Ik heb al een tijdje niet gepost, omdat er niet veel aan gedaan is (druk met studie en het weer is gewoon mega poep om in te werken in de buitenlucht).
Maar toch een minimale update om aan te geven dat de auto nog vrolijk rondtuft en een fototje in de sneeuw (op een plek waar je met zo'n auto heel vaak komt

)
![]()
Na O&N komt de Alpine 9880R autoradio er in en vanaf februari Azev A velgen. Ik ben er nog niet over uit of het 16" worden (misschien dan wel 9J) of 17".
Voor de post hierboven: Hier ligt de M20B25 2.5L 6cyl met 170pk in. Fantastisch om te horen, fantastisch om mee te rijden!
Binnen nu en twee weken komen de H&R -35mm verlagingsveren (in plaats van de M-tech -20MM nu) er onder.
Het lijstje wat ik in 2010 wil gaan proberen af te werken:
- Beginnende roest weghalen bij wielkastranden
- Roest weghalen bij kentekenplaatverlichting
- H&R -35mm veren monteren
- Nieuwe Alpine 9880R radio
- Bestuurdersstoel zitgedeelte moet een nieuw stofje op
- Alle kleine schroefjes en klemmetjes die ik mis (voor interieur en M-tech set) plaatsen
- Centrale vergrendeling aan de praat krijgen (misschien met afstandbediening er bij)
- 16 of 17 inch Azev A's
- Nieuwe distributieriem
- Misschien hier en daar even kijken naar wat rubbers in het onderstel
- Zorgen dat kachelblower het weer op 4 standen doet
- Waarschijnlijk nieuwe koplampen
- Nieuwe versnellingsbakpook
- Nieuwe "handrem-console", eentje zonder casettedeck
- Chromen tellerringen + wijzers rood maken
Lekker in de lente met fatsoenlijk weer aan de slag!
Ik zal proberen voor O&N nog even een kort filmpje te maken van het geluid van dat ding (inclusief tunneltjes!

)
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:33 schreef mighty_myte het volgende:vette E30!
welke motor heb je er precies in?
alpine met amber verlichting heb ik ook in mijn E34. past prachtig in het interieur.
Yep

.