe ogen en die modieuze bril van de AH in Roermond, god hoe heet ze nou toch... Die ene, de lekkerste!
Racist. Een beetje onze moslimbroeders tegen het hoofd stoten met je sletterige losse harenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef Tassiepassie het volgende:ik heb er ook ff gewerkt en nog zonder hoofddoek ook
IK GA DAAR OOK SOLLICITEREN!!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef FB14 het volgende:
[..]
O die hoer die iedereen achter in het magazijn neemt?
Wil je ook in je sterretje genomen worden in het magazijn danquote:
Beter ga je nou niet haten jonge!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:38 schreef FB14 het volgende:
[..]
Wil je ook in je sterretje genomen worden in het magazijn dan
En ik ben dus een racist omdat ik aangeef er geen te dragen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:37 schreef FB14 het volgende:
[..]
Racist. Een beetje onze moslimbroeders tegen het hoofd stoten met je sletterige losse haren
Jamaar wat is haar haarkleur jeweetquote:
Jumbo in Groningen is ook maar gaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:40 schreef JDude het volgende:
Grappig. Hier is het bij de Jumbo juist gaarheid alom, terwijl de AH puik is.
In Breda (princenhage) is-ie net zo kut als waar ik woonquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:40 schreef JDude het volgende:
Grappig. Hier is het bij de Jumbo juist gaarheid alom, terwijl de AH puik is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |