bsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dat is fucking lekker gek!
Ik heb het echt gedronkenquote:
Dat je t gedronken hebt geloof ik wel, maar ik heb ERVAREN dat het een gehyped drankje is wat gewoon precies naar sprite smaakt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb het echt gedronken![]()
je mag mij aanraken. Maar niet aan de ballen, dat is gay.
Voor de geïnteresseerden.quote:Sinds december 2008 verkoopt supermarktketen Jumbo het ook, echter met minimale voorraad. Later startten winkels en supermarktketens als Jumbo, C1000, America-Today, Mecca, Vomar en sommige Chinese Toko's ook met de verkoop van de frisdrank.
Dat smaakt het dus nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:49 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat je t gedronken hebt geloof ik wel, maar ik heb ERVAREN dat het een gehyped drankje is wat gewoon precies naar sprite smaakt.
Vast niet inderdaad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:51 schreef Iblis het volgende:
Ik dacht dat sommige Nederlandse supers het ook verkochten, maar het is heus niet zo bijzonder.
Goh zou je dat denken als je de andere reacties hierboven las?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:51 schreef Iblis het volgende:
Ik dacht dat sommige Nederlandse supers het ook verkochten
Dat is wel heel fout inderdaad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:52 schreef Gilead het volgende:
Dromen over dingen die je op Fok! gelezen hebt.
Het zal inderdaad wel een hoop poeha zijn maar weinig voorstellen als je het drinkt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Mountain Dew is de Starbucks koffie onder de frisdranken.
Die had ik nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Goh zou je dat denken als je de andere reacties hierboven las?
"Kijk mij, ik ben in het midden-oosten geweest."quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Mountain Dew, smerige rotzooi.
Echte helden drinken Quwat Jabal:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Mountain Dew, smerige rotzooi.
Echte helden drinken Quwat Jabal:
[ afbeelding ]
Je hebt het ook bij de Subway in Hilversum! Ik denk dat ze het bij iedere Subway hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:47 schreef jampot het volgende:
Ze hadden het laatst bij de Subway in Den Haag
Heeerlijk!
Ik had t laatste blikje :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |