quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 23:36 schreef itsu het volgende:Dennis101: Bedankt. ik zal morgen dat nummer proberen!
10 cent valt inderdaad wel mee, maar met de mobiele telefoon komt daar nog wat boven op als ik mij niet vergis. Bovendien was ik vorige voor 1 poging tot storneren al 5 minuten kwijt.
Cappy: Het gaat om meerdere incasso's. Dus een eenmalige incasso (maakt dat verschil?) is het niet.
Mijn hoofdvraag was of dit niet gewoon diefstal is?! iemand die dit weet. Ik kan me niet voorstellen dat dit legaal is, en ben nieuwsgierig.
Nou als je er op google naar zoekt kom je genoeg tegen ook bij TROS Radar ( zucht wat een kut club , maar dat terzijde ).Ik werk al een tijdje niet meer voor een bank, maar ik weet dat er voor een eenmalig incasso andere codes staan dan voor doorlopend en ook andere termijnen. Volgens mij is een eenmalige incasso binnen 5 dagen terug te boeken of helemaal niet.
Je kunt aangifte doen, dat kan je altijd, maar zodra het bedrijf dan zegt : we hebben dit en dit in rekening gebracht dan is het aan jou om het te betwisten. Dus in het kort aangifte is een omweg en legt nog meer de druk bij jou
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.