geluid in final cut.quote:Op zondag 1 november 2009 16:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, vruchtbaar weertje, dat in het kader van een hooiberg.
Wat ben je aan het breien, een geitenwollen sok of twee?
Hij is hier niet weg te slaanquote:Op zondag 1 november 2009 16:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
geluid in final cut.
waar is gert, weer bij jou thuis?
leuk uitje, berlijn.quote:Op zondag 1 november 2009 16:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is hier niet weg te slaan![]()
Nee, hij zit vast in de gedächtniskirche, hij is gister per trein abgefahren richting Berlijn
misschien is een heel sub-forum wel een beter idee?!quote:Op zondag 1 november 2009 16:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leuk uitje, berlijn.
potver, zal zo ff een topic voor gertje openen om 'm een fijn weekeinde te wensen (of zal ik alleen: "nog 'n fijne koopzondag in berlijn, gert", schrijven?). of doe jij het / al?
Nee, alle eer aan jou, 't is jouw ideequote:Op zondag 1 november 2009 16:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
leuk uitje, berlijn.
potver, zal zo ff een topic voor gertje openen om 'm een fijn weekeinde te wensen (of zal ik alleen: "nog 'n fijne koopzondag in berlijn, gert", schrijven?). of doe jij het / al?
Nee!quote:Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het al bekend wanneer het begint?
Het is al begonnen, er is één stream http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmixquote:Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
ja, dat vroeg ik me ook net afquote:Op zondag 1 november 2009 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Die kun je toch dumpen bij Lies?quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dat vroeg ik me ook net afbelachelijk dat we maar in het ongewisse worden gelaten. ik zit ook met m'n planning en de kinderopvang etc
een makker van me zit er veel, maar het is inderdaad niet alleen sonnenschein dort.quote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, alle eer aan jou, 't is jouw idee![]()
Berlijn heeft trouwens prachtige achterbuurten naast al het andere mooie
Doe maar, ik sta volledig achter jequote:Op zondag 1 november 2009 16:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, ik ga nu ff een o.p. maken voor onze mod
dan laat ik ze liever op de a8 spelen..quote:Op zondag 1 november 2009 16:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kun je toch dumpen bij Lies?
GVDquote:Op zondag 1 november 2009 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is al begonnen, er is één stream http://www.ustream.tv/channel/studiovlemmix
quote:Op zondag 1 november 2009 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
GVDHeb ik de spectaculaire opening gemist, zeker?
Welke programma's heb ik nog meer gemist?
quote:Op zondag 1 november 2009 16:57 schreef Stefan het volgende:
88 kijkers. Er kunnen er dus 99.912 bij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |