SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgelost dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:27 schreef Catch22- het volgende:
En meetings doe ik niet, en met Friezen al helemaal niet...
E36 316quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer hebben we de Fryske PTA meet?Lada, MX5, E30, Galant, wat hebben we nog meer?
Ik zou inderdaad met ontluchten beginnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:15 schreef Catch22- het volgende:
Oke.. Ik zit er namelijk ook over te denken om mijn e30 iets te verlagen...
En evt andere remmerij... Heb best wat fading, maar misschien moet het systeem eens ontlucht worden ofzo...
Een circuitdagje ga ik waarschijnlijk volgende lente/zomer doen, dan is er wat meer tijd en werkt het weer wat beter mee.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:18 schreef LangeJan het volgende:
Heb je nog een mooie fotoshoot in de planning of misschien toch stiekem een circuitdagje?
Ik zou graag nog wat mooie E30 foto's willen zien
incl kapotte vanos? Anders fix je die witte ffquote:Op woensdag 9 december 2009 11:38 schreef Turquaz52 het volgende:
fix dat bak van jou, en dan fix ik mijn M-Tech en gaan we samen een dagje na Zandvoort![]()
Ik douw er gewoon mijn andere bmw zijn kentekenplaten op
Kapotte vanos is eerder gefixt dan een gekke automaten ombouwquote:Op woensdag 9 december 2009 11:59 schreef 3p0x het volgende:
[..]
incl kapotte vanos? Anders fix je die witte ff
Waarom duurt het dan zo lang?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kapotte vanos is eerder gefixt dan een gekke automaten ombouw
Auto heeft geen vaste lasten en zit lekker te wachten todat ik me daarin verdiep.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom duurt het dan zo lang?
Wij willen pics TS!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |