Je bent te dom om die simpele text te begrijpen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:38 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Topic zou beter zijn met een paint.
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je bent te dom om die simpele text te begrijpen?
Wat zie ik nou, jij maakt zelf ook een spel fout, want wat is pait topics ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:37 schreef Airlocker het volgende:
Alhoewel 50% van de paittopics in feite alleen om de paint gemaakt zijn,
Stop jij dan maar met die opzettelijke spellingsfouten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:37 schreef Airlocker het volgende:
Laatste tijd begint het echt achterlijk te worden.
Control f eens op "paint" in KLB, ik zie zo 8 topics. 9 van de 10 keer is het een zo'n slecht getekend plaatje dat een 4 jarige kleuter die aan de Mexicaanse griep is overleden zich in zijn of haar graf zou omdraaien.
Kap gewoon eens met die niet-leuke plaatjes, voegt niets toe, en leidt van de daadwerkelijke klacht af. Alhoewel 50% van de paittopics in feite alleen om de paint gemaakt zijn, kan je beter in de ON zandbak gaan spelen.
"klacht" "subklacht" "antiklacht"
Vrijwel alleen worden dit soort termen gebruikt door mensen die in feite best begrijpen dat hun topic weinig voorstelt, en daarom maar een goedkope opvulling gebruiken zodat het lijkt alsof ze daadwerkelijk iets boeiends geschreven hebben.
Mods doen hier zelfs soms aan mee, erg jammer.
Hij heeft zeker een punt. Een slecht punt. KLB -is- een zandbak waar we lekker kunnen spelen. Als TS dat niet bevalt gaat 'ie maar lekker naar het libelleforum.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:12 schreef ynuhh het volgende:
Jammer dat er zo weinig begrip is voor dit topic, Airlocker heeft namelijk een punt.
Ik vind het daarom ook jammer dat mensen opeens gaan beginnen over een typfout.
Dat soort types willen TS alleen maar bashen. Als ze niets vinden, dan letten ze maar op de spelling.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:12 schreef ynuhh het volgende:
Jammer dat er zo weinig begrip is voor dit topic, Airlocker heeft namelijk een punt.
Letten? Gruwelijk hard wijzen op de fout en dan gegen die Mauer!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat soort types willen TS alleen maar bashen. Als ze niets vinden, dan letten ze maar op de spelling.
/carequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:17 schreef memrtn het volgende:
[..]
Letten? Gruwelijk hard wijzen op de fout en dan gegen die Mauer!
Ach ja, de mensen die nu over een één letter die ik per ongeluk niet heb getypt beginnen, maken de stomste taalfouten. Dat is toch wel een verschil. Begrijpelijk dat ze deze kans pakken, zo kunnen ze die afgang een beetje verwerken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:12 schreef ynuhh het volgende:
Jammerlijke reactie, ik had beter van jou verwacht. Veel plezier met je schepje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een punt. Een slecht punt. KLB -is- een zandbak waar we lekker kunnen spelen. Als TS dat niet bevalt gaat 'ie maar lekker naar het libelleforum.
Misschien moet jij maar eens gewoon naar de cul zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:12 schreef ynuhh het volgende:
Dan ken je mij niet zo goed als je misschien dacht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:21 schreef Airlocker het volgende:
Jammerlijke reactie, ik had beter van jou verwacht. Veel plezier met je schepje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |