abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 06:36:00 #1
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74245564
10jr beste vrienden, nu een 1/2jr verliefd op 'r

Het is al eens eerder gebeurd. Ik werd verliefd op een meisje waar ik al 7jr goede vrienden mee was. Op een goed moment heb ik het maar gezegd. Zij heeft het geaccepteerd. Het was niet wederzijds. Maar de vriendschap ging gewoon verder. We zien elkaar nog wekelijks.

Nu ben ik alweer een 1/2jr verliefd op een vriendin die ik al meer dan 10jr ken en beste vrienden mee ben.

Blijkbaar heb ik de afwijking verliefd te worden op vrouwen waar ik mij gemakkelijk bij voel, al jaren ken en veel mee omga.

Nu vrag ik mij gewoon af wat ga ik doen.. Het is niet gezegd dat de relatie, gewoon als vriendschap door zal gaan.. ook al was dat bij die andere vriendin zo. Wat ik mij afvraag is of er anderen zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt en wat jullie toen deden. en tips van anderen zijn overigens ook welkom.

[ Bericht 26% gewijzigd door TeaserRay op 31-10-2009 07:49:49 ]
Life's often a bitch, cherish your bitch
pi_74245642
Er is altijd nog het vreemdelingenlegioen als de pijn te erg wordt.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 09:16:19 #3
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_74246176
Opbiechten werkt niet. Je moet haar vriendinnen gaan 'afwerken'
De een na de ander. Dan gaat ze onherroepelijk jaloers worden en nieuwsgierig (zo zijn ze!)
Dan komt vanzelf het moment dat ze naar JOU toe komt. BINGO!

oh ja, en natuurlijk wat antonwachter zegt!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_74246381
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 06:36 schreef TeaserRay het volgende:
Blijkbaar heb ik de afwijking verliefd te worden op vrouwen waar ik mij gemakkelijk bij voel, al jaren ken en veel mee omga.
Ja, het is wel een hele rare afwijking om verliefd te worden op een meisje waar je je gemakkelijk bij voelt. De meeste mensen worden namelijk verliefd op mensen waarbij ze zich heel ongemakkelijk voelen

Verder, tja, succes..
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:12:14 #5
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_74246675
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:16 schreef DoctorB het volgende:
De een na de ander. Dan gaat ze onherroepelijk jaloers worden en nieuwsgierig (zo zijn ze!)

Deathlift or Die.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:54:15 #6
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_74247376
quote:
10jr beste vrienden, nu een 1/2jr verliefd op 'r

Het is al eens eerder gebeurd. Ik werd verliefd op een meisje waar ik al 7jr goede vrienden mee was. Op een goed moment heb ik het maar gezegd. Zij heeft het geaccepteerd. Het was niet wederzijds. Maar de vriendschap ging gewoon verder. We zien elkaar nog wekelijks.

Nu ben ik alweer een 1/2jr verliefd op een vriendin die ik al meer dan 10jr ken en beste vrienden mee ben.

Nu vrag ik mij gewoon af wat ga ik doen.. Het is niet gezegd dat de relatie, gewoon als vriendschap door zal gaan.. ook al was dat bij die andere vriendin zo. Wat ik mij afvraag is of er anderen zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt en wat jullie toen deden. en tips van anderen zijn overigens ook welkom.
Ik heb dat ook eens gehad, maar voor mij was het best makkelijk. Want de dame in kwestie paste gewoon niet bij mij, ongeacht wat mijn gevoelens waren. Dus ik heb er niks aan gedaan en het is over gegaan.
pi_74247867
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 09:41 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ja, het is wel een hele rare afwijking om verliefd te worden op een meisje waar je je gemakkelijk bij voelt. De meeste mensen worden namelijk verliefd op mensen waarbij ze zich heel ongemakkelijk voelen

Verder, tja, succes..
Is niet zo vreemd hoor TS, alleen wel lastig
Ik denk dat je voor jezelf de afweging moet maken of je de vriendschap op het spel zou willen/durven zetten of dat je het zo laat... Heb je enig ide of de gevoelens wederzijds zijn?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:01:00 #8
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_74249760
quote:

Wat nou bingo. Je kan het proberen, maar je moet ook de mogelijkheid accepteren dat ze nooit iets met TS wil. Het is niet zo dat je een bepaald iets moet doen zodat je haar kan krijgen. 'Als het niet lukt, dan heb je dat iets niet gevonden'. Ja, of ze is gewoon niet geïnteresseerd en dat zal ze nooit zijn ook tenzij je gaat acteren. Dit soort mentaliteit doet mij een beetje denken aan de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2008. Of eerder, de nominatie van de democraten. De ene kandidaat haalt de andere in, wat moet de strategie zijn van die andere kandiaat? Je kan allerlei verschillende dingen proberen, maar dan probeer je alleen de kans te vergroten. Je moet de mogelijkheid accepteren dat de kiezer jou gewoon niet wilt. Dan kan je allerlei campagne slogans verzinnen, maar dat hoeft allemaal niet per se te baten. (En dat vergaten die analisten blijkbaar).

Ik wil niet pessimistisch klinken, maar realistisch. Zover ik weet maakt TS een uitstekende kans.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:15:18 #9
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_74250034
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:01 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Wat nou bingo. Je kan het proberen, maar je moet ook de mogelijkheid accepteren dat ze nooit iets met TS wil. Het is niet zo dat je een bepaald iets moet doen zodat je haar kan krijgen. 'Als het niet lukt, dan heb je dat iets niet gevonden'. Ja, of ze is gewoon niet geïnteresseerd en dat zal ze nooit zijn ook tenzij je gaat acteren.
Nou gewoon BINGO! Volg het stappenplan van DoctorB en het komt goed. Ga zelf het wiel proberen uit te vinden en het wordt niets. Luister naar de meester.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:22:15 #10
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74250200
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:01 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Wat nou bingo. Je kan het proberen, maar je moet ook de mogelijkheid accepteren dat ze nooit iets met TS wil. Het is niet zo dat je een bepaald iets moet doen zodat je haar kan krijgen. 'Als het niet lukt, dan heb je dat iets niet gevonden'. Ja, of ze is gewoon niet geïnteresseerd en dat zal ze nooit zijn ook tenzij je gaat acteren. Dit soort mentaliteit doet mij een beetje denken aan de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2008. Of eerder, de nominatie van de democraten. De ene kandidaat haalt de andere in, wat moet de strategie zijn van die andere kandiaat? Je kan allerlei verschillende dingen proberen, maar dan probeer je alleen de kans te vergroten. Je moet de mogelijkheid accepteren dat de kiezer jou gewoon niet wilt. Dan kan je allerlei campagne slogans verzinnen, maar dat hoeft allemaal niet per se te baten. (En dat vergaten die analisten blijkbaar).

Ik wil niet pessimistisch klinken, maar realistisch. Zover ik weet maakt TS een uitstekende kans.
Nou in iig vet bedankt voor de heads up Wii-style !!!
en overigens gaat het mij niet om acteren om op dat onderwerp iets meer in te gaan...
Die meid zie ik MINSTENS 2x in de week, en dat al bijna 10jr.. Zij weet feilloos te vertellen dat ik bijvoorbeeld lieg.. dan kan ik het iig wel uit mijn hoofd laten om "strategietjes" te bedenken om haar te krijgen. Als zij mij wel wil, dan weet zij exact waar ze aan begint.
We hebben wel iets bijzonders.. iets wat ik niet kwijt wil en dat is een zeer goede vriendschap, en ik vraag mij gewoon iedere dag af, of ik wel wil kijken of het een "onvoorwaardelijke vriendschap" is.
Ze is overigens echt wel geweldig de paar keer dat zij een relatie had in de afgelopen 10jr was ze supertrouw.

En op een andere post vertel ik iets over een achterlijke gek die mij uit de auto rukte en mij in elkaar poogde te slaan en toen heeft ZIJ de politie gebeld en is ze de hele tijd gebleven, sommige chicks zouden rennen voor hun leven.. ik bedoel maar..
Een knappe, dappere, zelfverzekerde, vrouw, ze kan dansen, koken, geweldig knuffelen.. en ze gaat NOOIT vreemd.. waar vind je dat tegenwoordig? Ik wil 'r... fuckzooi...
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:05:02 #11
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_74251269
ik zeg altijd,ik geloof niet in een vriendschap tussen man en vrouw.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 14:14:22 #12
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74251448
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ik zeg altijd,ik geloof niet in een vriendschap tussen man en vrouw.
Eerlijk gezegd begin ik je gelijk te geven... volgens mij is dat waanzin. Gevoelens komen altijd om de hoek kijken. En dat terwijl dat dan de MANNEN zijn. De vrouwen kunnen dan om de een of andere reden die twee dingen los zien

Het idee over mannen is iets in de trend van: "vrouwen moeten reden om sex (inserteen relatie) te hebben en mannen alleen maar een plek".

Hoe komt het dan ??? dat mannen steeds op hun bek gaan en verliefd worden op hun maatjes. Mannen hebben dus wel degelijk een hart en gevoel... 'nuff said
pi_74251878
Nou Ray,

jij maakt wat mee.
pi_74251896
Er is maar één manier, éhéhéén maniehier: liefdesliedjes!
Wie zich gedraagt als een robot, krijgt salaris teveel.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:22:36 #15
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74253041
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:33 schreef Poepoog het volgende:
Nou Ray,

jij maakt wat mee.
cool, ik moest laggen,
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:25:31 #16
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_74253123
quote:

Godver, ik moest lachen .
There is no rehab for stupidity.
pi_74253506
Volgens mij kunnen we van dit soort topics ook een centrale maken.
pi_74253680
Is die tip van DoctorB sarcatisch bedoeld, of zit er een zekere kern van waarheid in?
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:56:04 #19
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74253814
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:40 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij kunnen we van dit soort topics ook een centrale maken.
Dat kan...
pi_74253953
Waarom klik ik hier eigenlijk op? Ik had het kunnen weten nav de titel.
Beneath the gold, bitter steel
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:01:02 #21
273257 nadiaschoonheid
pi_74255385
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 14:14 schreef TeaserRay het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd begin ik je gelijk te geven... volgens mij is dat waanzin. Gevoelens komen altijd om de hoek kijken. En dat terwijl dat dan de MANNEN zijn. De vrouwen kunnen dan om de een of andere reden die twee dingen los zien

Het idee over mannen is iets in de trend van: "vrouwen moeten reden om sex (inserteen relatie) te hebben en mannen alleen maar een plek".

Hoe komt het dan ??? dat mannen steeds op hun bek gaan en verliefd worden op hun maatjes. Mannen hebben dus wel degelijk een hart en gevoel... 'nuff said
het zijn niet alleen de mannen die wel eens op een vriendin verliefd worden.
ik als vrouw heb het ook een keer meegemaakt,ik werd ook verliefd op een goede vriend van mij.
maar ik heb er nooit werk van gemaakt
ik heb het altijd voor me gehouden,de vriendschap was voor mij veel belangrijker.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:06:13 #22
278075 TeaserRay
Deception, so is life.
pi_74255525
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:

[..]

het zijn niet alleen de mannen die wel eens op een vriendin verliefd worden.
ik als vrouw heb het ook een keer meegemaakt,ik werd ook verliefd op een goede vriend van mij.
maar ik heb er nooit werk van gemaakt
ik heb het altijd voor me gehouden,de vriendschap was voor mij veel belangrijker.
OK kan ik in meekomen... maar ik heb haar liever als liefje dan platonische vriendin. En ergens wil ik die kant op. Maar ik vermoed, dat de vriendschap dan niet meer zo tof is als ervoor. En dan ga ik haar missen.
Wat bij mij altijd als een koude douche werkt is dat ze [m'n potentieel op een willekeurig moment] verteld dat ze gek is op iemand of zelfs wat krijgt met iemand.

Maar dat ga ik ook niet aanmoedigen. Dubbel.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:09:01 #23
273257 nadiaschoonheid
pi_74255605
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:06 schreef TeaserRay het volgende:

[..]

OK kan ik in meekomen... maar ik heb haar liever als liefje dan platonische vriendin. En ergens wil ik die kant op. Maar ik vermoed, dat de vriendschap dan niet meer zo tof is als ervoor. En dan ga ik haar missen.
Wat bij mij altijd als een koude douche werkt is dat ze [m'n potentieel op een willekeurig moment] verteld dat ze gek is op iemand of zelfs wat krijgt met iemand.

Maar dat ga ik ook niet aanmoedigen. Dubbel.
maar wat denk jij dan??zie je niet aan haar gedrag of ze jou ook meer als vriend ziet/wil??
  maandag 2 november 2009 @ 15:52:38 #24
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_74318313
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:49 schreef xxxxxxxxxxx het volgende:
Is die tip van DoctorB sarcatisch bedoeld, of zit er een zekere kern van waarheid in?
Waarheid natuurlijk. DoctorB heeft deze list een aantal maal toegepast.
Overigens niet vanwege een eerdere vriendschap met een vrouw, want vriendschap tussen mannen en vrouwen... :N Er is altijd minimaal één partij die meer wil maar dit niet durft te zeggen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 24-06-2012 10:32:46 ]
  maandag 2 november 2009 @ 16:11:04 #25
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74318882
quote:
Misschien kies je graag voor safe. Zijn er in die 10 jaar nog andere verliefdheden geweest voor je?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')