quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Stefan het volgende:
Overigens zei Johan dat de Nuon bezig was ze weer van stroom te voorzien. Keurt de Nuon de bekabeling goed? En een ingebouwde pomp? Op welke stroom liep die dan?
Op de ingebouwde kernreactor natuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Stefan het volgende:
Overigens zei Johan dat de Nuon bezig was ze weer van stroom te voorzien. Keurt de Nuon de bekabeling goed? En een ingebouwde pomp? Op welke stroom liep die dan?
Ik neem aan dat er sinds TBO niet meer grondig is schoongemaakt dus het is gewoon een najaarsschoonmaakquote:Op zondag 1 november 2009 17:07 schreef Leandra het volgende:
Als ik zo'n mooie lege tegelvloer had, dan zou ik er ook een emmer met sop overheen gooien om m schoon te maken.....
quote:Op zondag 1 november 2009 17:04 schreef Stefan het volgende:
Kniehoogte water
Hele ochtend geen stroom
Alles stuk
Hele bunker moet gesloopt worden
Hele ochtend moesten we pompen
Ik zie nog steeds alleen bewijzen van een emmer water ten bate van de foto over de vloer.
Want alles stond klaar, alles werkte. Na het vervangen van de aardlekschakelaar vrijdagmiddag had alles door kunnen gaan. Nu zie ik alleen Johan, Alsido en Vlemmixgroupies via Upstream. Waar is het geplande feest? Waar zijn de programma's?
En al was er een slang los, en een laagje water. Dan roep je toch niet dat het niet door kan gaan, dan overzie je toch eerst de schade?
quote:Op zondag 1 november 2009 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
het bewijs van een enorme overstroming is reeds geleverd he?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 november 2009 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
het bewijs van een enorme overstroming is reeds geleverd he?
quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wel een rare telling want de chat komt op 21 viewers plus 166 lurkers dus dat is wat meer.
Heb de stream even gestopt maar er wordt geen viewer afgetrokken. Afijn, het is Ustream.quote:Op zondag 1 november 2009 17:31 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zijn mensen die meerdere keer dezelfde stream open hebben staan. Als ik een nieuw venster open word ik wel als lurker meegeteld, maar niet als nieuwe streamer. Het kan ook zo zijn dat die mensen alleen de chat lezen en de stream hebben uitgeklikt.
Het is troep.quote:Op zondag 1 november 2009 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb de stream even gestopt maar er wordt geen viewer afgetrokken. Afijn, het is Ustream.
Jeetje, ik zit nog bij het programma "Draai De Kamera Nog Es Rond..."quote:Op zondag 1 november 2009 17:34 schreef Stefan het volgende:
Nu op de Stream het programma: Wie Kan. Er bij de Wokpan?
Ik start nu mijn eigen programma "Hit The Off-button In 10seconds!"quote:Op zondag 1 november 2009 17:39 schreef Stefan het volgende:
Maar even serieus. Door de overstroming moet alles vandaag opnieuw getest worden? Of komt er straks visite?
Zoiets vroeg ik op de chat, ze hadden ook in allerhaast een nieuwe site moeten maken.quote:Op zondag 1 november 2009 17:41 schreef Copycat het volgende:
En die overstroming zorgt ervoor dat er boven voorlopig alleen met een webcam gefilmd kan worden?
Ik snap het idee hierachter gewoon nog steeds niet.
Ik ook niet, maar het zal aan ons liggen.....quote:Op zondag 1 november 2009 17:41 schreef Copycat het volgende:
En die overstroming zorgt ervoor dat er boven voorlopig alleen met een webcam gefilmd kan worden?
Ik snap het idee hierachter gewoon nog steeds niet.
quote:Op zondag 1 november 2009 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoiets vroeg ik op de chat, ze hadden ook in allerhaast een nieuwe site moeten maken.
Toen ik vroeg of de site ook last had van waterschade was het antwoord als ik mij niet vergis: Tja.
En nu gaan de panelen er misschien af om te kijken of het daarachter te nat is, lees ik daar.quote:Op zondag 1 november 2009 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
Zoiets vroeg ik op de chat, ze hadden ook in allerhaast een nieuwe site moeten maken.
Toen ik vroeg of de site ook last had van waterschade was het antwoord als ik mij niet vergis: Tja.
Maar met 26 camera's is het lastig om Alsido met een emmer water verborgen te houdenquote:Op zondag 1 november 2009 17:55 schreef Leandra het volgende:
Als er dan toch drama is omdat de overstroomde kleder nog gefatsoeneerd moet worden, zend dat dan uit.
Ja maar, ja maar.... die emmer water kan hij toch gooien voordat ze die camera's aandoen??quote:Op zondag 1 november 2009 17:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maar met 26 camera's is het lastig om Alsido met een emmer water verborgen te houden
Is het niet rijkelijk laat de stream te testen?quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu gaan de panelen er misschien af om te kijken of het daarachter te nat is, lees ik daar.
Ik ben wederom een leek, maar is dat niet rijkelijk laat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |