Goh, nee. Echt?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:51 schreef Originele_Naam het volgende:
Mijn klacht:
Het is bijna 5 uur. Waarom is het zo stil op het fok forum. ZIjn er geen vleermuizen die zoals ik alleen 's nachts leven en overdag slapen.
Het is gewoon kut om 5 uur op het forum
als je statistisch bekijkt zouden er genoeg mensen op moeten zijn, denk aan nachtwakers etc blijkbaar zijn zij ondervertegenwoordigd op dit forumquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Goh, nee. Echt?
Wel vaker zo, lekker de tijd om dingen bij te lezen enzo.
Maar lang niet zoveel mensen al overdag. Normale mensen slapen namelijk op dit soort tijdstippen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:54 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
als je statistisch bekijkt zouden er genoeg mensen op moeten zijn, denk aan nachtwakers etc blijkbaar zijn zij ondervertegenwoordigd op dit forum
jij en ik behoren blijkaar niet tot deze groep, maar verder klopt hetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar lang niet zoveel mensen al overdag. Normale mensen slapen namelijk op dit soort tijdstippen.
Nope, ik werk 's nachts inderdaad. Heerlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:57 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
jij en ik behoren blijkaar niet tot deze groep, maar verder klopt het
ach al het interessante in deze wereld gebeurt in de duisternisquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, ik werk 's nachts inderdaad. Heerlijk.
suggesties?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:00 schreef DrDentzz het volgende:
Zoek dan actievere Nederlandse fora op om 5 uur 's nachts
Dat is een ding wat zeker is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:59 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
ach al het interessante in deze wereld gebeurt in de duisternis
Of IRL. Ik heb vannacht weer een verhaal meegemaakt wat me overdag niet gebeurd zou zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:03 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
zulke gesprekken kan je dan ook alleen 's avonds voeren of fok, heeft wel zo ze charmes
das waar, maar dan moet je in irl de juiste persoon maar treffen maar nu ben ik ook wel benieuwd wat het wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Of IRL. Ik heb vannacht weer een verhaal meegemaakt wat me overdag niet gebeurd zou zijn.
Heel kort, zonder in detail te treden. Een verhaal over vreemdgaan. Een man heeft bijna een half uur naast me zitten janken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:05 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
das waar, maar dan moet je in irl de juiste persoon maar treffen maar nu ben ik ook wel benieuwd wat het was
laat me raden ze chick had hem op een hele nare manier gedumptquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Heel kort, zonder in detail te treden. Een verhaal over vreemdgaan. Een man heeft bijna een half uur naast me zitten janken.
Aanwezig!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:54 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
...denk aan nachtwakers etc...
zoals op het fok forum chillenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:09 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Aanwezig!![]()
Heerlijk om s'nachts te werken. Geen telefoontjes, geen irritante bezoekers en ik kan nu dingen doen die ik zelf wil
Iets heftiger nog.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:07 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
laat me raden ze chick had hem op een hele nare manier gedumpt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar werk je dan? in Zwolle?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:09 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Aanwezig!![]()
Heerlijk om s'nachts te werken. Geen telefoontjes, geen irritante bezoekers en ik kan nu dingen doen die ik zelf wil
Zeker. Nu kan ik tenminste alles rustig doorlezen zonder dat alles om de 5 minuten veranderd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:10 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
zoals op het fok forum chillen
Apeldoorn. Zometeen met 150 terug naar huis op een lege snelwegquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Iets heftiger nog.HOLY SHITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dam weet je echt niet wat je moet doen, die 2 in elkaar slaan of zelf gaan huilen
150 maar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:12 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Zeker. Nu kan ik tenminste alles rustig doorlezen zonder dat alles om de 5 minuten veranderd.
[..]
Apeldoorn. Zometeen met 150 terug naar huis op een lege snelweg
Auto gaat niet harderquote:
200 is haalbaar met een E220.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:16 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Auto gaat niet harderHoeft van mij ook (nog) niet.
Een lege A50 is ideaal! Je komt hooguit een verdwaalde vrachtauto tegen en voor de rest niemand. Doordeweeks is het wel anders maar dan speel ik het spelletje pest-de-leasebak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |