Ja of iig word aangevuld door water uit de alpen ofzo... maar dan nog, dat is toch eens een keertje op of niet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:35 schreef Mirjam het volgende:
jij denkt dat een bron een grote ton is die leeggepompt wordt ofzo?
Nog nooit van de waterkringloop gehoord? Even de basisschool overdoen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:36 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja of iig word aangevuld door water uit de alpen ofzo... maar dan nog, dat is toch eens een keertje op of niet?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:36 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja of iig word aangevuld door water uit de alpen ofzo... maar dan nog, dat is toch eens een keertje op of niet?
Ja, ook gelijk even voor die 'word'.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:37 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Nog nooit van de waterkringloop gehoord? Even de basisschool overdoen.
regen raakt toch ook nooit op?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:36 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:39 schreef Mopst3r het volgende:
Dus bronwater wat ik drink word gerecycled en komt weer in de Spa bron terrecht nadat ik het uit-plas?het regent>regen valt op de grond>regen loopt in de grond>regen zakt verder, wordt daarbij gezuiverd door zand e.d.>spa pompt het op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de simpele versie.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:39 schreef Mopst3r het volgende:
Dus bronwater wat ik drink word gerecycled en komt weer in de Spa bron terrecht nadat ik het uit-plas?Serieus? Nou vooruit dan. Wat jij uitpiest komt in zee terecht. Daar verdampt het, wolken worden gevormd, die waaien met de westenwind België binnen en regenen uit boven de Ardennen. Het regenwater sijpelt dan door de rotsen heen en komt uiteindelijk weer uit de Spa-bron.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
marketingquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:44 schreef Mopst3r het volgende:
Maar wat maakt spa water dan zo bijzonder en uniek?
Ja niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:44 schreef Mopst3r het volgende:
In Spa regent het ook bubbeltjes en die combinatie maakt het zo uniek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:44 schreef Mopst3r het volgende:
Is Spa zo bijzonder en uniek dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:44 schreef Mopst3r het volgende:
Nederlands kraanwater is net zo goed , zeker als het uit de utrechtse heuvelrug komt. Daar komt oa sourcy weer vandaan.quote:
Het allerbeste (kwalitatief gezien dan) water in Nederland is Veluwewater.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nederlands kraanwater is net zo goed , zeker als het uit de utrechtse heuvelrug komt. Daar komt oa sourcy weer vandaan.
De bron is hetzelfde, maar de samenstelling van het water uit de kraan is anders dan die uit de flessen Bar le Duc en Sourcy bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nederlands kraanwater is net zo goed , zeker als het uit de utrechtse heuvelrug komt. Daar komt oa sourcy weer vandaan.
Nederlands kraanwater is niet overal net zo goed. Hier in Amsterdam bijv is het vrij hard. (veel kalk)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het allerbeste (kwalitatief gezien dan) water in Nederland is Veluwewater.
het gaat niet om de hardheid van het water met bepaling tot de kwaliteitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:02 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven.
We gaan regelmatig een weekendje naar de Veluwe en dan merk je het al aan je haar als je gedouched hebt. Het voelt veel beter aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |