Gast, de prijzen die jij noemt zijn exportprijzen voor auto`s met 3 ton (niet op de teruggedraaide teller uiteraard) achter de kiezen, schadebakken, afgetrapte sjonniehokken (liefst met grote MOH / tribalsticker) en slopers.....quote:Op maandag 2 november 2009 11:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Weetje wat een 325i kost..? Weetje uberhaubt wat van handelaarsprijzen?? Ik koop jou auto in voor maximaaaaal 200 euri, en dan heb ik het ook gelijk over de export prijs van zo'n oude galant..
Een e30 is echt niet zo over the top auto, je hebt liefhebbers, maar je hebt ook mensen die kijken van wat een oud ding..
Meer als 1000 euri was ie in de staat waarin hij hem kocht niet waard.. En dat zeg ik als een particulier autohandelaar
O echt, eargasm! Elke keer als ik dat geluid hoor krijg ik een glimlach op m'n gezicht. Ben dan net een giechelend klein meisje. Mensen in de omgeving Leeuwarden zijn altijd welkom om het aan te horenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:20 schreef lezut het volgende:
Mensen die met netjes omgaan met hun oude BMW![]()
Maar blijven mooie auto's die E30's. Zal ook wel lekker klinken, zo'n 325i
Joepiequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mensen in de omgeving Leeuwarden zijn altijd welkom om het aan te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgelost dus.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:27 schreef Catch22- het volgende:
En meetings doe ik niet, en met Friezen al helemaal niet...
E36 316quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer hebben we de Fryske PTA meet?Lada, MX5, E30, Galant, wat hebben we nog meer?
Ik zou inderdaad met ontluchten beginnen.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:15 schreef Catch22- het volgende:
Oke.. Ik zit er namelijk ook over te denken om mijn e30 iets te verlagen...
En evt andere remmerij... Heb best wat fading, maar misschien moet het systeem eens ontlucht worden ofzo...
Een circuitdagje ga ik waarschijnlijk volgende lente/zomer doen, dan is er wat meer tijd en werkt het weer wat beter mee.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:18 schreef LangeJan het volgende:
Heb je nog een mooie fotoshoot in de planning of misschien toch stiekem een circuitdagje?
Ik zou graag nog wat mooie E30 foto's willen zien
incl kapotte vanos? Anders fix je die witte ffquote:Op woensdag 9 december 2009 11:38 schreef Turquaz52 het volgende:
fix dat bak van jou, en dan fix ik mijn M-Tech en gaan we samen een dagje na Zandvoort![]()
Ik douw er gewoon mijn andere bmw zijn kentekenplaten op
Kapotte vanos is eerder gefixt dan een gekke automaten ombouwquote:Op woensdag 9 december 2009 11:59 schreef 3p0x het volgende:
[..]
incl kapotte vanos? Anders fix je die witte ff
Waarom duurt het dan zo lang?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kapotte vanos is eerder gefixt dan een gekke automaten ombouw
Auto heeft geen vaste lasten en zit lekker te wachten todat ik me daarin verdiep.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom duurt het dan zo lang?
Wij willen pics TS!
Yepquote:Op woensdag 9 december 2009 15:33 schreef mighty_myte het volgende:
vette E30!
welke motor heb je er precies in?
alpine met amber verlichting heb ik ook in mijn E34. past prachtig in het interieur.
edit: Ik hoor net dat we weer gaan eten (quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
He zal ik eens langskomen om te buurten? Ben toch vlakbij en lijkt me wel es vet om em van dichtbij te bekijken.
Nee, dat is de M20B27 met de 2.7L (325e) - ~127PK maar extra koppelquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Jij hebt gewoon een ETA blok toch? een 12 klepper?
Hmm nice, en de 2.5L 24v met Vanos is een M50B25 blok toch?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, dat is de M20B27 met de 2.7L (325e) - ~127PK maar extra koppel
Ik heb gewoon de M20B25 met de 2.5L (325i) - ~170PK . Wel gewoon 12 kleppen.
Dat hangt dacht ik van het jaartal af. Vanaf 1994 of 1995 was het de M52B25 met minder pk (170), maar die werd volgens mij gebruikt in de 323 etc. De M50B25 is eeeeuh echt uit de 325 met 192pk dacht ik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hmm nice, en de 2.5L 24v met Vanos is een M50B25 blok toch?
Dan heb ik een M52B25 in me M-Tech zitten, maar wil nu een M50B25 in me 318iquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat hangt dacht ik van het jaartal af. Vanaf 1994 of 1995 was het de M52B25 met minder pk (170), maar die werd volgens mij gebruikt in de 323 etc. De M50B25 is eeeeuh echt uit de 325 met 192pk dacht ik.
Het is in ieder geval de opvolger van de M20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |