E36 = 5-gaats en E30 = 4-gaats. Maar M5 replica's / die velgen die je nu onder je witte hebt staan imo niet echt onder een E30. Ik moet toch vriendelijk bedankenquote:Op zondag 1 november 2009 10:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Je mag mijn Beemer velgjes wel overnemen voor een zacht prijsje..Zullen er zeker wel onder staan!
Nee nee nee, niet de M5 velgen..quote:Op zondag 1 november 2009 10:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
E36 = 5-gaats en E30 = 4-gaats. Maar M5 replica's / die velgen die je nu onder je witte hebt staan imo niet echt onder een E30. Ik moet toch vriendelijk bedanken.
Je kunt van alles ombouwen.quote:Op zondag 1 november 2009 12:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee nee nee, niet de M5 velgen..
Maar de 5 spaaks.. maar wist niet dat de e30 maar een 4 gaats was![]()
kun je geen e36/e46 naven gebruiken?
Zoveel werk is het ook weer niet, het waren voornamelijk allemaal kleine dingen die gewoon even gedaan moesten worden. De grootste dingen waren eigenlijk de achterasrubbers, E36 stuurhuis en de veren (die nog moeten komen). Rest bestaat uit allemaal kleine dingetjes (en ergernissen)/quote:Op zondag 1 november 2009 19:33 schreef Turquaz52 het volgende:
waaaa.. zoveeel werk.. ik hoop dat je hem voor minder dan 5 meijers hebt gekocht!!
Veel minder dan die 5 duizend van jequote:Op zondag 1 november 2009 19:36 schreef Turquaz52 het volgende:
vertel..wat heb jij gedokt voor jou auto?
Dat is 500 geen 5000quote:Op zondag 1 november 2009 19:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Veel minder dan die 5 duizend van je.
Heuj, een meijer was in het gulden tijdperk toch duizend?quote:
1000 E voor een E30 325? Je bent niet goed bij je hoofd. Die dingen zijn gewild, klassiekers en dus duur.quote:Op maandag 2 november 2009 10:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Je hebt er gewoon te veel voor betaald.. persoonlijk zou ik echt serieus niet meer dan een rooie voor hebben betaald (rooie=1000).
Wat denk je dat ik voor mijn Beemer heb betaald? Rijdend natuurlijk..
quote:Op maandag 2 november 2009 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
1000 E voor een E30 325? Je bent niet goed bij je hoofd. Die dingen zijn gewild, klassiekers en dus duur.
En daarom rij jij dus geen E30
Ik verwacht dat jij zo'n 100 euro en een snicker hebt gegeven voor dat ding.
Ik denk dat het 99% aan hun reet kan roesten wat jij betaald voor een auto. Net zo goed dat het mij aan mijn reet kan roesten wat wie dan ook betaald heeft voor een auto.quote:Op maandag 2 november 2009 10:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Je hebt er gewoon te veel voor betaald.. persoonlijk zou ik echt serieus niet meer dan een rooie voor hebben betaald (rooie=1000).
Waar heb jij last van gek, wat zit jij te flamen hier..quote:Op maandag 2 november 2009 11:35 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ik denk dat het 99% aan hun reet kan roesten wat jij betaald voor een auto. Net zo goed dat het mij aan mijn reet kan roesten wat wie dan ook betaald heeft voor een auto.
Wat mij wel interresseert is hoe tevreden en blij degene is met zijn recente aanschaf en vind ik het uitermate kinderachtig om te gaan steggelen over aanschafprijzen/handelswaarde etc.
Geld is inherent aan het plezier wat je beleefd met je aanschaf. Dus STFU over "Ik maak meer winst op mijn auto bla bla bla... handelsprijzen... bleh."
Je post stuitte mij tegen de borst, dus zeg ik er wat van.quote:Op maandag 2 november 2009 11:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waar heb jij last van gek, wat zit jij te flamen hier..
So what als ie meer betaald heeft of minder.. ik was alleen benieuwd.. wilt toch niet zeggen dat ik zijn project niks vind?![]()
Ben juist blij dat er nog een beemer project is hier
Een E30 325i die nog niet verkloot is door 3 generaties sjonnies gaat je meer kosten dan dat. Tenzij je een ontzettende schadebak wilt of iets anders geks.quote:Op maandag 2 november 2009 10:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |