Ik heb ook een keer een wedstrijd gemist. Ik ben zeker ook niet meer een trouwe fan terwijl ik alle jeugdteams uit mijn hoofd ken van mijn club.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef FGdE het volgende:
Het feit dat ze buiten zitten ipv naar de wedstrijd van hun "favoriete" team kijken zegt al genoeg over hoe trouw ze aan hun team zijn
Ja want als je een wedstrijd mist ben je niet trouwquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:22 schreef FGdE het volgende:
Het feit dat ze buiten zitten ipv naar de wedstrijd van hun "favoriete" team kijken zegt al genoeg over hoe trouw ze aan hun team zijn
Dat dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:24 schreef maickeltje het volgende:
Nekshot voor alle mensen die zo praten!
Dat klopt, als je hem kan kijken hoor je dat te doen anders ben je niet trouw.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:26 schreef lighted het volgende:
[..]
Ja want als je een wedstrijd mist ben je niet trouw
Aha.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Dat klopt, als je hem kan kijken hoor je dat te doen anders ben je niet trouw.
Dan buiten op een terras shag roken is zeker niet trouw.
Hehe, en terecht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef Frederick_Blah het volgende: Ziet die hoer de fraaie Ajax-badge op mijn tas zegt ze tegen die ander: "Gadver, is een vieze jood". Sta je dan voor op :S
Shag is voor de harde kern.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Breezahs en Shag? HOAX!!!
Breezah's zitten altijd aan de Marlboro Lights of de aan Menthol filter sigaretten van Belinda..
En terecht. En het neem je ouders maar kwalijk dat er nog al wat aan je opvoeding gemankeerd heeft.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:47 schreef Frederick_Blah het volgende:
Brabantse psv-wijven![]()
Ziet die hoer de fraaie Ajax-badge op mijn tas zegt ze tegen die ander: "Gadver, is een vieze jood". Sta je dan voor op :S
Correctquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:30 schreef lighted het volgende:
[..]
Aha.
Dus kunnen kijken = moeten kijken?
Of is het sociale dingen doen > voetbal kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |