Hij heeft bepaald dat als je het boek leest en dat dus leert voor je tentamen, dat als hij iets anders vind dat hij dan gelijk heeft, dus dan krijg je geen punten voor die vraag als HIJ iets anders beweerd dan in het boek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoezo heeft de docent gelijk. Het staat toch in het boek om te kunnen leren, dan bewijst jouw leraar dat hij het beter weet?
Dat betekent dus gewoon dat je leraar allerlei dingen beweert die niet in het boek staan. Weet je zeker dat hij niet gewoon voorbeelden geeft die op dezelfde lijn liggen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:01 schreef vogelhuisje het volgende:
[..]
Hij heeft bepaald dat als je het boek leest en dat dus leert voor je tentamen, dat als hij iets anders vind dat hij dan gelijk heeft, dus dan krijg je geen punten voor die vraag als HIJ iets anders beweerd dan in het boek.
Hij zegt dat je het boek niet hoeft te lezen alleen plaatjes kennen.
Verder geeft ie dus niks dat zwart op wit staat om te leren.
Dan is het simpel: hij doet dat gewoon, omdat het kan!quote:
Natuurlijk geeft ie wel voorbeelden die op dezelfde lijn liggen, maar Als er iets in het boek staat over een bepaalde stroming, en hij vind dat dat onzin is, dan is dat mijn probleem. Maar het gaat er om dat je nooit kunt controleren of iets wel of niet waar is. En hij altijd kan zeggen dat je onzin lultquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat betekent dus gewoon dat je leraar allerlei dingen beweert die niet in het boek staan. Weet je zeker dat hij niet gewoon voorbeelden geeft die op dezelfde lijn liggen?
Kijk eens in je studentenstatuut, meestal heb je het recht om tentamens in te zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:57 schreef vogelhuisje het volgende:
Je mag ook je tentamen niet bekijken, om te kijken wat er fout is.
Daar zijn geen regels, dus het is allemaal puur op gevoel.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:34 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat kraken verboden werd?
proest mijn icetea wat doe jequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:34 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat kraken verboden werd?
Da's dus i.e.g. niet het geval, volgens mij. Om kort te zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:57 schreef vogelhuisje het volgende:
(...)
Dat is toch vreemd?
Is het niet verplicht om de collegestof op papier te hebben, naast je aantekeningen?
(...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |