SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Kst, ik heb voor je gestaan met die dingen, zei je er ook niks van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Ik durfde er niks van te zeggen, bang voor een haalquote:Op maandag 30 november 2009 14:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kst, ik heb voor je gestaan met die dingen, zei je er ook niks van...![]()
As if...quote:Op maandag 30 november 2009 18:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik durfde er niks van te zeggen, bang voor een haal
Nee hoor, een Inglenook als je ook daadwerkelijk had opgelet!quote:
Ik vind zulke grappige opmerkingen eigenlijk nooit grappig. Zal wel aan mijn k*thumeur/persoonlijkheid liggenquote:
Ja, die is stoer he?quote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef heartwork het volgende:
Maarre wat een kick ass bank, zo'n chesterfield in het wit.
Niet zo overgevoelig zijn hoor, dat is mijn familie ook niet.quote:Op maandag 30 november 2009 23:26 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ik vind zulke grappige opmerkingen eigenlijk nooit grappig. Zal wel aan mijn k*thumeur/persoonlijkheid liggen
Maarre wat een kick ass bank, zo'n chesterfield in het wit.
quote:Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
Je Inglenook kan ik niet zo goed zien![]()
quote:
Maar je windowseat![]()
quote:
quote:
Ik hoop het, want het is wel een heul groot focus punt vanuit de kamer..quote:
Knap gemetseld, Oblivion.
wat is een inglenook nou eigenlijk?quote:Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
Je Inglenook kan ik niet zo goed zien![]()
Maar je windowseat![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:21 schreef heartwork het volgende:
[..]
wat is een inglenook nou eigenlijk?
quote:in·gle·nook (nggl-nk)
n.
1. A nook or corner beside an open fireplace.
2. A bench, especially either of two facing benches, placed in a nook or corner beside a fireplace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |