Dank iedereen voor de reacties!
Over taxatie: De auto zal inderdaad nog moeten worden getaxeerd. Ik denk dat ik dat maar na de winter of iets dergelijks doe. Als iemand nu tegen me oprijdt word ik in ieder geval niet vrolijk qua dagwaarde, dus laten we daar niet aan denken.
Verder @ Turq:
Een E30 325i UBERHAUPT voor minder dan ¤2000 vind je vrijwel nergens, maar dan ook nergens. Alleen al de motor kost je een slordige 500/600. Ik ga hier niet lopen flamen ofzo, maar je zou misschien eens wat meer research moeten doen voordat je jezelf benoemt tot autotrack nummer 2.
De E30 is qua prijs niet te vergelijken met een E36. De E36 is (helaas) de afgetrapte sjonniebak van nu, met de bijbehorende lagere prijzen. De E30 is gewoon al een klassieker met ("helaas") de bijbehorende prijzen. Met klassiekers werkt het toch anders qua prijzen. Zoals Lausteen al aangaf heb je inderdaad vaak niet eens een goede 316i voor ¤1000.
Laten we het dan niet over het feit hebben dat dit ding uitgerust is met allemaal opties + Mtech II af-fabriek, en dan praten we over een pak meer dan de door jou genoemde bedragen. Ik had het zelf ook graag anders gewild, maar het zij zo

.
Enfin, niet dat het veel uitmaakt. De mensen die zich een beetje met E30's bezighouden weten dat de prijzen die jij noemt helemaal nergens op zijn gebaseerd, en nogal onzin. Ook autohandelaren hebben die dingen niet voor ¤1000 (a la, de 316i/318i misschien).
@ Lausteen: Hij wordt inderdaad zo origineel mogelijk gehouden qua exterieur. Er komen dus alleen andere velgen op, en daar blijft het bij. Ik vind het M tech II pakketje eigenlijk wel leuk.
Nogmaals iedereen bedankt voor de complimenten

.
Dit weekend dan eindelijk even (hopelijk) het euvel met de kachelblower en CV oplossen en een klein roestplekje bijwerken. Gelukkig is het roestplekje bij de A-stijl onderin de deur (waar de deur verbonden zit met de carrosserie), en daar kan dus naar hartelust geschuurd, genovoroxed en gelakstift worden

.
[ Bericht 9% gewijzigd door Maharbal op 03-11-2009 18:12:20 ]