Ja, het is wel een hele rare afwijking om verliefd te worden op een meisje waar je je gemakkelijk bij voelt. De meeste mensen worden namelijk verliefd op mensen waarbij ze zich heel ongemakkelijk voelenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 06:36 schreef TeaserRay het volgende:
Blijkbaar heb ik de afwijking verliefd te worden op vrouwen waar ik mij gemakkelijk bij voel, al jaren ken en veel mee omga.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:16 schreef DoctorB het volgende:
Opbiechten werkt niet. Je moet haar vriendinnen gaan 'afwerken'
De een na de ander. Dan gaat ze onherroepelijk jaloers worden en nieuwsgierig (zo zijn ze!)
Dan komt vanzelf het moment dat ze naar JOU toe komt. BINGO!
oh ja, en natuurlijk wat antonwachter zegt!
Ik heb dat ook eens gehad, maar voor mij was het best makkelijk. Want de dame in kwestie paste gewoon niet bij mij, ongeacht wat mijn gevoelens waren. Dus ik heb er niks aan gedaan en het is over gegaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 06:36 schreef TeaserRay het volgende:
10jr beste vrienden, nu een 1/2jr verliefd op 'r
Het is al eens eerder gebeurd. Ik werd verliefd op een meisje waar ik al 7jr goede vrienden mee was. Op een goed moment heb ik het maar gezegd. Zij heeft het geaccepteerd. Het was niet wederzijds. Maar de vriendschap ging gewoon verder. We zien elkaar nog wekelijks.
Nu ben ik alweer een 1/2jr verliefd op een vriendin die ik al meer dan 10jr ken en beste vrienden mee ben.
Blijkbaar heb ik de afwijking verliefd te worden op vrouwen waar ik mij gemakkelijk bij voel, al jaren ken en veel mee omga.
Nu vrag ik mij gewoon af wat ga ik doen.. Het is niet gezegd dat de relatie, gewoon als vriendschap door zal gaan.. ook al was dat bij die andere vriendin zo. Wat ik mij afvraag is of er anderen zijn die iets soortgelijks hebben meegemaakt en wat jullie toen deden. en tips van anderen zijn overigens ook welkom.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, het is wel een hele rare afwijking om verliefd te worden op een meisje waar je je gemakkelijk bij voelt. De meeste mensen worden namelijk verliefd op mensen waarbij ze zich heel ongemakkelijk voelen![]()
Verder, tja, succes..
Wat nou bingo. Je kan het proberen, maar je moet ook de mogelijkheid accepteren dat ze nooit iets met TS wil. Het is niet zo dat je een bepaald iets moet doen zodat je haar kan krijgen. 'Als het niet lukt, dan heb je dat iets niet gevonden'. Ja, of ze is gewoon niet geïnteresseerd en dat zal ze nooit zijn ook tenzij je gaat acteren. Dit soort mentaliteit doet mij een beetje denken aan de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2008. Of eerder, de nominatie van de democraten. De ene kandidaat haalt de andere in, wat moet de strategie zijn van die andere kandiaat? Je kan allerlei verschillende dingen proberen, maar dan probeer je alleen de kans te vergroten. Je moet de mogelijkheid accepteren dat de kiezer jou gewoon niet wilt. Dan kan je allerlei campagne slogans verzinnen, maar dat hoeft allemaal niet per se te baten. (En dat vergaten die analisten blijkbaar).quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:16 schreef DoctorB het volgende:
De een na de ander. Dan gaat ze onherroepelijk jaloers worden en nieuwsgierig (zo zijn ze!)
Nou gewoon BINGO! Volg het stappenplan van DoctorB en het komt goed. Ga zelf het wiel proberen uit te vinden en het wordt niets. Luister naar de meester.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:01 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wat nou bingo. Je kan het proberen, maar je moet ook de mogelijkheid accepteren dat ze nooit iets met TS wil. Het is niet zo dat je een bepaald iets moet doen zodat je haar kan krijgen. 'Als het niet lukt, dan heb je dat iets niet gevonden'. Ja, of ze is gewoon niet geïnteresseerd en dat zal ze nooit zijn ook tenzij je gaat acteren.
Nou in iig vet bedankt voor de heads up Wii-style !!!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:01 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wat nou bingo. Je kan het proberen, maar je moet ook de mogelijkheid accepteren dat ze nooit iets met TS wil. Het is niet zo dat je een bepaald iets moet doen zodat je haar kan krijgen. 'Als het niet lukt, dan heb je dat iets niet gevonden'. Ja, of ze is gewoon niet geïnteresseerd en dat zal ze nooit zijn ook tenzij je gaat acteren. Dit soort mentaliteit doet mij een beetje denken aan de Amerikaanse presidentsverkiezingen van 2008. Of eerder, de nominatie van de democraten. De ene kandidaat haalt de andere in, wat moet de strategie zijn van die andere kandiaat? Je kan allerlei verschillende dingen proberen, maar dan probeer je alleen de kans te vergroten. Je moet de mogelijkheid accepteren dat de kiezer jou gewoon niet wilt. Dan kan je allerlei campagne slogans verzinnen, maar dat hoeft allemaal niet per se te baten. (En dat vergaten die analisten blijkbaar).
Ik wil niet pessimistisch klinken, maar realistisch. Zover ik weet maakt TS een uitstekende kans.
Eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:05 schreef nadiaschoonheid het volgende:
ik zeg altijd,ik geloof niet in een vriendschap tussen man en vrouw.
Godver, ik moest lachenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:16 schreef DoctorB het volgende:
Dat kan...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:40 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij kunnen we van dit soort topics ook een centrale maken.
het zijn niet alleen de mannen die wel eens op een vriendin verliefd worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:14 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
Eerlijk gezegdbegin ik je gelijk te geven... volgens mij is dat waanzin. Gevoelens komen altijd om de hoek kijken. En dat terwijl dat dan de MANNEN zijn. De vrouwen kunnen dan om de een of andere reden die twee dingen los zien
![]()
Het idee over mannen is iets in de trend van: "vrouwen moeten reden om sex (inserteen relatie) te hebben en mannen alleen maar een plek".
Hoe komt het dan ??? dat mannen steeds op hun bek gaan en verliefd worden op hun maatjes. Mannen hebben dus wel degelijk een hart en gevoel... 'nuff said
OK kan ik in meekomen... maar ik heb haar liever als liefje dan platonische vriendin. En ergens wil ik die kant op. Maar ik vermoed, dat de vriendschap dan niet meer zo tof is als ervoor. En dan ga ik haar missen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
het zijn niet alleen de mannen die wel eens op een vriendin verliefd worden.
ik als vrouw heb het ook een keer meegemaakt,ik werd ook verliefd op een goede vriend van mij.
maar ik heb er nooit werk van gemaakt
ik heb het altijd voor me gehouden,de vriendschap was voor mij veel belangrijker.
maar wat denk jij dan??zie je niet aan haar gedrag of ze jou ook meer als vriend ziet/wil??quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:06 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
OK kan ik in meekomen... maar ik heb haar liever als liefje dan platonische vriendin. En ergens wil ik die kant op. Maar ik vermoed, dat de vriendschap dan niet meer zo tof is als ervoor. En dan ga ik haar missen.
Wat bij mij altijd als een koude douche werkt is dat ze [m'n potentieel op een willekeurig moment] verteld dat ze gek is op iemand of zelfs wat krijgt met iemand.
Maar dat ga ik ook niet aanmoedigen. Dubbel.
Waarheid natuurlijk. DoctorB heeft deze list een aantal maal toegepast.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:49 schreef xxxxxxxxxxx het volgende:
Is die tip van DoctorB sarcatisch bedoeld, of zit er een zekere kern van waarheid in?
Misschien kies je graag voor safe. Zijn er in die 10 jaar nog andere verliefdheden geweest voor je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 06:36 schreef TeaserRay het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |