Dan heb ik altijd de verkeerde gezienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien komen de chicks uit Heeze en Eersel nu hierheen. En er zijn best mooie meisjes hier.
je was zeker jaloers aan het kijken naar hun gouden naamkettinkjesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan heb ik altijd de verkeerde gezien. Een keertje ruzie gehad met chicks van het 'kamp'. Dat was niet zo leuk
.
Ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:35 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Argh.. Wtf?
Dit is toch wel in de VS, I presume?
Het ligt er ook aan wie je kent. Ik ga op stap meestal meer om met de hockeychicks hier. Die ken ik nog van m'n school enzo. Apostel is meestal wel goed te doen, qua volk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan heb ik altijd de verkeerde gezien. Een keertje ruzie gehad met chicks van het 'kamp'. Dat was niet zo leuk
.
Hmm ja, Apostel viel altijd wel mee. Ik had waarschijnlijk ook de verkeerde vrienden daarquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wie je kent. Ik ga op stap meestal meer om met de hockeychicks hier. Die ken ik nog van m'n school enzo. Apostel is meestal wel goed te doen, qua volk.
Waren ze bruinquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm ja, Apostel viel altijd wel mee. Ik had waarschijnlijk ook de verkeerde vrienden daar
Ik zou nog eerder geld neerleggen om het van mijn scherm te houden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
En ik snap niet dat mensen daarvoor betalen
Pokemon 8quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:44 schreef Adolecens het volgende:
State of Play aann het downen en Crank 2, welke film geniet hier de voorkeur om te gaan kijken zo?
Nee, jij bent ziek, je mag zo wel weer onder de tafelquote:
quote:
Affleck en vreselijke Crow. Crank is ook al niks.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:44 schreef Adolecens het volgende:
State of Play aann het downen en Crank 2, welke film geniet hier de voorkeur om te gaan kijken zo?
whutquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, jij bent ziek, je mag zo wel weer onder de tafel
Ik denk het nietquote:
/care.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:44 schreef Adolecens het volgende:
Ik kan ook gewoon stil liggen en niks doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, jij bent ziek, je mag zo wel weer onder de tafel
quote:
Ja, dat leg ik niet uitquote:
Okay, laten we vooral anoniem blijven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee! Ik had wel andere connecties daar, maar daar ga ik verder niet op in
.
Ja, internet is an evil sourcequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, laten we vooral anoniem blijven.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verboden voor allochtonen met de username Drinky.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |