Nee, pics dus!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:55 schreef Acinonyx het volgende:
ik zie hier nergens een telefoniewinkel
http://www.kpn.com/Primafoon-en-kpn-winkel.htmquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:02 schreef Biogarde het volgende:
Waar en wat? Winkels zijn wederom gerestyled?
Misschien zegt dat wel meer over jou dan over de KPN-winkels.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Remsjo het volgende:
Die KPNwinkels zijn prima te doen hoor. Ik ging er heen om de instellingen voor internet te klaren. Ik kreeg het niet voor elkaar, hun hadden het binnen 15 minuten gefixt
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef Gilead het volgende:
[..]
Misschien zegt dat wel meer over jou dan over de KPN-winkels.
Wanneer gaat iemand je Nederlands nou eens fixen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Remsjo het volgende:
Die KPNwinkels zijn prima te doen hoor. Ik ging er heen om de instellingen voor internet te klaren. Ik kreeg het niet voor elkaar, hun hadden het binnen 15 minuten gefixt
Ja, de hele winkel stond vol potjandorie. Nu staan er geen rijen, maar overal groepjes mensen. Draagt weinig bij aan de overzichtelijkheid. Waarom wordt er zo zelden rekening gehouden met simpele zielen als ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:02 schreef Biskwie het volgende:
lange rijen.. eeuwig wachten (niet alleen bij kpn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |