En jij kunt alleen in bed met je partner sex hebben?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hé dames, ik vroeg het in het vorige topic al maar hoe zit het met de seks met je partner als je kind(eren) bij je in bed slapen?
Oh, ok. Dacht dat co-sleeping betekent dat je kindje ook echt bij je in bed slaapt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:46 schreef Pvoesss het volgende:
Heheh daar is antwoord op gegeven hoor
Volgens mij ik zelfsDat je overal seks kan hebben. Niet alleen in bed.
En co sleepen kan ook zo dat je kindje niet letterlijk bij je in bed ligt maar in een eigen bedje naast het bed.
(dat heb ik dus ze slaapt bij mij in haar bedje maar wel direct tegen mijn bed)
En als een kindje slaapt merkt het toch niet veelMaar ik heb geen seksleven dus ik spreek niet uit ervaring
Kan me voorstellen dat je na de keukentafel, de bank en het toilet ook eens lekker in bed met elkaar wilt rollebollen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:45 schreef p_iglet het volgende:
[..]
En jij kunt alleen in bed met je partner sex hebben?
Ok, sorry dan. Ik dacht dat je het wel wist, maar niet eens probeerde te verbeteren. Tof dat je het in elk geval probeert, jammer dat het nog niet zo lukt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat is niet waar, ik probeer het namelijk altijd en ik weet dat het er verkeerd uitkomtmaar een betere manier heb ik gewoon niet voor ogen (daar hebben we al veel bewijs van..) over deze posts doe ik ook al zo lang. Ik zie dus ook vaak niet goed wat ik precies verkeerd doe als ik het post, totdat er reacties komen. En dan is het al te laat uiteraard
maargoed, dit is volkomen offtopic..:+
men neme een ledikant, sloopt daar de spijlen aan 1 kant vanaf, tada, co-sleeperquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, ok. Dacht dat co-sleeping betekent dat je kindje ook echt bij je in bed slaapt.
Nee hoor. Ik heb wel wat afbeeldingen van co sleeping voor je eventueel?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, ok. Dacht dat co-sleeping betekent dat je kindje ook echt bij je in bed slaapt.
Ik deed dus expres niet meequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:53 schreef tessie het volgende:
[..]
Ok, sorry dan. Ik dacht dat je het wel wist, maar niet eens probeerde te verbeteren. Tof dat je het in elk geval probeert, jammer dat het nog niet zo lukt.
Gewoon op blijven letten dan, waar mensen op reageren. Dan moet je op een gegeven moment toch wel wat meer inzicht krijgen lijkt me?
En het is misschien wel offtopic, maar ik denk dat je ongenuanceerd uitdrukken wel mee helpt aan zo´n uit de hand gelopen discussie zoals hier net geweest is.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:14 schreef miss_sly het volgende:
En het gaat gewoon op de oude voet verder.
Ik krijg er gewoon steeds minder zin in om hier iets over mezelf en mijn manier van omgaan met Senna te posten. Het gaat steeds meer voelen als me kwetsbaarder opstellen dan ik wil zijn.
she started the whole damn thingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:53 schreef tessie het volgende:
[..]
En het is misschien wel offtopic, maar ik denk dat je ongenuanceerd uitdrukken wel mee helpt aan zo´n uit de hand gelopen discussie zoals hier net geweest is.
Volgens mij waren we daar al over uit dat het allemaal verkeerd ging.quote:
Egni, topickapersquote:
Het is ook niet de bedoeling dat je je er zelf ongemakkelijk bij gaat voelen omdat het zo onnatuurlijk voelt natuurlijk. Maar ik denk dat het wel iets is om over na te denken, je hoeft niet zomaar op te geven omdat het tot nu toe misscihen nog niet helemaal gelukt is zoals je zou willen. Ik vind het in elk geval wel leuk om te horen dat je er wel mee bezig bent, want eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik deed dus expres niet mee
En ik probeer het wel ja, af en toe zie je wel eens een 'wat vervelend voor je (empahtie) maar..' post van me. ziet er erg onnatuurlijk uitik ben sociaal enigzins verknipt maar ben best aardig
En vaak is er natuurlijk een wedstrijdje wie er het grappigst en het lompst is en daar doe ik ook wel aan mee.. dan is het alleen nog uit te vinden wanneer dat juist niet te doenIk ga ook niet voor de lol topics af om daar wat mensen even de grond in te boren en daarna weer te vertrekken zoals ik mensen vaak zie doen.
Dat is lief van je om te zeggen. Ik vind het gewoon een nare gewaarwording om zo bekritiseerd te worden (want zo voelt het) omdat ik het iets anders wil doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:57 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Mag ik als 'buitenstaander' even iets zeggen? Ik heb een paar keer op m'n handen moeten zitten tijdens dit topic, door jouw reacties.
Als lurker volg ik jullie babietjestopics en wat me sinds de geboorte van Senna opvalt is (zodra je op je welverdiende roze wolk belandde) je/jullie manier van omgaan met Senna, de liefde en aandacht spat van m'n scherm en wat mij betreft had ze geen liefhebbender ouders kunnen treffen. Wellicht dat je daarom niet veel reacties krijgt want er valt niets op aan te merken.
Daarom vind ik het oprecht jammer dat juist jij nu zo onzeker overkomt en telkens de behoefte hebt je te verdedigen. Nérgens voor nodig, imo.
D & V trouwensquote:Op zondag 1 november 2009 00:02 schreef poemojn het volgende:
hup, in de hoek met die hardnekkige volwassenen
Nee joh! Alleen kwam je zo onzeker over doordat je de behoefte had je te moeten verdedigen. En daar werd ik pissig van.quote:Op zondag 1 november 2009 00:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is lief van je om te zeggen. Ik vind het gewoon een nare gewaarwording om zo bekritiseerd te worden (want zo voelt het) omdat ik het iets anders wil doen.
Ik snap alleen niet helemaal waarom je juist door mijn reacties dan op je handen moest zitten. zei ik zulke vreselijke dingen dan?
Maar het is wel haar manier van zich uiten en reageren.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:24 schreef tessie het volgende:
[..]
Waarom vraag je er dan naar?
No offence (of misschien eigenlijk wel) maar ik vind dit zo´n zwak antwoord. Ja daar ben ik nu eenmaal slecht in, ja zo ben ik nou eenmaal. Alsof dat een excuus is om lomp te doen.
Je hoeft geen interesse te faken. Ik zei ook, als je geinteresseerd bent, kan je vragen waarom iemand het zo doet. Je kan toch gewoon je best doen om jezelf wat neutraler uit te drukken? Dan ben je toch niet gelijk nep. Ik noem dat gewoon fatsoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |