Jeetje zeg, wat een gezeik!quote:Op zondag 1 november 2009 08:09 schreef Brennel het volgende:
Nee, ik moet gvd nog een week langer wachtenomdat hij nog onderdelen moest bestellen.
Daarom zit ik hier nog; eigenlijk moest ik om 7:45 beginnen, maar m'n eerste bus komt vandaag pas om 8:41...
Ja, nogal balenquote:
Dankquote:Op zondag 1 november 2009 07:27 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga er even vanuit dat Roel nog ligt te maffen, dus neem ik de honneurs maar even waar...
[ afbeelding ]
Janneke
quote:
4-1quote:Op zondag 1 november 2009 11:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk een ouderwetse 5-0, wat denk jij borisz?
Hi!quote:
Sportief bezigquote:Op zondag 1 november 2009 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bekaf na rondje rennen.
Hier prima weertje. Zonnetje komt zelfs doorquote:Op zondag 1 november 2009 11:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sportief bezig. Ben net ook ff buiten geweest, maar heerlijk hoor! wel vrij vochtig maar nog geen regen..
Gaat toch nog steeds over de dj-wissel met R4?quote:Op zondag 1 november 2009 11:32 schreef Sjowhan het volgende:
Giel weggaat? Naar de commercielen? Whoa!
En mogge trouwens
De zon?! wow, die gaan we hier in het Noorden echt niet zienquote:Op zondag 1 november 2009 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier prima weertje. Zonnetje komt zelfs door. Maar dat zal wel niet van lange duur zijn..
Helaas wel... Of zou 't dan toch?quote:Op zondag 1 november 2009 11:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Gaat toch nog steeds over de dj-wissel met R4?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |