om op FOK! te posten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:51 schreef omg-rmc het volgende:
en je wou natuurlijk wakker worden om 3:39 omdat...
Bek houden.quote:
Computer staat altijd aan en die wekker is al uitgezetquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:54 schreef Billy_Talent het volgende:
dus in plaats van die ene wekker uit te zetten, flikker je je computer aan en open je er een topic over?
Had dat idd maar gedaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:30 schreef Repeat het volgende:
Ik ben ook wakker. Had ik nou maar een opleiding afgemaakt...
Balen. Ik moet er nu uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 04:00 schreef Frederick_Blah het volgende:
Ik ben nog wakker, kan niet slapen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Echte mannen gaan pas slapen ná 3:39 07:00...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:30 schreef Repeat het volgende:
Ik ben ook wakker. Had ik nou maar een opleiding afgemaakt...
Werken op ons nationale trots; Schipholquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:22 schreef AlligatorNL het volgende:
Waarom moest TS zo vroeg op dan? Broodbakken in den bakkerij? Krabbenvissen in den koude zee?
Ah, buitenlanders op de nachtvluchten (voornamelijk vanuit de Antillen) gaan kontvingeren in de strijd tegen drugs, hmm?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:23 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Werken op ons nationale trots; Schiphol
Over de werkzaamheden die ik daar uitvoer mag ik niks zeggen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 07:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ah, buitenlanders op de nachtvluchten (voornamelijk vanuit de Antillen) gaan kontvingeren in de strijd tegen drugs, hmm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |