Tyf op met je kutmening.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:51 schreef Q.E.D. het volgende:
Mainstream media
www.infowars.com
www.prisonplanet.com
Klopt, maar de tekst tussen de haakjes werd zo lang dat ik overzicht belangrijker vond dan de correctheid van de zin.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef Siniti het volgende:
De vierde zin in de OP wordt enigszins abrupt afgekapt.
Net 5 was dat met de tafel van 5. Maar dit programma bestond daarvoor al. Maar het is inderdaad slecht. Alhoewel ik Groenteman dan weer wel kan waarderen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:54 schreef Ferdo het volgende:
Was zo'n initiatief al niet eerder mislukt op RTL 5? Kan even niet op de naam komen.
Nee, maar als je het meent heb je toch wel door hoop ik dat je juist wordt waar jij zo tegen bent?quote:
Ik vind het erg onprettig lezen. Ik denk dat je de zin beter iets anders had kunnen opbouwen of hem alsnog afmaken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:55 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Klopt, maar de tekst tussen de haakjes werd zo lang dat ik overzicht belangrijker vond dan de correctheid van de zin.
Ik waardeer je feedback en neem het mee naar mijn volgende KLB-topic (quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vind het erg onprettig lezen. Ik denk dat je de zin beter iets anders had kunnen opbouwen of hem alsnog afmaken.
Gelukkig. Ik hoop dat je volgende topic met deze tips toch nog een tikkeltje beter zal worden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:58 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik waardeer je feedback en neem het mee naar mijn volgende KLB-topic ()
Ik lees NRC en kijk het nieuws van RTL, soms ook NOS.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee, maar als je het meent heb je toch wel door hoop ik dat je juist wordt waar jij zo tegen bent?
"Nee je moet niet naar mainstream media kijken / luisteren want dan wordt je geïndoctrineerd." Nee ga maar lekker alleen op "anti-sites" zitten kijken daar wordt je wereldbeeld niet eentonig van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |