quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
grote versie in FoBo
Laatste voyeur Markster
laatmaar.![]()
niet doen, ik blaas regelmatig en het kost me alleen maar geldquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:26 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vraag of je 'n keer mag blasen ..
Tsja, sommige hebben met dat boeien dan geen probleem.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:33 schreef katerwater het volgende:
Een vriendin van me heeft eens een agent proberen verleiden. Het is jammerlijk mislukt... Ze riep constant: "arresteer me! arresteer me!" waarop hij een collega (lees: 120 kilo forse agente) haar liet boeien
mijn pappie was agentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je vader zou je eens een flinke pak rammel moeten geven alleen al voor het idee dat je met een agent thuis wil komen
Met of zonder boeien ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je vader zou je eens een flinke pak rammel moeten geven alleen al voor het idee dat je met een agent thuis wil komen
Stiekem heb ik in mijn verleden ook gesolliciteerd bij de politiequote:
Veel agenten doen aan lekkere chickies checken heur.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:15 schreef eleusis het volgende:
Ik denk dat je het beste gewoon direct kan zijn. Dat is sowieso het enige dat mannen snappen.
Tegelijkertijd is het niet de bedoeling dat hij tijdens zijn dienst bezig is met vrouwelijk schoon...
Dus waarom niet gewoon glimlachen, je nummer geven en dan hopen dat hij terug SMSt na vijven of zo.
Waarom heb ik nu geen uniform.......... Grrrrrrrrrrrrr.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Veel agenten doen aan lekkere chickies checken heur.
TS, stap op hem af. Zeg gewoon dat je een vreemde vraag hebt en dat je de wet niet wil overtreden, maar als hij beschikbaar is, of hij niet iets wil gaan drinken. Zonder uniform dan. Als je niet hondslelijk bent, dan zegt hij ja.
goed werk? Heb je het nou over parkeerbonnen uitdelen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:52 schreef Zith het volgende:
Gewoon voor een bakkie koffie uitnodigen 'omdat hij zo'n goed werk doet voor de wijk' en dan daar eens goed pijpen ofzo
dat doet parkeerbeheer, dat is wel het uitschot van werkend nederlandquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:56 schreef Markster het volgende:
[..]
goed werk? Heb je het nou over parkeerbonnen uitdelen?
oja, ik haal ze ook altijd door elkaar. maarja ze zijn beide kansloos. Want verkeerspolitie is ook politiequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:56 schreef Re het volgende:
[..]
dat doet parkeerbeheer, dat is wel het uitschot van werkend nederland
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:56 schreef Re het volgende:
[..]
dat doet parkeerbeheer, dat is wel het uitschot van werkend nederland
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:18 schreef JOHAN410 het volgende:
Vraag hem of die in de privé sfeer ook van naaien houd.
Hier zijn maar twee mogelijkheden:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:27 schreef Markster het volgende:
[..]
niet doen, ik blaas regelmatig en het kost me alleen maar geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |