Yepquote:Op woensdag 9 december 2009 15:33 schreef mighty_myte het volgende:
vette E30!
welke motor heb je er precies in?
alpine met amber verlichting heb ik ook in mijn E34. past prachtig in het interieur.
edit: Ik hoor net dat we weer gaan eten (quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
He zal ik eens langskomen om te buurten? Ben toch vlakbij en lijkt me wel es vet om em van dichtbij te bekijken.
Nee, dat is de M20B27 met de 2.7L (325e) - ~127PK maar extra koppelquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Jij hebt gewoon een ETA blok toch? een 12 klepper?
Hmm nice, en de 2.5L 24v met Vanos is een M50B25 blok toch?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, dat is de M20B27 met de 2.7L (325e) - ~127PK maar extra koppel
Ik heb gewoon de M20B25 met de 2.5L (325i) - ~170PK . Wel gewoon 12 kleppen.
Dat hangt dacht ik van het jaartal af. Vanaf 1994 of 1995 was het de M52B25 met minder pk (170), maar die werd volgens mij gebruikt in de 323 etc. De M50B25 is eeeeuh echt uit de 325 met 192pk dacht ik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hmm nice, en de 2.5L 24v met Vanos is een M50B25 blok toch?
Dan heb ik een M52B25 in me M-Tech zitten, maar wil nu een M50B25 in me 318iquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat hangt dacht ik van het jaartal af. Vanaf 1994 of 1995 was het de M52B25 met minder pk (170), maar die werd volgens mij gebruikt in de 323 etc. De M50B25 is eeeeuh echt uit de 325 met 192pk dacht ik.
Het is in ieder geval de opvolger van de M20.
Ok, nog steeds lekker veel pk, al heeft de M50 nogal wat voordelen tov zijn voorganger.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, dat is de M20B27 met de 2.7L (325e) - ~127PK maar extra koppel
Ik heb gewoon de M20B25 met de 2.5L (325i) - ~170PK . Wel gewoon 12 kleppen.
Zuipers zijn het inderdaad haha.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:04 schreef JipJapGoedje het volgende:
325i Cabrio van 1986 die ik gehad heb haalde makkelijk 225. Dus met beetje doorzetten kom je wat hoger uit nog.
Zijn zeker geen trage auto's alleen zo'n cabrio rijdt 1 op 6 ongeveer haha. Denk dat een sedan/coupe iets beter doet ivm met lagere gewicht.
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef Maharbal het volgende:
Het kan wel, maar dat geluid is zo verbluffend mooi dat je dat niet wil.
Vind ik ook. Hierbij komt dan wel dat ik niet te veel met de auto rijd, want het is echt een beetje een hobby hebbeding, aangezien ik geen auto nodig heb. Leuke dingen kosten nou eenmaal geld, en dat heb ik er in dit geval wel voor over.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:35 schreef invine het volgende:
Een beetje plezier mag ook wel wat kosten
Ik ben nog maar 1x gepakt omdat ik met mistlampen reed. Mocht achter oom agent op de motor aan rijdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
He ben jij trouwens wel eens van de weg gehaald als je op ene vrijdagavond wat door de stad rijdt ofzo? Ik hoor hier en daar om me heen van kennissen die vrij strak getunede auto's dat ze vaak worden aangehouden. Ik heb een spoiler van 2 meter en ben nog nooit aangehouden.
Je mag mistlampen voeren met minder dan 50m zicht en in combinatie met stadslicht als het regent (zo heb ik het geleerd)quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:29 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb ook wel eens m'n mistlamper voor aan gehad, maar die dingen verblinden eigenlijk niemand omdat ze zo laag zitten. Maar het mag dus per definitie niet? Ook al verblind je er niemand mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |