Echt?! Gaan ze alles onthullen?quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu gaan de panelen er misschien af om te kijken of het daarachter te nat is, lees ik daar.
Ik ben wederom een leek, maar is dat niet rijkelijk laat?
Nee joh, alleen leken zouden dat zsm doen.... andere laten eerst het water ff een paar dagen ergens intrekken en gaan dan pas kijken hoe groot de schade werkelijk is.... het is verzekeringstechnisch wel zo prettig als er wat meer schade is enzo...quote:Op zondag 1 november 2009 17:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu gaan de panelen er misschien af om te kijken of het daarachter te nat is, lees ik daar.
Ik ben wederom een leek, maar is dat niet rijkelijk laat?
Ik heb het eigenlijk een beetje gemist maar wanneer gebeurde deze catastrofe? Vrijdag toch?quote:Op zondag 1 november 2009 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, alleen leken zouden dat zsm doen.... andere laten eerst het water ff een paar dagen ergens intrekken en gaan dan pas kijken hoe groot de schade werkelijk is.... het is verzekeringstechnisch wel zo prettig als er wat meer schade is enzo...
Maar goed, water trekt, dus over een paar dagen ziet eventueel ingetrokken water er ook veel ernstiger uit dan wanneer je gelijk probeert de schade zoveel mogelijk te beperken. Ik verwacht dus nog waterschadefoto's van achter de panelen
En zo gingen ze eigenwijs als ze zijn letterlijk naar de kelder voordat ze ook maar de werf hadden verlaten.quote:Op zondag 1 november 2009 18:01 schreef Stefan het volgende:
Zowel Bob als Dementor hebben tips gegeven voor de streamoplossing maar dat is genegeerd dus.
Vrijdagochtend. Kniehoogte water.quote:Op zondag 1 november 2009 18:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk een beetje gemist maar wanneer gebeurde deze catastrofe? Vrijdag toch?
Dan heeft het water wellicht al wel voldoende schade aan kunnen richten.
Dat kost allemaal geld joh.quote:Op zondag 1 november 2009 18:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vrijdagochtend. Kniehoogte water.
Overigens is het een koude kelder, je zou toch dekken dat ze een hittekanon zouden laten loeien in het midden van de kamer.
En een ingebouwde pomp als ik het goed las,quote:Op zondag 1 november 2009 18:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Overigens is het een koude kelder, je zou toch dekken dat ze een hittekanon zouden laten loeien in het midden van de kamer.
Dat was blijkbaar een kast.quote:Op zondag 1 november 2009 18:16 schreef Leandra het volgende:
Maarreh.... ik lees net dat die tafel vast staat.... wrom hebben we dan nog een beelden van de tafel met waterschade tot kniehoogte op de poten??
Hadden ze geen zin in joh.quote:Op zondag 1 november 2009 18:16 schreef Leandra het volgende:
Maarreh.... ik lees net dat die tafel vast staat.... wrom hebben we dan nog een beelden van de tafel met waterschade tot kniehoogte op de poten??
Dat moet dan wel.quote:Op zondag 1 november 2009 18:13 schreef Stefan het volgende:
Ingebouwde pomp en geen stroom. Of een ingebouwde dieselpomp?
Rond 14:00 was het dus een kwestie van de laatste restjes, we heben morgen spetterende streams wat ik je brom!quote:Op zondag 1 november 2009 14:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Start Studio Vlemmix TV uitgesteld
[ afbeelding ]
De restjes water worden naar de pomp getrokken.
quote:
Een ontvochtiger, dat zou wel slim zijnquote:Op zondag 1 november 2009 18:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
nee hoor ben hier ook, maar denk omdat er gewoon geen bal gebeurd, iedereen stond vanmorgen op met YES het gaat beginnen, dus niet.quote:Op zondag 1 november 2009 18:45 schreef HiDiHo het volgende:
zit iedereen daar op de chat![]()
wacht maar tot er wat meer gebruikers zijn
quote:Op zondag 1 november 2009 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor ben hier ook, maar denk omdat er gewoon geen bal gebeurd, iedereen stond vanmorgen op met YES het gaat beginnen, dus niet.
Dat was dan ook een klein beetje naïef na alle perikelen van afgelopen dagenquote:Op zondag 1 november 2009 19:02 schreef Toverheks het volgende:
nee hoor ben hier ook, maar denk omdat er gewoon geen bal gebeurd, iedereen stond vanmorgen op met YES het gaat beginnen, dus niet.
ach ik dacht nog na vannacht dat ze zich allemaal in het zweet werkte vandaag om alles op tijd af te krijgen, nou ja dan maar een dagje uitstellen, het is tch niet zoveel werk lijkt mij???? een paar handdoeken op de grond ff dweilen etc.etc. nee het zit achter houten schotten als ik het goed begreep, heb er de balle verstand niet van ik wacht wel af en kijk af en toe of ik die johan in zijn oranje outfitje voorbij zie schuiven.quote:Op zondag 1 november 2009 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was dan ook een klein beetje naïef na alle perikelen van afgelopen dagen.
kunnen dr 200 op dus..tjaquote:Op zondag 1 november 2009 18:45 schreef HiDiHo het volgende:
zit iedereen daar op de chat![]()
wacht maar tot er wat meer gebruikers zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |