Maar ze zoeken wel ambitieuze vrijwilligers want dat is wel zo handig.quote:Op zondag 1 november 2009 12:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik krijg nu een beetje het idee dat het meer om hun draait dan om de kijker
Niet de vrijwilligers die er bij TBO waren zo te zien. Geen dementor, geen cc en geen bob de streamer.quote:Op zondag 1 november 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
We weten natuurlijk niet hoeveel ambitieuze vrijwilligers zich hebben gemeld.
Uit het foto-topic. Zonder foto's.quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef Dottey het volgende:
mocht het gereed zijn om te streamen dan geven we effe een seintje.
quote:
Kijk eens in je slipjequote:
Maanvis,quote:Op zondag 1 november 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
We weten natuurlijk niet hoeveel ambitieuze vrijwilligers zich hebben gemeld.
Dat foto-update topic is dan ook meer dan terecht heropendquote:
Die wil alleen neuken, vorig seizoen Mariell, nu Mera en of Dotty.quote:
Ja ga 't nog ff uitleggen ookquote:Op zondag 1 november 2009 12:23 schreef Copycat het volgende:
Dat foto-update topic is dan ook meer dan terecht heropend.
Heb je geen contacten meer in Soestdijk 2?quote:Op zondag 1 november 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
Kun je iets vertellen over wat we straks te zien krijgen?
Vooral wisselende.quote:Op zondag 1 november 2009 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je geen contacten meer in Soestdijk 2?
Ik ben hier niet bij betrokken, nee. En wat ik af en toe via de grapevine hoor is niet meer dan wat we hier weten.quote:Op zondag 1 november 2009 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Insult to injury ... me like.quote:Op zondag 1 november 2009 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ga 't nog ff uitleggen ook. Altijd behulpzaam, die Cc.
En dan een soort Court TV. Met Judge Johan!quote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef Stefan het volgende:
Now Live heeft mijn teaserfilmpje trouwens gedownload van YT en op de eigen site neergezet. Kan ik Sly nu aanklagen en sommeren?
Die neuken daar toch al, op Soestdijk?quote:Op zondag 1 november 2009 12:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die wil alleen neuken, vorig seizoen Mariell, nu Mera en of Dotty.
Ja, dat kan en magquote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef Stefan het volgende:
Now Live heeft mijn teaserfilmpje trouwens gedownload van YT en op de eigen site neergezet. Kan ik Sly nu aanklagen en sommeren?
http://www.ikbengenaaid.net/quote:Op zondag 1 november 2009 12:30 schreef Stefan het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 12:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Wist wel dat je er nu minder of helemaal niet meer kwam.quote:Op zondag 1 november 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ben hier niet bij betrokken, nee. En wat ik af en toe via de grapevine hoor is niet meer dan wat we hier weten.
Was na TBO ook niet echt een reden voor.quote:Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Wist wel dat je er nu minder of helemaal niet meer kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |