Hij had het over een waveboard geen skateboardquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:59 schreef omg-rmc het volgende:
hoppakeee,
aanpakken die bende
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:57 schreef Sjibble het volgende:
maar er zitten bengels tussen die echt een nekschot verdienen!!!
quote:Het is een faal van ouderschap
Juist, als jij zo'n kutkind zou hebben zou jij het een waveboard kopen? Sta je daar met een kind met een woedeaanval + huilbui. Van mij zou het een enkeltje opvoedcentrum krijgen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:59 schreef Biancavia het volgende:
Ach, die dingen zijn maar 150 euro, waar doe je moeilijk over.
*hap*quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:03 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Juist, als jij zo'n kutkind zou hebben zou jij het een waveboard kopen? Sta je daar met een kind met een woedeaanval + huilbui. Van mij zou het een enkeltje opvoedcentrum krijgen.
Heb een nichtje van 6, die zou ik nog een nieuw board kopen, al zou ze em dezelfde dag kunnen breken.
Omdat zij wel respect toont, en bij Nee, even baalt, maar er vrede mee heeft.
Om die reden wordt er vaker ja gezegd dan nee.
Om even serieus te wezen, want dit is een serieuze klacht.
is schuld van de intertoys.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:13 schreef iwulff het volgende:
Als een kind dus iets verkeerds doet beloon je hem/haar? Nogal logisch dat er steeds minder moraal is het word er met de paplepel ingegoten.
Dat was idd iets van "fish, sniker, line and hook" of zoietsquote:
Sommige ouders zijn zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:13 schreef iwulff het volgende:
Als een kind dus iets verkeerds doet beloon je hem/haar? Nogal logisch dat er steeds minder moraal is het word er met de paplepel ingegoten.
Ik laat nog weten dat ik er juist serieus op in ging, dan heeft het topic wat leesvoer.quote:
Het is vaak gewoon waar men gevoelig voor is. Kinderen zijn net als dieren ( hond kat ) zij observeren meer dan andersom. Ze prikken makkelijker door een gedraging omdat zij niet verder denken en het dus vaker goed hebben dan mensen die afwegingen makenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:24 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Sommige ouders zijn zo.
Bij mij is het andersom. Het krijgt het gewenste speelgoed pas als het zich gezond gedraagt.
Okay ik hap met je meequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:25 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik laat nog weten dat ik er juist serieus op in ging, dan heeft het topic wat leesvoer.
*hap* nogmaals
Daar ga ik mee in. Lukt het de eerste keer, lukt het de 2de keer ook wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:33 schreef Cappy het volgende:
[..]
Het is vaak gewoon waar men gevoelig voor is. Kinderen zijn net als dieren ( hond kat ) zij observeren meer dan andersom. Ze prikken makkelijker door een gedraging omdat zij niet verder denken en het dus vaker goed hebben dan mensen die afwegingen maken![]()
Als een kind ziet dat je gevoelig voor een "scene" bent in de lokale AH dan zullen ze het zeker niet nalaten er 1 te beginnen
Ik kan me voorstellen dat een ouder 1 keer in de zoveel tijd zijn geduld verliest. Dus de neiging heeft iets fysieks te doen of te schelden etc. In dat moment van onmacht zullen ze kiezen voor de meest geaccepteerde actie.. "ik bind in " Het is gewoon vaak het scenario "tijdnood" .quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:10 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Daar ga ik mee in. Lukt het de eerste keer, lukt het de 2de keer ook wel.
Dat kind heeft tot slot geen schaamte tot zijn gedrag in dat geval.
Eigenlijk moet je het dan voorkomen, en anders moet je er anders op reageren.
Bijv. pas pakken als het kind rustig is en zn excuses aanbiedt.
Het licht aandoen is ook een optiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:19 schreef Neutrino het volgende:
Ik dacht altijd dat wijsheid en volwassenheid iets was dat met de jaren kwam..
Tegenwoordig met kinderen denk ik nigger nigger nigger nigger..
stole my bike.
Volwassenheid dat vanzelf aan komt waaienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:19 schreef Neutrino het volgende:
Ik dacht altijd dat wijsheid en volwassenheid iets was dat met de jaren kwam..
Tegenwoordig met kinderen denk ik nigger nigger nigger nigger..
stole my bike.
Inderdaad. Laatst bij Bart Shit werd een kind helemaal gek omdat ie COD: WaW niet mee mocht nemen omdat zijn moeder het WO II thema niet echt voor kinderen vondquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:57 schreef Sjibble het volgende:
Ik ben zeker geen kinderhater.
Maar ik loop zo wel eens over straat, in het winkelcentrum, thuis bij vrienden met een jonger broertje.
Maar dan zie je daar een moeder in de winkel staan, met een kind van 11 dat een woede+huilaanval krijgt omdat het geen wave-board mag. En dan staat die ouder zo van "Wtf moet ik nou doen?", en koopt het spel toch zodat het kutkind zn bek houdt. En zo ken ik er nog een, die alles bij je mag flikken, maar o wee als je bij hem wat doet (13 jaar), dan begint die koter toch tekeer te gaan, ongelovelijkWat hij bij je doet is dan ook geestelijk niet gezond.
Samenvatting: Kids zijn tof, maar er zitten bengels tussen die een nekschot verdienen
.
Het is tevens een faal van ouderschap, een stapje verder van een neukfout.
Nou negeren is helaas volgens mij de beste optie.... aandacht is aandacht of het nu + of - isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:47 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Pfffffffff supermarkt...
Vader zo stoned als een garnaal oid, gristenface je zou het er niet van verwachten, loopt achter kar, kind erin, bleerrrrrrrrrrrrr, schreeuw jank!
Djiezussssssss zeg us wat er van...maar neuh niks..zo onverstoorbaar als wat, loopt die pa jan lul achter die kar zijn boodschappen te halen met een mega zeikend kind!
How can be???????
![]()
maar het is ook begrijpelijk dat een kind gaat huilen als het geen eten krijgt vanavond, of niet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:01 schreef Cappy het volgende:
[..]
Nou negeren is helaas volgens mij de beste optie.... aandacht is aandacht of het nu + of - is![]()
Als ik de kat en zijn lege bak maar lang genoeg negeer gaat tie ook pitten( dat is altijd na de zang solo. hij heet niet voor niets Mozart
)
krijgt/ kreeg hij welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:47 schreef Sjibble het volgende:
[..]
maar het is ook begrijpelijk dat een kind gaat huilen als het geen eten krijgt vanavond, of niet?
hou toch je bek man, conspiracyfreakquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 02:58 schreef Alex_Jones het volgende:
Nog 50 jaar en de kinderen worden door de overheid opgevoed.
Eerst zijn de ouders dom gemaakt, en nu *moet* de overheid het oplossen.
http://www.infowars.com/g(...)ts-to-kiss-children/
Welkom in de Nieuwe Wereldorde.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:26 schreef Sjibble het volgende:
Bijkomende klacht: Mamakindjes van 16-20 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |