Ok, nog steeds lekker veel pk, al heeft de M50 nogal wat voordelen tov zijn voorganger.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, dat is de M20B27 met de 2.7L (325e) - ~127PK maar extra koppel
Ik heb gewoon de M20B25 met de 2.5L (325i) - ~170PK . Wel gewoon 12 kleppen.
Zuipers zijn het inderdaad haha.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:04 schreef JipJapGoedje het volgende:
325i Cabrio van 1986 die ik gehad heb haalde makkelijk 225. Dus met beetje doorzetten kom je wat hoger uit nog.
Zijn zeker geen trage auto's alleen zo'n cabrio rijdt 1 op 6 ongeveer haha. Denk dat een sedan/coupe iets beter doet ivm met lagere gewicht.
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef Maharbal het volgende:
Het kan wel, maar dat geluid is zo verbluffend mooi dat je dat niet wil.
Vind ik ook. Hierbij komt dan wel dat ik niet te veel met de auto rijd, want het is echt een beetje een hobby hebbeding, aangezien ik geen auto nodig heb. Leuke dingen kosten nou eenmaal geld, en dat heb ik er in dit geval wel voor over.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:35 schreef invine het volgende:
Een beetje plezier mag ook wel wat kosten
Ik ben nog maar 1x gepakt omdat ik met mistlampen reed. Mocht achter oom agent op de motor aan rijdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
He ben jij trouwens wel eens van de weg gehaald als je op ene vrijdagavond wat door de stad rijdt ofzo? Ik hoor hier en daar om me heen van kennissen die vrij strak getunede auto's dat ze vaak worden aangehouden. Ik heb een spoiler van 2 meter en ben nog nooit aangehouden.
Je mag mistlampen voeren met minder dan 50m zicht en in combinatie met stadslicht als het regent (zo heb ik het geleerd)quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:29 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb ook wel eens m'n mistlamper voor aan gehad, maar die dingen verblinden eigenlijk niemand omdat ze zo laag zitten. Maar het mag dus per definitie niet? Ook al verblind je er niemand mee?
Ja, ik wist dat dat het geval was voor mistlampen achter en mistlampen voor, maar ik dacht dat het werd gedoogd als je niemand verblindde (mijn mistlampen geven voornamelijk naar de zijkanten meer licht).quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef invine het volgende:
[..]
Je mag mistlampen voeren met minder dan 50m zicht en in combinatie met stadslicht als het regent (zo heb ik het geleerd)
Het schijnt dat er ook verschil in zit tussen het soort model. Je kan ook bermverlichting hebben had die agent het over, dit was bij mij niet het geval. Maar mistig of regen was het die dag niet, wel +- 20 gradenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:29 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb ook wel eens m'n mistlamper voor aan gehad, maar die dingen verblinden eigenlijk niemand omdat ze zo laag zitten. Maar het mag dus per definitie niet? Ook al verblind je er niemand mee?
Er worden niet dezelfde voorwaarden gesteld aan mistlichten dan bv. bij dim lichten inzake uitlijning.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat dat het geval was voor mistlampen achter en mistlampen voor, maar ik dacht dat het werd gedoogd als je niemand verblindde (mijn mistlampen geven voornamelijk naar de zijkanten meer licht).
Het was meer een vraag van algemene aard. Het is niet dat ik elke keer met mistlampen aan rijd, ik heb het hoogstens één keer gedaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:34 schreef errorken2 het volgende:
[..]
Er worden niet dezelfde voorwaarden gesteld aan mistlichten dan bv. bij dim lichten inzake uitlijning.
Als iedereen met die krengen constant aan rijdt wordt het een zootje.
Laat staan die after market dingen die ongesynchroniseerd 90° omhoog stralen ed
De signalisatie van je wagen is uitgedacht door de constructeur, hier hoef je verder niets aan te 'verbeteren'
Het enige wat je moet doen is het eigenlijk gebruiken zoals voorgeschreven door het verkeersregelement.
Trouwens, ik twijfel er niet aan dat de jouwe wél goed afgesteld zijn.
Maar ik kan ook perfect veilig 200kph rijden als de autobaan leeg is. Toch is dat geen geldig excuus.
Dus, niet zeuren, de regels zijn er voor iedereen: mistlampen uit als er geen mist of sneeuwval is.
En vooral geen exttra after market rommel die het alleen maar erger maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |